بازار

خریدار شیشه میرال دست دوم

شیشه میرال یا همان شیشه نشکن نوعی شیشه می باشد که به دلیل ویژگی های بسیار زیاد آن و ایمنی بالای آن نسبت به سایر شیشه های معمولی از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. اگر به دنبال استعلام قیمت شیشه میرال برای مغازه هستید این مقاله برای شماست!

پیشنهاد میشود برای خرید انواع شیشه میرال و همچنین استعلام قیمت شیشه میرال و قیمت بالکن شیشه ای ریلی با یکی از شماره تلفن های ما در فروشگاه همتا تماس حاصل فرمایید تا متخصصین و کارشناسان مربوطه اطلاعات لازم را در اختیار شما عزیزان قرار دهند 2552119-0912 – 02155449212.

شیشه میرال شیشه چیست

میرال نام دیگر شیشه نشکن (شیشه سکوریت) است، شیشه ای با مقاوت بالا. از بهترین برند شیشه که طی یک عملیات حرارتی روی شیشه های معمولی تولید می شود. عملیاتی که در تولید و ساخت شیشه میرال نشکن یا شیشه سکوریت انجام می شود، باعث افزایش مقاومت آن در برابر ضربه و حرارت تقریبا ۳-۵ برابری آن می شود. شیشه های میرال به آسانی شکسته نمی شود و در صورت شکستگی به تکه های مکعبی شکل، با لبه های صیقلی در می آید که مانند شیشه های معمولی برنده و آسیب رسان نمی باشند؛ بنابراین امنیت محیط شما را بیشتر فراهم می کند.

مراحل تولید شیشه میرال

فرآیند سکوریت کردن و یا نشکن سازی شیشه به دو مرحله اصلی تقسیم می شود:

  1. در مرحله اول: دمای شیشه را به حدود ۷۰۰ درجه سانتیگراد، می رسانند و چندین دقیقه شیشه را در این دما نگه داشته تا گرادیان دمایی در طول شیشه از بین رفته و دمای یکسانی در تمام شیشه ایجاد شود، کوره های مورد استفاده برای رساندن شیشه به دمای مورد نظر از نوع الکتریکی – مقاومتی هستند که از کنترل دمایی مطلوبی برخوردار می باشند. در پایان این مرحله شیشه به حالت خمیری با دمای همسان در کلیه قسمت ها تبدیل می گردد.

۲. در مرحله اخر: شیشه که در فاز خمیری قرار دارد از کوره خارج شده و توسط دمنده های هوا به سرعت سرد می گردد، بطوریکه سطح شیشه سریعاً از فاز خمیری به جامد تبدیل می گردد، این در حالیست که هنوز مرکز شیشه در فاز خمیری قرار دارد، در ادامه با سرد کردن بیشتر، مرکز شیشه نیز شروع به جامد شدن می کند، کم شدن دمای مرکز با انقباض هایی همراه است که باعث فشرده شدن لایه خارجی شیشه شده و در نهایت منجر به ایجاد تنشهای فشاری بر روی سطح شیشه می گردد که با بهبود خواص استحکامی شیشه سکوریت (نشکن) ایجاد می شود. این مرحله استحکام شیشه سکوریت به بیش از ۵ برابر شیشه خام خواهد رسید.

کاربرد شیشه میرال

شیشه های میرال در صنعت خودروسازی و نیز در صنعت ساختمان سازی کاربرد دارد. از کاربرد شیشه میرال در شیشه اجاق گاز، ماکروفر، بخاری، هود و… می توان استفاده کرد. شیشه میرال (سکوریت) به رنگ های مختلفی به صورت شفاف (شیشه ساده)، دودی، مات، برفی، مسی، آبی و سبز و سوپر سیلور، طلایی موجود می باشد. در شیشه میرال بعد از تولید، قابلیت برش شیشه نیست و برای نصب شیشه نشکن میرال باید از متخصصین نصب شیشه میرال که دانش فنی لازم و نیز ابزارآلات مورد نیاز برای انجام نصب این نوع شیشه را دارند، کمک گرفت؛ زیرا امکان ضربه خوردن به لبه شیشه میرال و شکستن شیشه وجود دارد.

استفاده‌های امنیتی شیشه میرال

یکپارچه ماندن شیشه حتی پس از برخورد ضربه‌ های سهمگین به سطح آن، سبب شده عرضه شیشه میرال در کرج با استقبال فراوانی روبرو شود و استفاده امنیتی بسیاری از آن صورت پذیرد.

ساخت لوازم ‌خانگی از شیشه میرال

باید دانست شیشه میرال و سکوریت و نشکن در واقع یک محصول مشترک بوده که با نام‌ های متعددی عرضه می‌شود. از این‌ رو این شیشه‌ها به ساخت تجهیزات منزل نیز به علت امنیت قابل‌ قبول راه‌ یافته و اکنون در ساخت اجاق‌ گاز ها، فر، ترازو ها، آکواریوم‌ های خانگی و … پر استفاده.

ساخت‌وسازهای ساختمانی با شیشه میرال

شاید بیشترین مصرف شیشه‌ های میرال را در نمای ساختمان‌ ها ببینیم، اما این عناصر در ساختمان‌ ها کاربرد های وسیع‌تری دارند. شیشه میرال راه‌پله، شیشه دود بند، شیشه بالکنی، شیشه حمام و … از مصارف دیگر این متریال محبوب است.

استفادهاز شیشه میرال  در وسایل نقلیه

خودروها بیشترین استفاده را برای شیشه‌ های عقب و کناری خود از این محصول برده‌اند، قطارها، مترو ها و سایر وسایل نقلیه نیز خود را از این عنصر گران‌بها بی‌بهره نگذاشته‌اند.

استفاده از شیشه میرال در گلخانه‌ها

ه علت زیبایی و انعکاس نور و عایق حرارتی عالی، شیشه‌ های میرال به‌خوبی به مصاف گلخانه‌ ها رفته و در آنجا نیز موفق به ابراز کارایی‌ هایی فوق‌العاده گشته ‌است.

استفاده از شیشه میرال در مکان‌های تجاری و مغازه‌ها

صرف‌ نظر از قوانین کنونی که تمامی مغازه و فروشگاه‌ های بزرگ با نمای شیشه را مجبور ساخته تا خود را به انواع شیشه‌های میرال تجهیز نمایند، زیبایی، دوام و ماندگاری این عناصر سبب شده که از گذشته تا حال بسیاری از مالکان مغازه به این نوع شیشه‌ ها علاقه‌مند باشند. ازاین‌رو یکی از پر کاربرد ترین مصارف شیشه میرال در کرج استفاده در مراکز فروش به‌ جای شیشه‌ های معمولی است. اکنون ضخامت‌ ها 10 میلی‌ متری، 8 میلی‌ متری و 6 میلی‌ متری این شیشه برای مغازه‌ ها در ارجحیت قرار دارند.

استفاده از شیشه میرال در درب‌های اتوماتیک

درب‌ های اتوماتیک نیز امروزه از انواع شیشه‌ های میرال در جهت استحکام‌ بخشی و زیبایی خود استفاده می‌کنند و به‌ راستی با ساختار اتوماتیک شان در کنار این شیشه‌ ها توانسته‌اند به نماد هایی برای ابزار مدرن تبدیل شوند.

برای کسب اطلاعات بیشتر وارد صفحه درب اتوماتیک شوید.

خلاصه موارد مصرف شیشه میرال

انواع لوازم خانگی مانند اجاق گاز, یخچال, هود, ماکروفر و… در ساختمان از جمله درب ورودی, درگاه, پنجره, دودبند, آسانسور و… بسیاری از گوشی های هوشمند برای محافظت از صفحه نمایش از این شیشه استفاده می کنند. در اتومبیل در شیشه های جلو, عقب و طرفین ویترین های شیشه ای بالکن های شیشه ای پنجره های دو جداره نمای شیشه ای پارتیشن شیشه ای و…

ضخامت شیشه میرال

ضخامت شیشه های میرال بر میزان مقاومت آن ها در برابر ضربه موثر است. هرچه ضخامت شیشه بیشتر باشد، مقاومت آن نیز به نسبت بالاتر می رود. معمولا ضخامت شیشه های سکوریت بین 4 تا 20 میل متغیر می باشد. شیشه های میرال متناسب با ضخامتی که دارند، کاربرد های متفاوتی دارند.

برای مثال شیشه هایی که ضخامت بیشتری دارند معمولا برای مکان هایی که در معرض حرارت هستند مانند شومینه، بخاری، دیگ بخار و … مناسب اند. در صورتی که شیشه هایی با ضخامت کمتر برای شیشه بالکن، پارتیشن، درب پارکینگ و … مورد استفاده قرار می گیرند.

انواع شیشه میرال در تهران

امروزه خرید و فروش انواع شیشه میرال در کرج به علت کاربرد های ویژه این نوع شیشه روبه رشد است. اگرچه ایران به نسبت کشورهای پیشرفته، مصرف کمتری را به خود اختصاص داده، اما مزایای موجود در این متریال اجازه پیشرفت و گسترش را به آن در انواع سازه‌ ها داده است. در حال حاضر انواع شیشه میرال در کرج و سایر نقاط کشور در 4 نوع متفاوت عرضه می‌شود که همگی کارایی حیرت‌ آوری را به نمایش گذاشته‌ اند.

شیشه‌ های ضد گلوله که مصارف نظامی را به‌ خوبی پاسخگویی می‌کنند، نمونه‌ ای شاخص از این شیشه‌ ها هستند و بعد از آن می‌توان شیشه‌ های پرشین جام را نام برد که در انواع مراکز اداری، تجاری و مسکونی پرکاربرد می‌باشند. البته از شیشه‌ های سوپر کلیر و شیشه فلوت نیز نمی‌توان گذشت که در ضخامت‌ های مختلف توانسته‌ اند در صنایع گوناگونی مورد بهره‌برداری قرار گیرند.

ایران به یمن ورود برند های معتبری مانند شیشه سکوریت فتح توانسته تا حد زیادی در این زمینه به خود کفایی نائل شود، به‌گونه‌ ای که اکنون شیشه میرال ایرانی در خاورمیانه جایگاه منحصر به‌ فردی دارد. از این‌ رو بدون نگرانی می‌توان از آن در مراکز مهمی چون سفارتخانه‌ ها، مراکز نظامی، ادارات و … بهره‌مند شد و در سطح وسیع به صادرات آن اندیشید.

شیشه میرال مغازه

شیشه میرال مغازه انواع مختلفی دارد که می توان براساس نوع مغازه و فروشگاه از انواع مختلف آن استفاده نمود. از آنجایی که شیشه برای مغازه استفاده می شود تا اجناس داخلی مغازه را به نمایش بگذارد اغلب از نوع شیشه کریستال و شیشه میرال سفید استفاده می شود تا با شفافیتی که دارد تمامی اجناس را به نمایش بگذارد و بتواند مشتری را به داخل جذب نماید و در نتیجه فروش شیشه را چندین برابر کند.

می توانید برای اطلاع دقیق از انواع شیشه مناسب برای مغازه و همچنین قیمت دقیق شیشه مورد نیاز خود با بخش فروش تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی نمایند. قیمت شیشه میرال با توجه به ضخامت و ابعاد شیشه مشخص می شود. قیمت شیشه میرال را می توان براساس ابعاد بازشو و ویترین مغازه که نیاز دارد تعیین نمود.

شیشه مغازه به عنوان معرف و نمایش دهنده اجناس و کالای درون مغازه می باشد به همین دلیل باید شیشه هایی با شفافیت بسیار بالا و همچنین مقاوم در برار فشار و ضربه ناگهانی افراد باشد. برای دکور، ویترین و شیشه های خارجی مغازه ها از شیشه میرال استفاده می کنند که دارای شفافیت و مقاومت می باشند و همچنین می توان برای ایجاد تنوع و جلوه بصری بیشتری در دکوراسیون مغازه ها از شیشه های رنگی میرال استفاده نمود.

با تمام مزایا و ویژگی هایی که بیان شد، قیمت شیشه میرال برای مغازه نسبت به کارآیی آن متناسب می باشد و در طول مدت زمان طولانی هزینه آن در جذب مشتری سرشکن می گردد.

شیشه میرال مغازه چه فرقی با شیشه معمولی مغازه دارد؟

شیشه میرال مغازه بیشتر در مدت‌ زمان تولید، زمان حرارت دادن مواد اولیه و چگونگی خنک کردن آن‌ها می‌باشد؛ که باعث می‌شود یک شیشه معمولی مغازه به یک شیشه میرال مغازه ایمن تبدیل شود. عملیات گرم کردن در شیشه میرال (شیشه سکوریت) متفاوت از شیشه‌های ساده مغازه می‌باشد و همچنین نحوه سرد کردن این شیشه‌ها به‌گونه‌ای است که باعث می‌شود تا در برابر ضربات معمولی مقاومت بالایی داشته باشد.

در زمان تولید، شیشه ها در درجه حرارت بالای 700 درجه سانتی گراد قرار می گیرد که موجب می شود تا مواد اولیه کاملا ذوب شود، بعد از حرارت دهی بالا یک شوک دمایی بسیار زیادی به شیشه دهند که این شوک دمایی سرد موجب می شود مقاومت شیشه بالا رفته و به عنوان یک شیشه مقاوم برای مغازه به کار برود.ش

شیشه معمولی مغازه و شیشه میرال از نظر شکل ظاهری تفاوتی در آن مشاهده نمی شود و تفاوت عمده و اصلی که دارند در میزان مقاومت و تحمل فشار و وزن بسیار زیاد شیشه میرال است.

مقاومت و ایمنی شیشه میرال

شیشه میرال علاوه بر این که شفافیت و درخشندگی شیشه‌های معمولی را دارند، یک تفاوت مهم و اساسی نسبت به شیشه‌های معمولی داشته و آن این است که با ضربه شکسته نمی‌شود و در صورتی‌که ضربه شدید به آن‌ها وارد شود، به ذراتی تبدیل می‌شوند که هرگز برندگی شیشه را نداشته و خطرناک نیستند که در نتیجه می توان گفت که این محصول ایمن است.

ایمنی شیشه میرال به اندازه ای بالا می باشد که این آسودگی را به افراد می دهد که بدون نگرانی از ایجاد خطر و آسیبی از شیشه سالیان سال استفاده نمایند و طول عمر مفید شیشه بسیار بالا می باشد. فقط باید از وارد شدن ضربه به گوشه ها و یا برخورد الماس با شیشه مراقبت شود. در این صورت شیشه را می توان سال های زیادی مورد استفاده قرار داد.

ایمنی در شیشه، بسیار اهمیت دارد زیرا شیشه یکی از متریال هایی می باشد که در دید عموم و همچنین در مقابل اجناس قرار دارد. این امکان وجود دارد که به دلیل شفافیتی که دارد، افراد در حین مشاهده اجناس متوجه شیشه نشده و با فشار زیادی به شیشه ضربه وارد نمایند که در این حالت اگر شیشه از نوع معمولی و خام باشد احتمال شکستن و آسیب دیدن آن بسیار زیاد است.

در صورتی که شیشه خام بشکند به قطعات درشت و تیزی خرد می شود، که امکان آسیب و جراحت افراد بسیار زیاد می باشد.

اگر شیشه میرال برای مغازه ها نصب شود از به وجود آمدن مشکلات و خطرات این چنینی کاملا جلوگیری می کند. به طوری که دیگر به هیچ وجه امکان شکستن شیشه در اثر وارد شدن ضربه از سمت افراد به شیشه وجود نخواهد داشت و در صورت شکستن نیز به تکه های بسیار ریز و صیقلی تبدیل می شود که هیچ آسیبی وارد نمی کند.

علت استفاده از شیشه میرال برای مغازه

همانطور که بالاتر نیز گفته شد، شیشه معمولی با شیشه میرال متفاوت است زیرا با استفاده از فرآیند بازپخت خنک می شود،این فرآیند خنک کننده متفاوت باعث می شود شیشه استاندارد به طور قابل توجهی ضعیف تر از شیشه میرال شده باشد.

در واقع، شیشه سکوریت شده و میرال حدود 4 برابر قوی تر از شیشه های معمولی است. یکی از تفاوت های عمده بین شیشه سکوریت شده ( میرال) و شیشه معمولی این است که شیشه استاندارد به راحتی به قطعات بزرگ، دندانه دار و تیز شکسته می شود. از سوی دیگر، شیشه ایمنی به تعداد زیادی خرده کوچک مربعی کوچک که نسبتاً بی ضرر هستند می شکند.

یکی دیگر از تفاوت‌های بزرگ در فرآیندهای تولید ورق‌های شیشه‌ای معمولی و ورق‌های شیشه میرال زمانی است که بریده می‌شوند. شیشه استاندارد را می توان پس از ساخت و بازپخت، برش داد، سوراخ کرد، شکل داد و کاملاً سفارشی کرد.

با این حال، شیشه میرال را قبل از اینکه داخل کوره تمپرینگ برود و خاموش شود، باید به اندازه دلخواه بریده و شکل داده شود. اگر سعی کنید شیشه سکوریت و میرال را بعد از سفت شدن برش دهید یا سوراخ کنید از هم می پاشد و قادر به انجام این عمل نخواهید بود.

نحوه شناسایی شیشه میرال

یکی از نشانه های بارز شیشه میرال این است که ورق های شیشه میرال دارای لبه های صاف هستند. این به این دلیل است که بر خلاف ورق‌های شیشه‌ای معمولیکه هنوز گوشه‌ها و لبه‌های تیز دارند، قبل از حرارت دادن شیشه برای از بین بردن تیزی، سمباده و شسته می‌شوند.

یکی دیگر از نشانه های شیشه ای که میرال و سکوریت شده است این است که به راحتی می توانید عیوب سطح شیشه را مشاهده کنید. همچنین اگر با شیشه های پلاریزه به شیشه نگاه کنید، خطوط و نقاط تیره روی شیشه را خواهید دید. در نهایت، راه مطمئن برای دانستن اینکه آیا یک تکه شیشه میرال است یا خیر، تماشای شکستن آن است و اینکه آیا به تعداد زیادی تکه های کوچک مربعی خرد می شود یا خیر.

رنگ های شیشه میرال

شیشه میرال در رنگ های مختلف تولید می شود. رنگ های این شیشه در زیر آورده شده است.

شفاف مات دودی مسی آبی سبز طلایی سوپر کلیر رفلکس

تولید شیشه میرال در شکل‌های مختلف

ما قادر هستیم شیشه‌های میرال (شیشه سکوریت) را در هر شکلی تولید کنیم. همچنین ما این شیشه‌های را در بسیاری از رنگ‌ها و الگوها تولید می‌کنیم. تولید شیشه‌های میرال استاندارد صاف، اریب‌دار، لبه مدادی گرد در تخصص ماست. تحویل اکثر سفارش‌ها شیشه میرال ما ظرف 3-5 روز انجام می‌شود.

شیشه سکوریت در صورت شکستن به قطعات کوچک زیادی تقسیم می‌شود و معمولاً هرگز ترک نمی‌خورد. لمینت تمپر شده محصولی منحصربه‌فرد است که استحکام سطح و دوام شیشه سکوریت و امنیت شیشه لمینت را فراهم می‌کند. شیشه لمینت سکوریت شده، اگر شکسته شود، به قطعات کوچک شکسته می‌شود، اما در کنار هم نگه‌داشته می‌شود.

بالکن شیشه‌ای سکوریت ما فضای بسیار خوبی برای موقعیت‌های مختلف هستند، از سرگرمی با خانواده و دوستان، صرف غذا در فضای باز، یا صرفاً استراحت و تماشای منظره. مردم به عرشه و حیاط‌خلوت خود افتخار می‌کنند، و پانل‌های عرشه شیشه‌ای راه بسیار خوبی برای بهبود ظاهر حیاط‌خلوت هستند. پانل‌های شیشه‌ای عرشه‌ای، نمای بدون مانعی از حیاط‌خلوت شمارا فراهم می‌کنند و درعین‌حال امکان قرار گرفتن بیشتر در معرض محیط طبیعی را فراهم می‌کنند.

اگر منظره‌ای عالی دارید یا حیاط‌خلوتی پر از محوطه‌سازی فوق‌العاده دارید، پانل‌های شیشه‌ای عرشه‌دار به نشان دادن آن کمک می‌کنند درحالی‌که دیگر انواع نرده‌های فلزی یا چوبی مانع می‌شوند. پانل‌های عرشه شیشه‌ای را می‌توان مطابق با نیازهای خاص و ظاهر دلخواه شما سفارشی کرد. شما می‌توانید اندازه و ابعاد پانل‌های عرشه شیشه‌ای خود را به‌گونه‌ای انتخاب کنید که کاملاً با ظاهری که می‌خواهید مطابقت داشته باشد. رنگ‌ها، ضخامت‌ها و لبه‌های مختلفی وجود دارد که می‌توان از آن‌ها برای پانل‌های عرشه شیشه‌ای استفاده کرد.

تمام شیشه‌های مورداستفاده برای ریل‌های عرشه باید مقاوم در برابر شکستگی و نشکن باشد. لبه‌ها باید تمام‌شده و جلا داده شوند تا مطمئن شوید کسی بریده نمی‌شود. ابتدا می‌خواهید سیستم نرده خود را بسازید تا بتوانید اندازه‌گیری‌های دقیقی را برای پانل‌های شیشه‌ای سفارشی خود انجام دهید.

ما می‌توانیم طیف گسترده‌ای از پروژه‌ها را انجام دهیم. اگر اندازه‌گیری‌ها رادارید، می‌توانیم شیشه برش سفارشی را متناسب با پروژه شما ارائه دهیم. پانل‌های شیشه‌ای سکوریت برای پانل‌های شیشه‌ای، پانل‌های شیشه‌ای بالکن، نرده شیشه‌ای، حصار استخر یا پارتیشن‌های اتاق شیشه‌ای ایدئال هستند.

اگر همکار هستید و می‌خواهید شیشه بالکنی سفارش دهید شما می‌توانید ابعاد، ضخامت، رنگ و نوع لبه را انتخاب کرده و به‌صورت غیرحضوری سفارش دهید. اگر به دنبال یک‌شکل منحصربه‌فرد هستید آن را با نرم‌افزارهای فتوشاپ یا کورل طراحی کرده و برای ما بفرستید. اگر به چیز دیگری نیاز دارید، ما چندراه برای کمک به ما برای ایجاد آن برای شما ارائه می‌دهیم. بهترین راه برای ما این است که دقیقاً همان چیزی را که می‌خواهید بسازیم، این است که یک فایل دیجیتال مانند یک نقشه CAD در اختیار ما قرار دهید.

می‌توانید این را مستقیماً با سفارش آنلاین خود پیوست کنید. ما درک می‌کنیم که گاهی اوقات ایجاد یک فایل دیجیتال می‌تواند بسیار دشوار باشد. اگر این‌طور است، می‌توانیم از یک الگوی فیزیکی ترسیم‌شده روی کاغذ استفاده کنیم.

قیمت شیشه میرال در تهران

قیمت شیشه میرال در ایران روزبه‌روز در حال افزایش است. قیمت شیشه میرال در خرداد 1401 تقریباً 2 برابر بیشتر از خرداد 1400 شده است؛ یعنی بیش از دو برابر در یک سال افزایش قیمت داشته است. در حال حاضر در تاریخ 1401/03/09 قیمت شیشه میرال 8 میل 450 تا 500 هزار تومان است؛ درحالی‌که قیمت همین شیشه در ماه گذشته 300 هزار تومان بوده است.

با مشاهده روند صعودی قیمت‌های شیشه میرال، خریداران هرچقدر زودتر اقدام به خرید شیشه میرال، یا تجهیزات ساخته‌شده با شیشه میرال کنند، قطعاً برای آن‌ها به‌صرفه‌تر خواهد بود.

قیمت شیشه میرال برای مغازه

همانطور که در مقاله ی شیشه میرال چیست گفته شد، شیشه میرال یکی از پر طرفدار ترین و پرفروش ترین انواع شیشه ها می باشد که همواره به دلیل مقاومت 8 برابر بیشتر آن در مقابل سایر شیشه ها اولین انتخاب افراد برای مغازه ها و فروشگاه ها می باشد.

شیشه میرال در صورت شکسته شدن و همچنین بخورد اجسام یا افراد به آن به قطعات کوچک و مکعبی تقسیم شده و مانع از ایجاد خطرات و اسیب های جدی به افراد میشود.

شیشه میرال نوعی شیشه سکوریت شده می باشد که با دمایی نسبتا بالا حرارت دیده و از مقاومت فوق العاده بالایی برخوردار می باشد، این نوع شیشه همانند سایر شیشه های سکوریت در ضخامت های متغیر و متناسب با نیاز شما قابل سفارش می باشند.

یکی از مهمترین و اصلی ترین ویژگی های شیشه میرال ضد ضربه بودن آن و همچنین طول عمر بالای آن می باشد. معمولا 90% از مغازه ها و فروشگاه های موجود در مراکز خرید سراسر جهان از شیشه میرال و شیشه های سکوریت استفاده مینمایند تا بر اثر برخورد اجسام یا اشیاء به آن شیشه از مقاومت بالایی برخوردار بوده و به زودی نشکند.

ما در فروشگاه همتا انواع شیشه میرال برای مغازه را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به مشتریان و مخاطبین خود ارائه میدهیم، یکی از ویژگی های خرید از فروشگاه همتا در مقایسه با سایر فروشگاه های تولید و عرضه انواع شیشه میرال برای مغازه، گارانتی و خدمات پس از فروش آن می باشد.

خرید شیشه میرال برای مغازه

شیشه میرال یکی از دو نوع شیشه ایمنی و نشکن است که به طور منظم در کاربردهایی استفاده می شود که شیشه استاندارد می تواند خطر بالقوه ای داشته باشد. شیشه میرال چهار تا پنج برابر قوی تر از شیشه استاندارد است و در صورت خراب شدن به قطعات تیز نمی شکند. شیشه میرال از طریق فرآیند گرمایش شدید و خنک کننده سریع تولید می شود و سخت تر از شیشه معمولی است.

فرآیند حرارتی شیشه میرال را خشک می کند و همچنین آن را در برابر حرارت مقاوم می کند. از شیشه میرال برای ساخت قاب در قهوه سازهای اتوماتیک و پنجره ها در فر نیز استفاده می شود.

صفحه نمایش کامپیوتر، نورگیرها، پنجره های درها، محفظه های وان و درهای دوش نمونه های بیشتری از مکان هایی هستند که می توانید شیشه های میرال را پیدا کنید. قوانین ساختمانی همچنین مستلزم این است که پنجره های بسیاری از سازه های عمومی از شیشه سکوریت و میرال ساخته شده باشد.

خودروها از نوع دیگری از شیشه میرال برای شیشه جلو و شیشه سکوریت برای شیشه های پشتی و جانبی استفاده می کنند. شیشه های جلو از شیشه های چند لایه ساخته شده اند که یک ورق پلاستیکی را بین دو صفحه شیشه ای قرار می دهد.

در رابطه با قیمت شیشه میرال برای مغازه باید بگوییم شیشه میرال به روشی منحصر به فرد می شکند. اگر قسمتی از شیشه از کار بیفتد، کل پانل یکباره خرد می شود.

در سال‌های اخیر، شیشه اکریلیک در بسیاری از کاربردها که گرما عاملی در آنها نیست، جایگزین شیشه‌های میرال شده است. اکریلیک 20 برابر بیشتر از شیشه در برابر ضربه مقاوم است و مانند شیشه سکوریت خرد نمی شود. در عوض، اگر ضربه به اندازه کافی قوی باشد، اکریلیک فرو می‌رود. اگر این نیرو برای از بین رفتن اکریلیک کافی باشد، بدون شکستگی ترک می خورد.

شیشه میرال با گرم کردن شیشه صاف تا دمای نرم شدن آن (650 درجه سانتیگراد) و سرد کردن ناگهانی آن با جت های هوای سرد ساخته می شود. حالت کشش در شیشه ای که این فرآیند تولید می کند به طور قابل توجهی مقاومت خمشی مواد را افزایش می دهد.

پیشنهاد بررسی : درب اتوماتیک شیشه‌ ای دست دوم

فروش شیشه میرال در تهران

شرکت همتا نماینده کارخانجات آذرجام با بیش از ۲۰ سال سابقه درخشان در زمینه تولید و فروش شیشه میرال آماده خدمات رسانی به مشتریان عزیز می باشد. مشتریان گرامی برای انجام پروژه های خود و سفارش شیشه میرال می توانند با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان ما تا پایان پروژه همراه و پاسخگوی شما باشند.

مراحل فروش شیشه میرال در تهران

پس از ارائه ابعاد حدودی کار پیش فاکتور پروژه برای شما ارسال می شود. پس تایید شما کارشناسان ما برای اندازه گیری دقیق کار به محل شما ارسال می شوند. سپس نقشه دقیق کار شما برداشت و کشیده می شود. نقشه به شما ارائه و پس از تایید برای تولید شیشه میرال به کارخانه ارسال می شود. پس از آماده شدن شیشه کارشناسان نصب با هماهنگی شما به پروژه ارسال و شیشه میرال شما نصب می گردد.

مدت زمان آماده سازی شیشه لمینت چقدر است؟

مدت زمان مورد نیاز جهت آماده سازی و تولید شیشه لمینت با توجه به حجم پروژه به شما عزیزان اعلام می شود. برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

تعویض شیشه‌ های معمولی با شیشه میرال

در حال حاضر در بسیاری از کشورهای جهان دیگر در ساخت‌وساز اماکن تجاری و مسکونی از شیشه‌های معمولی استفاده نمی‌شود. شیشه‌های معمولی جای خود را به شیشه‌های میرال (سکوریت) داده اند. دلیلش را همه می‌دانیم؛ کیفیت و ایمنی و ماندگاری بالاتر.

اما در بسیاری از ساختمان‌های قدیمی شیشه‌های معمولی نصب است؛ در برخی از کشورها مالکان ملزم به تغییر شیشه‌های امکان قدیمی هستند. چیزی که در ایران هنوز شاهد آن نیستیم. شاید تابه‌حال به فکر شما خطور نکرده باشد؛ شیشه‌های معمولی در ساختمان‌های شما یک خطر بالقوه محسوب می‌شود. استفاده از شیشه‌های معمولی برای پنجره‌ها و شیشه‌های مغازه در صورت شکستن به‌راحتی می‌تواند باعث جراحات عمیق در افراد شود؛ که گاهی منجر به مرگ می‌شود. فکر کنید که در آپارتمانی که زندگی می‌کنید به صورت تصادفی شیشه بشکند و به بیرون بریزد؛ ممکن است این شیشه بر روی عابران ریخته شود که همان‌طور که گفته شد خطر جراحت عمیق و حتی مرگ را در پی دارد.

تعویض شیشه‌های معمولی با شیشه‌های میرال (شیشه سکوریت) امری لازم و ضروری برای هر ساختمان و مرکز تجاری است؛ ما در سایادرب شیشه‌های معمولی شما را به‌صورت کاملاً ایمن از درب و پنجره و مغازه شما جدا کرده و شیشه‌های میرال را جایگزین می‌کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره‌های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید.

اجرای شیشه میرال در تهران

شرکت همتا نماینده برتر کارخانجات آذرجام نشکن که فعالیت خود را از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است،آماده خدمات رسانی به شما مشتریان محترم می باشد. بدون شک همتا یکی از شرکت های قدیمی و بنام در صنعت شیشه می باشد. شما مشتریان عزیز و گرانقدر می توانید با تماس با شماره های شرکت و اتصال به کارشناسان ما سفارشات خود را ثبت نمایید. کارشناسان ما با رویی خوش آماده پاسخگویی و راهنمایی شما چه قبل از سفارش و چه بعد از اتمام پروژه هستند.

هزینه نصب شیشه در تهران

میرال شیشه میرال یا سکوریت از جمله شیشه‌های پرکاربرد در صنایع مختلف است که مقاومت خوبی در برابر ضربه و فشار دارد. نکاتی که هنگام نصب شیشه میرال باید به آن‌ها توجه کرد، ابعاد و اندازه‌های برش است؛ زیرا پس از سکوریت شدن، امکان برش و تغییر ابعاد وجود ندارد. برش شیشه میرال با استفاده از دستگاه‌های CNC انجام می‌شود. دقت و ظرافت در برش شیشه میرال، نوع و تعداد یراق آلات مورد نیاز در هزینه خرید و نصب آن تاثیر دارد.

هم‌چنین امروزه، نصب شیشه سکوریت ریلی مغازه یا بالکن، بنا به مسائل امنیتی برای مغازه‌ها و عدم ورود دزد از بالکن خانه، بسیار فراگیر شده است. اگر در رابطه با اجرت نصاب درب شیشه‌ای نشکن سوالی دارید می‌توانید با کارشناسان تهران دیس در میان بگذارید.

پیشنهاد بررسی : نصب شیشه سکوریت برای بالکن

تحویل و نصب یک ‌روزه شیشه میرال در تهران

شیشه‌های میرال در سازه‌ها، تجهیزات یا مکان‌های مختلفی نصب می‌شوند. شیشه‌های میرال در بسیاری از موارد نقش امنیتی دارند. به این صورت که اگر شیشه در محل نصب نباشد، چالش‌ها و مشکلات امنیتی برای محل ایجاد می‌شود؛ برای مثال شیشه درب مغازه، نرده پله شیشه‌ای و شیشه بالکن ازجمله این موارد است. بنابراین در صورت شکستن شیشه میرال، نیاز هست که شیشه موردنیاز به‌سرعت تهیه‌شده و در محل نصب گردد.

ما در شرکت همتا ساخت، تحویل و نصب شیشه میرال سکوریت را در یک روز انجام می‌دهیم؛ ما شیشه‌های میرال سفارش داده توسط مشتری را در کمتر از 5 ساعت تولید کرده و در محل نصب می‌دهیم.

جابه‌جایی شیشه میرال

برای جابه‌جایی شیشه میرال در کارخانه از خرک‌های مخصوص شیشه میرال استفاده می‌شود. این خرک‌های چندین پایه برای قرار دادن شیشه دارند؛ در زیر خرک‌های شیشه میرال چرخ‌هایی وجود دارد که با کمک آن خرک را می‌توان به‌راحتی در محل تولید جنبه جا کرد؛ از این خرک‌ها برای جابه‌جایی و بارگیری شیشه میرال استفاده می‌شود.

برای ارتقاء امینت و جلوگیری از بروز خط و خش بر روی شیشه میرال در هنگام نگهداری و جابه‌جایی، از ضربه‌گیر استفاده می‌شود. ضربه‌گیر مانع از بروز خط و خش بر روی شیشه سکوریت می‌شود. همچنین ضربه‌گیر مانع از ورود ضربه به لبه‌های حساس شیشه میرال می‌شود.

تعمیرات شیشه میرال

تعمیر و رگلاژ درب شیشه سکوریت زمانی نیاز است که درب و پنجره شیشه‌ای علائم زیر را داشته باشد: • به سختی باز و بسته شوند؛ • غلطک‌ها ترک خورده یا خم شده باشند؛ • مسیر غلطک‌ها کثیف بوده یا مسدود شده باشد؛ • درب کج شده یا دچار افتادگی شده باشد؛ • شیشه شکسته باشد.

بخش دیگری از شیشه میرال که ممکن است نیاز به تعمیر داشته باشد، استوپ است. استوپ، جزو مهم‌ترین یراق‌آلات شیشه سکوریت است که در 2 نوع توکار و روکار، و برای باز و بسته شدن آسان و ایمن درب استفاده می‌شود. در استپ شیشه سکوریت، روغن مخصوصی وجود دارد که اگر آب درون آن برود، حرکت آسان و روان درب را دچار مشکل می‌کند. تعمیر استوپ شیشه سکوریت باید به افراد مجرب و متخصص سپرده شود؛ در غیر این صورت خرابی بیشتر شده و خسارات بیشتری به بار خواهد آمد. در ادامه مطلب، در مورد انواع یراق‌آلات که برای نصب، تعمیر یا تعویض انواع شیشه به کار برده می‌شوند، صحبت خواهیم کرد.

یراق آلات شیشه میرال

برای اتصال درست و حرکت شیشه نشکن سکوریت، نیاز به یراق‌آلات است. یراق آلات شیشه سکوریت به دلیل نقش آن‎ها در استحکام و دوام، اهمیت بالایی در تولیدات ساختمانی دارند. هم‌چنین پیوستگی کار، طول عمر و کیفیت عملکرد شیشه سکوریت نیز به یراق‌آلات آن وابسته است. از جمله یراق‌آلات می‌توان به لولا، استوپ، بست‌ها، گیره‌ها، اتصال‌دهنده‌های بخش اصلی و همین طور قفل و دستگیره اشاره کرد. مجموعه تهران دیس با در اختیار داشتن یراق‌آلات باکیفیت، تمام نیاز مشتریان را در زمینه فروش و نصب انواع شیشه از جمله شیشه سکوریت ریلی مرتفع می‌سازد.

تفاوت شیشه میرال با شیشه لمینت

شیشه میرال، همان شیشه سکوریت است که مقاومت بسیار بالایی دارد و با ضخامت های متفاوت مورد استفاده قرار می گیرد. از شیشه میرال بر روی مغازه ها بیشتر به عنوان ویترین و درب بازشو مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوت عمده ای که شیشه میرال با شیشه لمینت دارد: در نوع تولید شیشه ها می باشد. شیشه لمینت به صورت شیشه ای چند لایه می باشد که در بین هر لایه شیشه سکوریت آن لایه پی وی بی استفاده می شود که این امر موجب می شود مقاومت شیشه بالا برود. به طوری که به عنوان شیشه ای ضد گلوله و نشکن شناخته شود. از شیشه لمینت بیشتر برای انوع جواهر فروشی ها و طلا فروشی ها مورد استفاده قرار می گیرد، از شیشه لمینت برای شیشه مغازه ها استفاده نمی شود.

ساخت انواع میز با شیشه میرال

میزها از پرکاربردترین ابزار در خانه هستند. ما چیزهای مختلفی بر روی میزها قرار می‌دهیم. در اغلب میزها قسمت سطح بالایی میز (که اجسام روی آن قرار می‌گیرند) از شیشه است. میزهای زیادی هم به‌صورت کامل با شیشه ساخته می‌شوند. میزها همواره مورداستفاده قرار می‌گیرند و معمولاً در مکان‌های مرکزی خانه و محل کار هستند؛ ازاین‌رو بسیار مهم است که شیشه‌های میز بسیار محکم و بادوام باشند.

میزهای ساخته‌شده با شیشه میرال گزینه بسیار مهمی برای استفاده در منزل و محل کار هستند. میزهای ساخته‌شده با شیشه میرال طول عمر بالایی خواهند داشت و به لحاظ امنیتی کاملاً قابل‌قبول هستند؛ میزهای جلومبلی، میز تلویزیون، میز کار و سایر انواع میز را می توان با شیشه‌های میرال تولید کرد.

نصب شیشه میرال برای ویترین مغازه ‌ها در تهران

شیشه‌های میرال گزینه مناسبی برای استفاده در ویترین مغازه‌ها هستند. ما مشتریان بسیاری در شهر تهران داریم که برای ویترین مغازه‌های خود را از شیشه‌های میرال استفاده می‌کنند. شیشه میرال در کنار دوام بالا امکان سرقت از مغازه‌ها با شکستن شیشه را تا حدودی کاهش می‌دهد.

ساخت درب و پنجره با شیشه‌ های میرال در تهران

یکی از موارد استفاده از شیشه میرال، ساخت درب و پنجره است. اغلب درب‌های خروجی در مغازه‌ها، مراکز پزشکی، مؤسسات و… از نوع شیشه‌های میرال (سکوریت) است. کاربرد دیگری که می‌توان برای شیشه میرال عنوان کرد، استفاده در پنجره‌ها است.

پیشنهاد بررسی : درب اتوماتیک شیشه ای در مشهد

شیشه میرال دست دوم

شیشه میرال به دلیل دوام بسیار بالا و استفاده مفید آن می‌توانند پایداری بسیاری داشته باشند. اما افرادی که دکوراسیون خود را کوتاه‌مدت تغییر می‌دهند و افرادی که در زمینهٔ شیشه سکوریت کار می‌کنند بسیاری از شیشه های خود را بعد از مدت کوتاهی تعویض می‌کنند. شیشه میرال دست دوم در واقع شیشه‌هایی است که به هر دلیلی افراد استفاده از آن‌ها را کنار گذاشته‌اند و خواهان تغییر آن‌ها می‌باشند. افرادی که ضرورتی به استفاده از شیشه نو ندارند می‌توانند از این شیشه ها برای منازل خود استفاده نمایند.

نکته مهم در هنگام خرید شیشه میرال دست دوم این است که ابعاد شیشه میرال دست دوم قابل‌تغییر نیست و دهنه شما باید با این ابعاد هماهنگی داشته باشد، زیرا شیشه بعد از سکوریت شدن به‌هیچ‌عنوان قابلیت تغییر را ندارد. شیشه میرال دست دوم ازنظر ظاهری تفاوتی با شیشه نو نداشته بنابراین نباید نگران این موضوع بود، نکته‌ای که باز هم در هنگام خرید شیشه میرال دست دوم باید به آن دقت نمایید این است که شیشه میرال دست دوم باید عاری از هرگونه جای درز و لب پرشدگی باشد زیرا لبه‌های شیشه سکوریت بسیار حساس بوده و در برابر ضربه راحتی می‌شکند؛ بنابراین حتماً حواستان باشد که لبه‌های شیشه را چک نمایید.

سؤال متداول در مورد شیشه میرال

چه نوع شیشه‌ای برای شیشه‌های بالکنی استفاده کنیم؟

همیشه از شیشه سکوریت برای پانل‌های نرده عرشه شیشه‌ای یا بهتر است از شیشه‌های لمینت شده برای ایمنی بیشتر استفاده کنید. استفاده از هر چیزی کمتر از شیشه سکوریت شده درصورتی‌که شخصی به شیشه برخورد کند و بشکند و لبه‌های تیز باقی بماند، خطری را به همراه دارد. سایر خطرات بالقوه متداول که می‌توانند شیشه‌های غیر مرتب را بشکنند ناشی از پرتاب توپ‌ها یا اسباب‌بازی‌ها یا پرواز پرنده به داخل صفحه شیشه‌ای است.

منابع:

منبع: شیشه میرال برای مغازه

منبع: بالکن شیشه ای ایرانیان تبریز

منبع: قیمت درب اتوماتیک شیشه ای دست دوم

منبع: قیمت بالکن شیشه ای ریلی تبریز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا