گاوصندوق

نمایندگی فروش گاوصندوق در کرمان

بورس گاوصندوق کرمان واقع در خیابان مولوی، باغ فردوس، خیابان رئیس عبداللهی، خیابان پیرمرادی، کوی آتش پنجه، پلاک ۲۱ و ۲۳ می باشد و دیگر شعبه بورس گاوصندوق کرمان و یا بهترین فروشگاه گاوصندوق در کرمان واقع در میدان قیام بعد از فروشگاه افق کوروش پلاک۹ می باشد.

البته برای مشاهده محصولات گاوصندوق های ایرانی و خارجی در بورس گاوصندوق کرمان شما می توانید به وب سایت رسمی این مجموعه به آدرس اینترنتی Safekaveh.com مراجعه نمایید و در این وبسایت انواع گاوصندوق های خانگی، اداری، گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت، گاوصندوق های کتابی و سایر مدل های گاوصندوق را مشاهده نمایید و به صورت آنلاین نیز خرید خود را ثبت نمایید.

برای برقراری ارتباط با این مجموعه نیز شما می توانید با شماره تلفن‌های 09122084335 و همچنین شماره ثابت 02155625086 تماس حاصل فرمایید و از بهترین کارشناسان گاوصندوق در مورد خرید انواع مدل های گاوصندوق های ایرانی و خارجی اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

بورس خرید گاوصندوق کرمان کجاست

نوسانات بازار ارز باعث شده که قیمت بسیاری از محصولات دائما در حال افزایش باشد از جمله انواع گاوصندوق ها چرا که برای تولید و ساخت انواع گاوصندوق هم یک سری متریال مورد نیاز است که بسیاری از قطعات آن ها وارداتی هستند و نوسانات بازار ارز به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر روی قیمت این نوع گاوصندوق ها تأثیر گذار است.

به‌عنوان‌مثال گاوصندوق نیکا که یکی از همین گاو صندوق های وارداتی می باشد تحت تاثیر نوسانات بازار ارز قیمت این محصول دار من در حال افزایش است.

همین دلیل مشتریان گاوصندوق ترجیح می دهند که برای خرید انواع مدلهای گاوصندوق به بورس گاوصندوق در کرمان و نمایندگی های اصلی برندهای معتبر گاوصندوق مراجعه نمایند.

توجه » برای ارتباط با بورس گاوصندوق در کرمان با شماره های ۰۹۱۲۲۰۸۴۳۳۵ و ۰۲۱۵۵۶۲۵۰۸۶ تماس بگیرید و یا به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید.

بورس گاوصندوق چیست

منظور از بورس گاوصندوق مکانی است که انواع مدل های گاو صندوق و گاوصندوق های تولید شده توسط شرکت های مختلف مثل شرکت های ایرانی و خارجی مثلاً شرکت ایرانی گاوصندوق کاوه و یا شرکت های خارجی نظیر گاوصندوق نیکا و گاوصندوقی گل در آن عرضه می شوند.

البته معمولاً به فروشگاه های بورس گاوصندوق نمایندگی فروش انواع مدلهای گاوصندوق نیز گفته می شود.

و فروشگاه گاوصندوق کاوه طباطبایی هم به عنوان نمایندگی اصلی فروش انواع گاوصندوق های ایرانی و گاوصندوق های خارجی در کرمان می باشد.

در این فروشگاه تمامی محصولات با دو سال گارانتی معتبر و به همراه پنج سال خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه خواهد شد.

زمانی که خدماتی مثل تعمیرات تخصصی گاوصندوق، نصب گاوصندوق در محل و حمل گاوصندوق نیز توسط تکنسین های این مجموعه به مشتریان ارائه خواهد شد.

قیمت گاوصندوق در بورس سال ۱۴۰۱

متاسفانه هر سال با نوسانات بازار ارز قیمت گاوصندوق در بورس نیز با تغییرات زیادی همراه است و در سال ۱۴۰۱ هم با رشد نسبی قیمت گاوصندوق در بورس مواجه هستیم.

البته فروشگاه گاوصندوق طباطبایی برای اینکه خرید انواع مدلهای گاوصندوق را برای مشتریان خود راحت تر نماید امکان خرید قسطی گاوصندوق را در این مجموعه فراهم کرده است.

از آنجا که فروشگاه گاوصندوق کاوه طباطبایی با اکثر ارگان های دولتی و خصوصی قرارداد رسمی دارد شما می توانید انواع محصولات ایرانی و خارجی را که تولیدات شرکت های مختلف می باشند را به صورت قسطی هم خریداری نمایید.

اقساط گاوصندوق هم در این مجموعه به صورت بلند مدت می باشد.

پیشنهاد بررسی :مرکز پخش گاوصندوق در کرمان

بورس گاوصندوق دست دوم

برای آن دسته از مشتریانی که توان خرید گاوصندوق های نو و تازه تولید شده را ندارند این افراد می توانند اقدام به خرید گاوصندوق های دست دوم و کارکرده نمایند.

البته در فروشگاه گاوصندوق طباطبایی برای خرید گاوصندوق های کارکرده و دست دوم هم گارانتی معتبر در نظر گرفته شده است که مشتریان با خیالی آسوده اقدام به خرید گاوصندوق های دست دوم نمایند.

به دلیل اینکه این گاوصندوق های دست دوم توسط تکنسین های شرکت گاوصندوق کاوه به صورت دقیق بررسی شده و تمام ایرادات احتمالی آن نیز برطرف شده است شما می توانید با خیالی آسوده با قیمت مناسب و مقرون به صرفه اقدام به خرید صندوق های کارکرده و دست دوم نمایید.

یکی از مزایای خرید صندوق های دست دوم از فروشگاه طباطبایی این است که این محصولات با وجود این که کارکرده و یا به اصطلاح دست دوم هستند، با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به شما ارائه می شوند.

برگه گارانتی و یا ضمانت نامه گاوصندوق دست دوم در زمان خرید محصول با شما مشتریان ارائه می شود، که شما موظف هستید که این برگه ضمانت نامه را نزد خود نگه دارید، و در مواقع مورد نیاز از خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش بهره مند شوید.

ضمن این که گاوصندوق دست دوم همانند محصولات دیگر در فروشگاه طباطبایی با 10 سال گارانتی و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می شود.

توجه » منظور از گاوصندوق استوک همان صندوق های دست دوم می باشد، که در بازار نام محصولاتی که به صورت دست دوم و کارکرده در بازار عرضه می شود، با نام گاوصندوق استوک هم شناخته شده است.

پس زمانی که شما به فروشگاه های معتبر صندوق های قدیمی و دست دوم مراجعه می کنید، توجه داشته باشید که منظور از گاوصندوق استوک همان صندوق های قدیمی و دست دوم هستند.

پیشنهاد بررسی : قیمت گاوصندوق دست دوم تبریز

چگونه در بورس گاوصندوق، برنده شویم ؟

درباره خرید کردن از بورس گاوصندوق این است که سراغ فروشگاه هایی بروید که کار تبلیغات یک برند خاص را انجام نمی‌دهند و کار خود را به صورت مشاوره ای پیش می‌برند.

 ممکن است یک فروشگاه به طور تخصصی روی یک برند و محصولات آن کار کند که شاید واقعا هم محصولات آن شرکت متناسب با نیاز شما باشد اما بهتر است خود را با چند گزینه محدود نکنید و پیش از نهایی کردن تصمیم، همه جوانب را بررسی نمایید.

کسی که برای خرید گاوصندوق به شما مشاوره می‌دهد باید روی قیمت ها، امکانات و ویژگی های گاوصندوق های مختلف احاطه ای کامل داشته باشد و توصیه هایی که به شما ارائه می‌دهد جانب دارانه و به سمت و سوی یک برند و محصول خاص نباشد.

در واقع فروشگاهی که برای خرید به آن مراجعه می‌کنید باید تنوع بالایی داشته باشد و انتخاب های متعددی را پیش روی شما بگذارد.

خرید گاوصندوق باید کاملا کارشناسی شده و با توجه به نیاز شما باشد. نوع قفل، ابعاد، جنس گاوصندوق، امکانات امنیتی، استاندارد های به کار رفته در گاوصندوق ها از جمله نسوز بودن، ضد سرقت بودن، ضد ضربه و ضد آب بودن و غیره، این که گاوصندوق مناسب نگهداری چه نوع وسیله ای است و … همه و همه نکاتی است که موقع خرید گاوصندوق باید در نظر گرفته شوند و در صورت مراجعه به فروشگاه هایی که گزینه های محدود تری را در اختیار شما می‌گذارند، در نظر گرفتن این نکات تقریبا غیر ممکن است.

پیشنهاد بررسی : بورس فروش گاوصندوق در کرمان

مرکز خرید گاوصندوق در کرمان

اگر به دنبال یک مرکز خرید معتبر برای خرید انواع گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت هستید در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین مرکز خرید گاوصندوق در کرمان یعنی فروشگاه کاوه طباطبایی را به شما معرفی نماییم.
فروشگاه تمامی محصولات خود را با ۲ سال گارانتی معتبر و ۵ سال خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می دهد جهت آشنایی با این مجموعه می توانید به وبسایت Safekaveh.com مراجعه نمایید، و به صورت اینترنتی انواع محصولات این فروشگاه معتبر را مشاهده نمایید و همچنین در این وبسایت می توانید با دریافت مشاوره رایگان از بهترین کارشناسان گاوصندوق محصول مورد علاقه خود را خریداری نمایید.

توجه » مرکز خرید گاوصندوق در کرمان، انواع گاوصندوق های نسوز و خانگی، گاوصندوق های سایز بزرگ و کوجک را با قیمت مناسب بدون واسطه و همچنین امکان خرید قسطی آن هم با اقساط بلند مدت با مراجعه به وب سایت safekaveh.com  و برقراری ارتباط با شماره های 09122084335 و یا 02155625086 در اختیار شما مشتریان قرار می دهد.

مرکز خرید گاوصندوق

در بخش قبلی گفته شد که مرکز خرید گاوصندوق در کرمان تمامی محصولات خود را با ۲ سال گارانتی معتبر و ۵ سال خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می دهد، یکی دیگر از ویژگی های این مرکز خرید معتبر این است که علاوه بر ارائه خدماتی مانند گارانتی و خدمات پس از فروش خدمات دیگری مانند نصب گاوصندوق در محل، تعمیرات تخصصی بخش های مختلف گاوصندوق مانند درب گاوصندوق، قفل گاوصندوق ، و غیره از جمله دیگر خدمات مرکز فروش گاوصندوق در کرمان می باشد.
ضمن اینکه خدمات دیگری مانند حمل و جابجایی گاوصندوق با استفاده از ابزار آلات مخصوص تا درب منزل مشتری هم توسط بهترین مرکز خرید گاوصندوق در کرمان به مشتریان این مجموعه ارائه می شود.
همچنین بهترین کارشناسان گاوصندوق در این مجموعه به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین مشاوره لازم را در زمینه خرید انواع گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت نظیر صندوق نسوز کاوه به شما ارائه می دهند که شما می توانید با دریافت مشاوره تخصصی از کارشناسان این مجموعه بهترین محصول را خریداری نمایید.

مرکز خرید گاوصندوق در کرمان کجاست

مرکز خرید انواع گاوصندوق های اداری و خانگی در کرمان دارای دو شعبه فعال می باشد که در صورت تمایل به مراجعه حضوری به این مجموعه شما می توانید به آدرس کرمان، خیابان مولوی، باغ فردوس، خیابان رئیس عبداللهی، خیابان پیرمرادی، کوی آتش پنجه، پلاک ۲۱ و ۲۳ مراجعه نمایید.
آدرس شعبه دوم این فروشگاه واقع در کرمان، میدان قیام، بعد از فروشگاه افق کوروش پلاک ۹ می باشد.
البته وب سایت اینترنتی مرکز خرید معتبر گاوصندوق در کرمان نیز به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین در اختیار شماست تا شما بتوانید به صورت اینترنتی محصولات مورد علاقه خود را از این فروشگاه خریداری نمایید که برای این منظور هم همانطور که در بخش های قبلی گفته شد میتوانید به وبسایت safekaveh.com مراجعه نمایید، و لیست قیمت گاوصندوق را به صورت روزانه دریافت کنید.
وب سایت شما می توانید انواع گاوصندوق های خانگی و اداری را در طرح ها و رنگ های مختلف و با کیفیت های مختلف مشاهده نمایید، و هر محصولی هم که توجه شما را جلب کرد شما میتوانید از طریق راه‌های ارتباطی درج شده در این وبسایت با کارشناسان خبره گاوصندوق ارتباط برقرار نمایید و مشاوره لازم را در جهت خرید محصول مورد نظر خود از آنها دریافت کنید قطعاً با دریافت مشاوره از بهترین کارشناسان گاوصندوق را میتوانید یک گاوصندوق باکیفیت و ایمن را با مشخصات مدنظرتان خریداری نمایید.

بهترین مرکز خرید گاوصندوق در کرمان

در صورتی که به دنبال بهترین و معتبرترین مرکز خرید گاوصندوق در کرمان هستید باید یک سری مشخصات را در نظر داشته باشید تا به یک مرکز خرید معتبر و مطمئن مراجعه کنید و محصول با کیفیت را با قیمت مناسب است ارزان بدون واسطه خریداری نمایید.
اولین موردی که در زمان مراجعه به یک مرکز خرید مانتو در گاوصندوق باید به آن توجه داشته باشید این است که این مرکز خرید باید محصولات خود را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه دهد.
وجود گارانتی و ضمانت نامه معتبر باعث میشود که شما با خیالی آسوده اقدام به خرید محصول مورد علاقه خود نمایید.
مورد بعدی این است که مرکز خرید گاوصندوق باید حتماً نمایندگی رسمی شرکت های معتبر مانند شرکت گاوصندوق کاوه، گنجینه، گنجبان، خرم، سدید، نیکا، و سایر برندهای معتبر موجود در بازار باشد، داشتن شرایط نمایندگی باعث می شود که شما محصولات با کیفیت و اورجینال شرکت های اصلی و معتبر تولید کننده گاوصندوق را خریداری نمایید. نکته بعدی که در زمان خرید گاوصندوق باید به آن توجه داشته باشید این است که محصولی که خریداری می کنید حتما بر روی بدنه آن استاندارد UL هک شده باشد، وجود این استاندارد بر روی بدنه گاوصندوق باعث میشود که شما اطمینان حاصل نمایید که محصول مورد نظر شما دارای کیفیت نسوز و ضد سرقت و همچنین امنیت بسیار بالا می باشد.
یعنی محصولی که شما خریداری می کنید در نهایت به صورت نسوز است و دارای قدرت تعامل بسیار بالا در برابر حرارت و آتش سوزی می باشد و همچنین قفل آن به صورت هوشمند و اثر انگشتی طراحی شده است و همین مورد باعث میشود که امنیت محصول در برابر سارقین گاوصندوق بالا برود، همچنین بدنه محصول نیز باید به صورت ضد ضربه و با استحکام کافی طراحی شده باشد.

نکات مهم در زمان خرید گاوصندوق

در انتهای مقاله آموزشی مرکز خرید گاوصندوق در کرمان قصد داریم که یک سری نکات مهم که شما باید در زمان خرید انواع گاوصندوق با آن توجه نمایید را مورد بررسی قرار دهیم.
زمانی که شما به یک مرکز معتبر خرید انواع گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت مراجعه می‌کنید یک سری موارد هستند که به طور کلی باید به آن توجه داشته باشید که یک محصول باکیفیت و ایمن را با قیمت مناسب و ارزان خریداری کنید که این نکات عبارتند از:

  • توجه به استاندارد نسوز گاوصندوق
  • توجه به استاندارد UL بر روی گاوصندوق
  • توجه به قفل گاوصندوق با ضریب ایمنی بالا
  • توجه به خصوصیت ضد آب بودن گاوصندوق
  • بهتر است که گاوصندوق ها به صورت چرخ دار نباشد
  • بهتر است که وزن گاوصندوق سنگین باشد
  • بهتر است که بدنه گاوصندوق ضد ضربه باشد
  • اگر قفل گاوصندوق به صورت سه مرحله ای باز شود ایمنی آن را بالا تر می برد
  • بهتر است که گاوصندوق را از نمایندگی های اصلی و معتبر آن خریداری کرد تا در نهایت بتوان از خدماتی مثل ضمانت نامه محصول نیز بهره مند شد.

جنس گاوصندوق

یکی از فاکتور های بسیار مهم و ضروری در زمان خرید انواع گاوصندوق های اداری و خانگی مربوط به جنس گاوصندوق می باشد.

هر مشتری با توجه به نیاز خود به گاوصندوق موارد متعددی را برای جنس انواع گاوصندوق ها در نظر دارد.

که در ادامه این مقاله آموزشی ما انواع مختلف گاوصندوق ها را از نظر جنس و کیفیت با هم مقایسه می کنیم، پس در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

توجه » برای مشاهده انواع گاوصندوق ها بر اساس جنس و کیفیت ساخت می توانید به وب سایت رسمی فروش و عرضه گاوصندوق های ایرانی و خارجی به آدرس safekaveh.com  مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های 09122084335 02155625086 تماس بگیرید.

ضمنا تمامی محصولات در وب سایت safekaveh.com دارای گارانتی معتبر، و خدمات پس از فروش هستند.

پیشنهاد بررسی : گاوصندوق تبریز

جنس گاوصندوق مان از چی باشه؟

جنس گاوصندوق یا صندوق امن که معمولا از اهمیت بالایی برخوردار هست، امروز مورد بحث ماست. یکی از مهمترین وسایل برای مشتری است زیرا او ارزشمند ترین اشیای خود را برای حفظ از شر آسیب یا سرقت در آن قرار می دهد. ولی گاوصندوق از جنس چیست؟ و چه انواعی دارد؟

در حالت کلی و ساده ، اجزای گاوصندوق به این شکل است که محفظه فلزی که برای محافظت از اشیای ارزشمند محل زندگی و یا سر کار مورد استفاده قرار می گیرد.این صندوق فلزی می تواند دارای رمز های مختلفی باشد ، گاوصندوق ها انواع مختلفی نیز دارند که هرکدام از این انواع را شرکت های بسیاری تولید می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جنس و انواع گاوصندوق با این مقاله هراه باشید.

جنس گاوصندوق چیست؟

جنس گاوصندوق با توجه به متریال به کار رفته در پروسه ساخت گاوصندوق، و با توجه به استفاده از فناوری و تکنولوژی های مختلف در آن تعیین می شود.

به عنوان مثال در انواع گاوصندوق ها مانند گاوصندوق خانگی جنس این نوع محصولات به صورت نسوز، است و در آن ها تکنولوژی هایی مثل قفل هوشمند و ضد سرقت تعبیه شده است.

به دلیل این که بحث امنیت در قیمت بهترین گاوصندوق خانگی از اهمیت بالایی برخوردار است، پس به همین دلیل در پروسه ساخت این محصولات از ورقه های فولادی نسوز استفاده می شود که این محصولات در برابر حرارت و آتش سوزی مقاومت بالایی داشته باشند.

همچنین قفل گاوصندوق های خانگی معمولا به صورت هوشمند و اثر انگشتی طراحی می شود، و بدنه این محصولات نیز به صورت فولادی و ضد ضربه است.

از نظر وزن و سایز بندی هم این نوع محصولات دارای وزن و ابعاد کوچک و دربرخی موارد دارای سایز بندی و ابعاد بزرگ هستند.

اما جنس گاوصندوق برای گاوصندوق های اداری و سازمانی، و یا گاوصندوق های اسلحه نیز می تواند دارای اساندارد های خاصی باشد.

به عنوان مثال گاوصندوق های اداری و یا سازمانی می توانید به صورت چند طبقه و قفسه ای طراحی شوند.

همچنین این نوع گاوصندوق ها از آن جا که در مراکز حساسی نگهداری می شوند باید دارای ورقه های فولادی مستحکم تر و همچنین از تعداد بیشتری ورقه ای فولادی نسوز استفاده می شود، به این دلیل که در صورت بروز اتفاقاتی مثل آتش سوزی این نوع محصولات باید تحمل و مقاومت بالایی را در برابر حرارت و آتش سوزی داشته باشند.

جنس گاوصندوق از چیست؟

بهترین جنس گاوصندوق ترکیب خوبی از بتن و فولاد است، برای همین می‌توان گفت که استفاده از این مواد برای این است که بتوان وزن خوبی را برای گاوصندوق های مختلف در نظر گرفت.

بنابراین می‌توان گفت که بتن بدنه قسمت مهمی از گاوصندوق را می‌تواند ایجاد کند که در این حالت است که استفاده از مواد برای ایجاد این بخش بسیار مهم است و برای جلوگیری از سرقت می‌تواند بسیار اهمیت داشته باشد.

انواع گاوصندوق بر اساس جنس آن

انواع گاوصندوق را بر اساس جنس آن می توان به سه دسته گاوصندوق معمولی، گاوصندوق ضد زنگ و گاوصندوق نسوز تقسیم کرد. گاوصندوق های معمولی از آلیاژ فولاد به همراه آهن و کربن ساخته می شوند و مقاومت بسیار خوبی دارند، در حالی که برای ساخت گاوصندوق های ضد زنگ از فولاد ضد زنگ استفاده می شود. برای ساخت گاوصندوق های نسوز نیز از همان فولاد استفاده شده با این تفاوت که دو جداره می باشد و در بین دو دیواره گاوصندوق بتن قرار داده می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله گاوصندوق دست دوم رشت را مطالعه کنید.

جنس ماده بین دو جداره گاوصندوق چیست؟

در گاوصندوق ها برای نسوز شدن گاوصندوق و گاهی اوقات برای افزایش وزن آنها بین دو ورق داخلی و خارجی گاوصندوق از ماده نسوز پر می شود.

این ماده می تواند سیمان باشد یا آلیاژهای نسوز، وقتی بین لایه از سیمان پر می شود طبیعتا وزن گاوصندوق بسیارسنگین می شود.

 اما وقتی گاوصندوق نسوز با آلیاژ ها در آتش سوزی مقاوم می شود دیگر خیلی روی وزن آنها تاثیر ندارد.

پس نتیجه می گیریم که در ساختار گاوصندوق ها هر چقدر از ورقه های فولادی نسوز و سیمانی استفاده شود این مورد نمی تواند تاثیر زیادی را بر روی وزن گاوصندوق ها داشته باشد.

آیا جنس گاوصندوق در کارآیی آن تاثیر دارد؟

در پاسخ به این سئوال که آیا آیا جنس گاوصندوق در کارآیی آن تاثیر دارد باید گفت که بله، قطعا جنس و کیفیت گاوصندوق می تواند در کارایی آن نیز موثر باشد.

به عنوان مثال شما گاوصندوق های اثر انگشتی را در نظر بگیرید که در ساختار آن ها از تکنولوژی fingerprint استفاده شده است.

استفاده از این تکنولوژی باعث شده است که کارایی این نوع محصولات نیز افزایش پیدا کند، و مطمئنا مشاهده کرده اید که در اکثر سازمان های مهم، مراکزی مانند طلافروشی ها و صرافی ها، بانک ها و غیره از گاوصندوق هایی استفاده می شود که قفل آن ها به صورت هوشمند و fingerprint طراحی شده است.

حتی در گاوصندوق هتلی کوچک نیز از این نوع فناوری در ساختارشان استفاده شده است.

آیا جنس گاوصندوق بر قیمت آن تاثیر گذار است؟

بله، طبیعا جنس و کیفیت گاوصندوق ها هر چه بهتر باشد قیمت این محصولات نیز افزایش پیدا می کند.

به عنوان مثال گاوصندوق های دارای استاندار ul، داری کیفیت نسوز و همچنین گاوصندوق هایی که دارای بدنه فولادی و بتنی هستند، و آن دسته از صندوق هایی که دارای قفل های هوشمند دیجیتالی اثر انگشتی هستند نسبت به گاوصندوق هایی که دارای قفل های مکانیکی و دستی، و بدنه معمولی می باشند گران تر هستند.

به عنوان مثال قیمت گاوصندوق شرکت ژاپنی آیکو که دارای بالاترین ضرایب ایمنی نیز می باشد دارای قیمت بالاتری نسبت به نمونه های مشابه خود در بازار می باشد.

البته یک نوع گاوصندوق نیز در بازار وجود دارد به نام گاوصندوق کتابی که این محصول به شکل کتاب می باشد، و سایز آن نیز به اندازه یک کتاب است.

و از آن بیشتر برای نگهداری انواع طلا و جواهر و همچنین اشای با ارزش و قیمتی کوچک استفاده می شود.

این نوع صندوق های کتابی قفل آن ها اغلب دیجیتالی است، و همراه با دیگر کتاب ها معمولا آن را درون کتابخانه منزل جاسازی و مخفی می کنند.

چگونگی عملکرد جنس استفاده شده در ساخت گاوصندوق

همان‌طور که می‌دانید برای خرید گاوصندوق اولین موردی که باید در نظر داشت نسوز بودن گاوصندوق است. بهترین جنس برای به کار بردن در ساخت گاوصندوق نسوز، بتن است. اما با به کار بردن افزودنی‌های دیگر داخل بتن یا مواد دیگر به جای بتن هم می‌توان گاوصندوق ضد حریق ساخت.

انواع گاوصندوق‌ها از سه لایه اصلی تشکیل شده‌اند که دو لایه آن از جنس فولاد می‌باشد و یک لایه دیگر آن نیز عایق حرارتی است. برای تولید یک گاوصندوق نسوز شما نیاز به مواد غیر اشتغال دارید.

لایه اولی از جنس آلیاژ فولادی است که قابلیت اشتعال را ندارد؛ اما می‌تواند به خوبی گرما را انتقال دهد، بر همین اساس است که برای پیشگیری از نفوذ حرارت به داخل دستگاه بایستی از یک لایه عایق حرارتی استفاده کنید؛ که از وجود گرما به داخل گاوصندوق جلوگیری کند. در واقع این همان نکته‌ای است که یک لایه عایق حرارتی استفاده شده است تا از ورود حرارت به داخل جلوگیری کند.

لایه دومی که در گاوصندوق‌ها بکار می‌رود برای جلوگیری از نفوذ حرارت به داخل محصول از عایق حرارتی استفاده می‌شود که می‌تواند دستگاه شما را در برابر آتش سوزی حفظ کند. لایه سومی که از جنس فولاد و یک آستر نمدی نسوز می‌باشد برای قسمت داخل به کار می‌رود.

عایق‌های حرارتی گاوصندوق گوناگون هستند و میزان مقاومت آن‌ها با یکدیگر متفاوت است.  نکاتی که مابین دو دیوار دستگاه تحت عنوان عایق حرارتی استفاده می‌شود عمدتاً از گچ، بتن یا آلیاژ است. در ادامه مطلب به اینکه کدام یک از این موارد مناسب است، همچنین میزان امنیت کدام یک از آن‌ها بیشتر است می‌پردازیم.

توجه » برای مشاهده لیست قیمت انواع گاوصندوق ها بر اساس جنس و کیفیت می توانید به وب سایت رسمی گاوصندوق های ایرانی و خارجی به آدرس safekaveh.com  مراجعه نمایید و یا با شماره تلفن های 09122084335 02155625086 تماس بگیرید.

پیشنهاد مطالعه: باز كردن گاوصندوق كاوه بدون کلید

جنس گاوصندوق های ایرانی بهتر است یا خارجی؟

معمولا به طور قطع نمی توان گفت که جنس صندوقهای ایرانی و خارجی نسبت به هم برتری دارند، هر یک از شرکت های ایرانی و خارجی تولید کننده گاوصندوق بر اساس نیاز مشتریان خود محصولات متعددی را تولید و روانه بازار می کنند.

و به طور کلی در بین تمامی گاوصندوق های ایرانی و خارجی آن دسته از محصولاتی که دارای استاندارد های ul  هستند دارای جنس و کیفیت بالاتری نسبت به دیگر محصولات مشابه خود می باشند.

و آن دسته از گاوصندوق هایی هم که فاکتور های مربوط به امنیت در پروسه ساخت آن ها در نظر گرفته شده است نیز معمولا دارای جنس و کیفیت بهتری در مقایسه با نمونه های مشابه خود می باشند.

چگونگی ساخت گاوصندوق

در ابتدا ابعاد مورد نظر ، طرح و اندازه ی آن انتخاب می شود. زمانی که کار اولیه انجام شد باید مقدار مواد بتن و فولاد ی که استفاده می شود ، تخمین زده می شود و اندازه ی ورق فولادی که به مانند برگه ی A4 است را برای ساخت جعبه محاسبه می کنند. مواد فولادی که تخمین زده شده را به ورقه ها تزریق می کنند.

پس از این که جعبه آماده شد باید درب مقاوم ، ضد انفجار با کمک لولاهای مناسب نصب شود. سپس قسمت داخلی و بیرونی جعبه را با رنگ های خاص رنگ آمیزی می نمایند. در آخر قفل و سایر اجزا بر درب و سایر قسمت ها نصب شده و بعد تمام بخش های گاوصندق ساخته شده کنترل می شوند.

مواد موجود در ساخت گاوصندوق

آلیاژ فولادی

آلیاژ فولاد با کربن و آهن ساده ترین نوع آلیاژی است که در تولید گاوصندوق به کار می رود. اضافه شدن کربن و آهن باعث استحکام فولاد می شود. برای مثال در صندوق های امانات در بانک ها و فرودگاه، به دلیل اینکه اقلامی که در این صندوق ها گذاشته می‌شود چندان گران‌قیمت نیست، صرف نظر از ضخامت کم فولاد به کار رفته در طراحی قالب، جنس آن، یک فولاد معمولی است بدون هیچ عنصر اضافی دیگر است.

اما در ساخت گاوصندوق دیگر که اجناس و اشیای قیمتی و مهمی نگهداری می شود، برای مقاومت محصول در برابر خوردگی، مواد شیمیایی و ابزارهای هوابرش، از فولاد ضدزنگ استفاده می شود. البته کار با این نوع فولاد به مراتب سخت تر است.

بخش اعظم تفاوت گاوصندوق های ضدآب با سایر محصولات در نوع فولاد به کار رفته در ساخت آنها است. در گاوصندوق ضدآب علاوه بر نوع فولاد ضدزنگ، محصول باید به خوبی پلمپ شود و همان طور که گفتیم کار با فولاد ضد زنگ سخت است و تا کردن و مهر و موم کردن آن دشوار است در صورتی که این محصولات باید کاملا پلمپ شوند تا آب به آنها نفوذ نکند.

این نوع از گاوصندوق ها در مناطق مرطوب مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین اگر در منطقه نگهداری گاوصندوق مورد نظر سیل اتفاق بیفتد، اشیای داخل آن، در امان هستند.

در گاوصندوق های نسوز علاوه بر مواد عایق بین دوجداره، دیواره خارجی باید از آلیاژ فولاد و تنگستن باشد. این آلیاژ دارای نقطه ذوب بالاتری است و در برابر گرما مقاومت بیشتری دارد. حتی مقاوم تر از بتن! جنس آلیاژ به کار رفته در گاوصندوق نسوز به همراه ضخامت فولاد و مواد عایق بین دوجداره می تواند ۷۰% مقاومت گاوصندوق در برابر آتش را تعیین کند. ۳۰% مابقی به طراحی سیستم قفل ، مهر و موم گاوصندوق و آپشن هایی مانند دیواره رطوبت بر می گردد که در رتبه بندی نسوز گاوصندوق ها موثر است.

در گاوصندوق های فوق امنیتی عموما در قسمت قفل از یک لایه اضافی فولاد منگنز استفاده می شود، این کار باعث می شود تا دریل شدن قفل گاوصندوق موجب آسیب به سیستم مرکزی قفل نشود و درب گاوصندوق بسته باشد.  به این گونه از گاوصندوق ها، گاوصندوق فوق امنیتی گفته می شود. از این نوع گاوصندوق ها در مراکزی که اسناد و مدارک بسیار مهمی در آنجا نگهداری می شود و یا بانک ها یا فروشگاه های طلا و جواهر بهره گرفته می شود.

گاوصندوق سربی

شاید تا کنون در بین مغازه های قدیمی دیده باشید که جنس گاوصندوق آن از سرب است. بیایید فلز سرب را بررسی کنیم. سرب یک فلز نرم می باشد که رنگ آن خاکستری مایل به آبی می باشد. نقطه ذوب آن 327 درجه سانتی گراد و نقطه جوش آن 1740 درجه سانتی گراد می باشد.

این فلز مقاومت خوبی در برابر خوردگی دارد و در مقابل اسید ها نیز مقاوم است. این فلز بسیار سمی است و چکش کاری آن آسان می باشد. سرب دارای قابلیت زیاد جذب نوترون ها و اشعه گاما است. به همین دلیل، به شکل ورقه های سربی به عنوان سپر تشعشعی به کار برده می شود.

برای تهیه سرب، سنگ سرب را پس از خرد کردن و تغلیظ ابتدا در کوره دوار برشته می کنند. سپس آن را در کوره های تنوره ای احیا می کنند. با این کار سرب خام با درجه خلوص 9 درصد حاصل می شود. با تصفیه سرب خام، سرب با درجه خلوص 94.99 درصد به دست می آید.

گچ

بر اساس تحقیقات زمین شناسان خیلی قبل تر از  به وجود آمدن تمدن، لایه های گچ ایجاد شده است. بعد از آتش سوزی بزرگ لندن در سال  1666پادشاه فرانسه این قانون را اجباری کرد که  تمامی‌ دیوارهای خانه های چوبی برای جلوگیری از آتش سوزی با گچ پوشیده می‌شد.

در ایران هم از دوران باستان با گچ پزی وگچ کاری آشنا بودند. گچ بری‌های زمان اشکانیان و کاربرد گچ در قسمتی از بناهای تخت جمشید گویای این ادعا است. ملات گچ در دوره ساسانیان در اسکلت سازی بناها وهمچنین جهت نماسازی کاربرد فراوان داشته است.

همان‌طور که مشاهده می‌شود از دیر زمان، گچ فقط برای ساختمان سازی استفاده می‌شده است. انتخاب گاوصندوق برای ایجاد امنیت است اما در گاوصندوق‌هایی که از قیمت پایین‌تری برخوردار هستند و سطح امنیت آنها بسیار پایین‌تر و نامطلوب است عایق حرارتی بکار رفته در آن‌ها اغلب گچ می باشد.

شاید این سوال برایتان پیش بیاید که گچ چطور می‌تواند به عنوان عایق حرارتی عمل کند؟ تقریباً 20 درصد گچ و 80 درصد آب است. زمانی که گاوصندوق حرارت می‌بیند گچ به تدریج سست می‌شود و آب تبخیر می‌شود و باعث خنک شدن صفحه مقابل می‌شود. توجه داشته باشید که فرایند منجر به آزاد شدن آب، از دمای بالای 80 درجه سانتی گراد آغاز می‌شود.

کاملا بدیهی است که یک محصول با عایق گچی عملاً در دمای 500 یا 600 درجه از میزان مقاومت آن کاسته می‌شود و دیگر نمی‌تواند به عنوان عایق عمل کند.  اما همین مقدار زمان هم برای رسیدن نیروهای آتش سوزی و اطفای حریق کافی است. همچنین با خروج آب از قطعه گچی مقدار تخلخل و مقاومت در مقابل گرما افزایش می‌یابد که برخلاف هدایت گرما عمل می‌کند. البته این محافظت برای مدت زمان محدودی دوام می‌یابد که این مدت بستگی به ضخامت گچ دارد ولی مخلوط گچ و پرلیت به نسبت مقاومت بالاتری دارد.

با تمام خوبی هایی که گچ دارد معایبی نیز دارد. نهایت قطر بدنه گاوصندوق مورد نیاز برای یک کسب و کار کوچک 8 سانتی متر است و سوال اینجاست چند سانتی متر گچ نیاز است تا در دمای بالای پانصد درجه سانتیگراد در یک ساعت مقاومت کند؟ و تولید کننده مجبور است قطر بدنه را طبق عرف بتن تعیین کند و این قطر پاسخگوی دما نیست و حفاظت اسناد و مدارک را نمی‌تواند عهده دار شود و نظریه نسوز بودن و مقاومت در مقابل بالای 500 درجه سانتیگراد رد می‌شود. اگر هم دمای بالایی به آن بخورد به نحوی که گرم شود و نتوان به گچ دست زد نرم شده و می‌ریزد. اگر گچ را روی چوب یا فلز بریزید زود به آن می‌چسبد و بعد از سخت شدن افزایش حجم پیدا می‌کند و پس از اینکه مدتی در مجاورت فلز ماند، با فلزات ترکیب شده و ایجاد سولفات می‌کند و فلز ترکیده و به صورت پوسته پوسته از گچ جدا می‌شود.

بتن

آلیاژ به کار رفته، نوع عایق بندی و ماده بین دوجداره گاوصندوق، در نسوز بودن آن تاثیرگذار است. اما عاملی که بیشترین تاثیر را روی مقاومت گاوصندوق نسوز می گذارد ماده ای است که به عنوان عایق حرارتی بین دوجداره گاوصندوق پر می شود.

در گاوصندوق های خارجی این ماده اغلب از جنس آلیاژهای مقاوم حرارتی و در گاوصندوق های ایرانی اغلب از جنس بتن و مصالح است. اکنون درباره میزان مقاومت هر یک از آنها و تاثیری که روی قیمت گاوصندوق می گذارند دقیق تر صحبت کنیم.

از ویژگی های سیمان و بتن این است که اگر به آنها آب برخورد کند سفت تر می شوند. همچنین اگر گرمای آتش به آن برسد مجددا پخته و سفت تر می شود. اگر بتن در جداره گاوصندوق به کار گرفته شود هیچ گونه انتقال دما نخواهد داشت. به همین جهت بتون مرغوب از بهترین گزینه های مطرح برای تولید گاو صندوق است که می تواند در هر شرایطی محتویات داخل گاوصندوق را حفظ کند.

خاصیت ترد بودن بتن نقطه ضعف آن است. به شکلی که اگر دو قطعه جک مکنده را از دو سمت مخالف به یک قطعه بتن وصل کنیم، به طوری که مکش داشته باشند، اجزای بتن به راحتی از هم جدا می شود. به عبارت بهتر هر چند که خاصیت فشاری بالایی دارد اما در مقابل کشش ضعیف است.

تولید کنندگان گاوصندوق و همچنین سازندگان ساختمان برای مقابله با این ضعف از بتن مسلح استفاده می کنند. برای نسوز بودن و بالا بودن مقاومت گاوصندوق استفاده از بتن مرغوب واجب است. گاوصندوق ها معمولا از دو لایه ورق به عنوان پوسته های داخلی و خارجی تشكيل شده است.

برای نسوز شدن یک گاوصندوق لازم است بین دو جداره را با بتن مسلح یا بتون آرمه پر كرد. كه هم مقاومت گاوصندوق را در مقابل حرارت افزایش می دهد و هم به گونه ای مانع از برش خوردن بدنه گاوصندوق می شود. حال با بهترین نوع بتن و لزوم استفاده از آن آشنا می شويم.

بهترین نوع بتن در ساخت گاوصندوق نسوز

بتن به عنوان پر مصرف‌ترین مصالح ساختمانی، مدت ها است جوابگوی نیازهای رو به گسترش انسان است. انواع بتن معمولی و بتن با عملکرد بالا مدت ‌زمان زیادی است که تشکیل‌دهنده اصلی سازه‌های بتنی بوده‌اند. پژوهش هایی که طی دو دهه اخیر انجام شده است منجر به پیدایش نوع جدیدی از بتن با خواص فوق‌العاده و مقاومت فشاری بسیار بالا شده ‌است که این بتن تحت عنوان بتن فوق توانمند شناخته می‌شود این نوع بتن دارای مقاومت فشاری بیشتر از 120 مگا‌ پاسکال است و در برابر عوامل مهاجم همچون یون کلر و سیکل‌های یخبندان از دوام فوق‌العاده‌ای برخوردار است.

در این تحقیق پس از به دست آوردن طرح اختلاط مناسب، سایر ویژگی های مکانیکی این نوع بتن با آزمایش‌هایی بر اساس استانداردهای مربوطه به ‌دست‌ آمده است. با انجام آزمایش کشش بر روی نمونه‌های استوانه‌ای به طول 850 میلی متر که با یک میلگرد فولادی در مرکز مسلح شده‌اند تأثیر نوع میلگرد، قطر میلگرد و اثر نسبت ضخامت پوشش بتن روی میلگرد بر رفتار ترک‌ خوردگی بتن فوق توانمند در کشش اعضای بتن مسلح بررسی شده است.

در صنعت گاوصندوق سازی بتن مسلح شده باید ویژگی های زیر را داشته باشند:

مقاومت بالا کرنش کششی زیاد پیوستگی مناسب با بتن سازگاری با حرارت زیاد ماندگاری بالا در محیط بتن

به این ترتیب و با استفاده از بتن مسلح کیفیت گاوصندوق ها بسیار بالاتر می‌رود و می تواند هر چه بیشتر از اشیای قیمتی و با ارزش شما محافظت کند.

جنس ماده بین دو جداره گاوصندوق چیست؟

همیشه یکی از مواردی که عموما مشتریان گاوصندوق درباره آن سوال می پرسند ماده ای است که بین دو جداره گاوصندوق پر می شود. تقریبا همه مشتریان درباره بتن و سیمانی که بین دو جداره گاوصندوق پر می شود اطلاعات جزئی دارند اما درباره مواد جدید که در این صنعت کاربرد داره و این روز ها دیگر جای بتن و سیمان را گرفته اطلاعات زیادی ندارند. در این جا می خواهیم ببینیم هر کدام از این ها چه ویژگی هایی دارد. تاثیر آنها روی امنیت و حتی قیمت محصول چقدر است و در نهایت کدام بهتر است.

در گاوصندوق ها برای نسوز شدن گاوصندوق و گاها برای افزایش وزن آنها بین دو ورق داخلی و خارجی گاوصندوق از ماده نسوز پر می شود. این ماده می تواند سیمان باشد یا آلیاژهای نسوز. وقتی بین لایه از سیمان پر می شود طبیعتا گاوصندوق بسیارسنگین می شود اما وقتی گاوصندوق نسوز با آلیاژ ها در آتش سوزی مقاوم می شود دیگر خیلی روی وزن آنها تاثیر ندارد. به طور کلی ماده بین دو جداره برای نسوز شدن گاوصندوق لازم است اما اینکه کدام یک از آنها بهتر است نیاز به بررسی های بیشتری دارد.

سیمان و بتن و مصالح شیوه های قدیمی این صنعت هستند که این روز ها در صنایع پیشرفته تر دیگر کاربردی ندارد. اما از آنجایی که دستیابی به فرمولاسیون این آلیاژ ها در گاوصندوق نسوز یک تیم تحقیقات و توسعه قوی نیاز دارد عموما محصولات قدیمی تر که  خیلی با صنایع و تکنولوژی جدید پیشرفت نکردند هنوز از همان شیوه های قدیمی سیمان و بتن استفاده می کنند.

آلیاژهای نسوز به نسبت بتن نه تنها نسوز تر و مقاوم تر هستند بلکه گران تر هم هستند. آن دسته از گاوصندوق ها که ماده بین  دو جداره آنها از آلیاژ پر شده عموما در محدوده قیمت بالاتری قرار می گیرند. لازم به ذکر است که بتن در دمای حدود 600 درجه آسیب می بیند و دیگر خاصیت نسوز بودنش را از دست می دهد اما آلیاژ ها تا دمای بالای 900 درجه هم مقاوم هستند.

تاثیر جنس گاوصندوق در امنیت

جنس بدنه گاوصندوق در میزان امنیت آن بسیار مهم است. از مهم ترین دلایل استفاده از گاوصندوق جلوگیری از سرقت وسایل و مدارک مهم است. در صورتی که گاوصندوق بدنه محکمی نداشته باشد، سارقان به راحتی می توانند بدنه آن را برش دهند. علاوه بر سرقت، محافظت از وسایل در برابر آتش سوزی و آب نیز بسیار مهم است، بنابراین جنس بدنه گاوصندوق باید مقاومت بسیار بالایی داشته باشد.

پیشنهاد بررسی : گاوصندوق مخفی

 

قیمت گاوصندوق کوچک ارزان دیجی کالا

قیمت گاوصندوق کوچک ارزان دیجی کالا، صندوق کوچک ارزان همانند سایر گاوصندوق ها دارای ویژگی هایی می باشد که یکی از ویژگی های این صندوق می توان به مقاوم بودن آن در برابر حرارت تا 700 درجه سانتی گراد اشاره نمود. لازم است بدانیداین صندوق به دلیل قیمت ارزانی که دارد فاقد سیستم مجهز ضد سرقت می باشد. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم به بررسی قیمت انواع گاو صندوق کوچک بپردازیم.

پیشنهاد ویژه »» شما می توانید برای خرید انواع گاوصندوق در برند های گوناگون و خرید گاوصندوق ارزان از طریق شماره های زیر با کارشناسان فروشگاه گاوصندوق فروشی سیف باکس شاپ تماس حاصل نمایید.

02155625086 – 09122084335

برای کسب اطلاعات بیشتر از مقاله قیمت گاوصندوق کوچک استفاده کنید.

گاوصندوق ارزان در کرمان

فروشگاه سیف باکس شاپ یکی از بهترین و بزرگترین فروشگاه های گاوصندوق فروشی در کرمان می باشد که همواره با ویژگی و خصوصیت هایی که دارد تمامی مشتریان از خدمات این فروشگاه رضایت دارند.

اگر قصد خرید گاوصندوق ارزان را دارید، پیشنهاد ما به شما خرید گاوصندوق ارزان از فروشگاه سیف باکس می باشد. لازم است بدانید فروشگاه سیف باکس شاپ تمامی محصولات خود را به همراه یک سال گارانتی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش ارائه می کند، علاوه بر آن شما می توانید در صورت بروز مشکل برای صندوق خود با کارشناسان و تیم متخصص سیف باکس شاپ از طریق شماره های موجود در صفحه تماس حاصل نمایید. در نهایت با اطمینان کامل محصول مورد نظر خود را انتخاب و از فروشگاه سیف باکس شاپ خریداری کنید.

قیمت گاوصندوق کوچک ارزان دیجی کالا چقدر می باشد؟ در حال حاضر قیمت گاوصندوق کوچک دیجی کالا از 1 میلیون تومان تا 10 میلیون تومان می باشد.

پیشنهاد ویژه »» برای استعلام قیمت گاوصندوق از بهترین و معتبر ترین فروشگاه گاوصندوق فروشی در کرمان می توانید بر روی لینک کلیک نمایید و به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

همچنین لازم  است بدانید گاو صندوق مخفی کوچک یکی دیگر از انواع گاوصندوق کوچک می باشد که معمولا افراد برای عدم دسترسی راحت سارقین به صندوق در منزل و یا محل کار خود از این صندوق استفاده می کنند.

قبل از خرید و نصب این نوع صندوق در ابتدا باید به ابعاد و اندازه محلی که قصد دارید صندوق را نصب کنید توجه داشته باشید سپس مطابق با اندازه آن صندوق مورد نظر خود را انتخاب نمایید. یکی دیگر از خدمات سیف باکس شاپ نصب انواع صندوق مخفی می باشد. بنابراین اگر قصد خرید و یا نصب صندوق کوچک مخفی در منزل یا محل کار خود را دارید می توانید از طریق شماره های موجود در صفحه همین حالا با کارشناسان متخصص سیف باکس شاپ تماس بگیرید.

قیمت گاوصندوق اثرانگشتی دیجی کالا

قبل از بررسی قیمت گاوصندوق اثرانگشتی دیجی کالا برخی از خصوصیات گاوصندوق اثرانگشتی را مورد بررسی قرار می دهیم. گاوصندوق اثر انگشتی یکی دیگر از انواع گاوصندوق می باشد که مسلما برای خرید این  صندوق باید هزینه زیادی را پرداخت نمایید. این صندوق دارای سیستم ضد سرقت می باشد همچنین این صندوق یک نوع صندوق نسوز نیز است.

قیمت گاوصندوق اثر انگشتی دیجی کالا از 8 میلیون تا 20 میلیون تومان متناسب با قابلیت هایی که دارد، به صورت متغییر می باشد.

پیشنهاد ویژه »»برند کاوه یکی از معتبر ترین و معروف ترین برندهای گاوصندوق ایرانی می باشد که این شرکت فعالیت خود را از چندین سال قبل  در حوزه تولید انواع گاوصندوق کاوه آغاز کرده است. سیف باکس شاپ یکی از بهترین نمایندگی های گاوصندق کاوه می باشد که انواع گاوصندوق کاوه نو و دست دوم را به فروش می رساند. برای استعلام قیمت گاوصندوق کاوه دست دوم بر روی لینک کلیک کرده و به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

قیمت گاوصندوق کوچک ارزان دست دوم در کرمان

در حال حاضر با توجه به نوسانات بازار و افزایش قیمت بسیار از اجناس به ویژه گاوصندوق ها افراد به دنبال خرید گاوصندوق دست دوم با قیمت ارزان تر هستند که فروشگاه سیف باکس شاپ  امکان خرید گاوصندوق کوچک ارزان دست دوم را برای مشتریان عزیز خود فراهم نموده است. بنابراین شما می توانید انواع گاوصندوق دست دوم در برند های گوناگون را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش از این فروشگاه خریداری کنید.

برای استعلام قیمت گاوصندوق کوچک ارزان دست دوم همین حالا با شماره های مندرج در صفحه تماس حاصل نمایید.

قیمت گاو صندوق خانگی دست دوم

معمولا افرادی که قصد دارند هزینه کمتری را بابت خرید انواع گاوصندوق خانگی پرداخت کنند به سراغ خرید گاوصندوق خانگی دست دوم می روند. پیشنهاد ما برای این  افراد خرید از فروشگاه معتبر سیف باکس شاپ می باشد. شما می توانید در این فروشگاه انواع گاوصندوق خانگی دست دوم را با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا و همچنین سالم را انتخاب و خریداری نمایید. علاوه بر آن می توانید در صورت بروز هرگونه مشکل با تیم متخصص سیف باکس شاپ تماس حاصل نمایید.

قیمت گاو صندوق خانگی دست دوم چقدر است؟ رنج قیمت گاوصندوق خانگی در فروشگاه سیف باکس شاپ از دو میلیون تومان به بالا می باشد.

پیشنهاد ویژه »» شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص گاوصندوق خانگی و استعلام قیمت گاوصندوق خانگی بر روی لینک کلیک نمایید و به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

 

قیمت گاوصندوق کوچک معمولی در کرمان

قیمت گاوصندوق کوچک معمولی نسبت به سایر صندوق ها پایین تر می باشد به عنوان مثال زمانی که شما یک صندوق دیجیتال خریداری می کنید باید هزینه بیشتری را برای تکنولوژی این صندوق پرداخت نمایید. گاوصندوق های معمولی دارای هزینه متوسطی هستند که به علت نوسانات بازار نمی توان یک قیمت ثابت ارائه داد بنابراین توصیه می شود برای استعلام قیمت گاوصندوق کوچک معمولی همین حالا با کارشناسان سیف باکس شاپ تماس حاصل نمایید.

پیشنهاد مطالعه : قیمت گاوصندوق در کرج

نمایندگی گاوصندوق در کرمان

بهترین نمایندگی گاوصندوق در کرمان کجاست؟ همانطور که در ابتدای پست ذکر شد سیف باکس شاپ یکی از بهترین فروشگاه های صندوق فروشی می باشد این فروشگاه به علت ویژگی هایی که دارد مورد توجه و استقبال تعداد زیادی از کاربران قرار گرفته است. شما می توانید جهت مشاهده انواع محصولات این فروشگاه safeboxshop.net مراجعه نمایید و یا از طریق شماره های موجود در صفحه با ما تماس بگیرید.

آدرس: کرمان – خیابان مولوی باغ فردوس ، خیابان رئیس عبداللهی ،خیابان پیرمرادی کوی آتش پنجه پلاک ۲۱و۲۳

نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه در کرمان

نمایندگی گاوصندوق ایران کاوه در کرمان محصولات تولید شده توسط شرکت ایران کاوه را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر به شما ارائه می دهد.

شما می توانید با مراجعه به نمایندگی اصلی گاوصندوق ایران کاوه در کرمان تمامی محصولات این شرکت را با مناسب ترین قیمت نسبت به سایر فروشگاه های گاوصندوق در کرمان خریداری نمایید.
ضمن اینکه در زمان خرید گاوصندوق ایران کاوه از نمایندگی اصلی خدماتی مثل ارائه ضمانت نامه و گارانتی معتبر به مدت دو سال و همچنین خدمات پس از فروش به مدت ۱۰ سال نیز به مشتریان ارائه خواهد شد.

زمان خدمات مربوط به گارانتی و خدمات پس از فروش پس از خرید محصول برگه آن با مقر اصلی شرکت ایران کاوه با مشتری ارائه می شود که مشتریان می‌توانند آن را نزد خود نگه دارند و در صورت نیاز از خدمات مربوط به گارانتی و غیره استفاده نمایند.

برای برقراری ارتباط با این مجموعه نیز شما می توانید با شماره تلفن‌های 09122084335 و همچنین شماره ثابت 02155625086 تماس حاصل فرمایید و از بهترین کارشناسان گاوصندوق در مورد خرید انواع مدل های گاوصندوق های ایرانی و خارجی اطلاعات لازم را به دست بیاورید.

گاوصندوق ایران کاوه در کرمان

شرکت گاوصندوق ایران کاوه همانطور که می دانید  مانند رقیب دیرینه خود شرکت گاوصندوق کاوه یکی از شرکت های قدیمی در حوزه تولید و عرضه انواع گاوصندوق های نسوز و باکیفیت، گاوصندوق های ایمن و ضد سرقت می باشد و محصولات این شرکت سالیان سال است که در بازار گاوصندوق ایران به دست مشتریان می رسد.

تمامی محصولات تولید شده توسط شرکت ایران کاوه دارای استاندارد UL هستند که این استاندارد زمانی که بر روی یک محصول حک می شود به این معناست که گاوصندوق تولید شده در زمان پروسه ساخت و تولید تمامی استانداردهای کیفی را پشت سر گذاشته است به عنوان مثال در زمان ساخت این نوع محصولات از ورقه های فولادی نسوز استفاده شده است و این نوع گاوصندوق ها در برابر حرارت و آتش سوزی می توانند مقاومت داشته باشند.

همچنین استاندارد UL می تواند دارای فاکتورهای دیگری نیز باشد مثلاً گاوصندوق هایی که دارای بدنه ضد ضربه هستند نیز دارای استاندارد UL می باشند و یا صندوق هایی که بدنه آنها به صورت ضدآب طراحی شده است و اگر این گاوصندوق ها را شما در مکانهای مرطوب نگه داری کنید به هیچ عنوان آب و رطوبت به درون قفسه های گاوصندوق نفوذ پیدا نمی کند.

و همچنین یکی دیگر از شاخصه های بسیار مهم استاندارد UL مربوط به ضد سرقت بودن این نوع گاوصندوق ها است و معمولاً یک گاوصندوق ضد سرقت به گونه‌ای طراحی شده است که قفل آن به صورت دیجیتالی و اثر انگشتی میباشد و در برخی مدل های پیشرفته دیگر نیز قفل گاوصندوق ها بصورت سه مرحله‌ای باز می شود یعنی کاربر ابتدا باید رمز عددی سپس باید اثر انگشت خود را ثبت نماید و بعد هم باید عملیات تشخیص هویت انجام شود تا کاربر بتواند درب گاوصندوق را باز نماید.
یکی دیگر از شاخص های بسیار مهم گاوصندوق های ایران کاوه که دارای استاندارد UL هستند این است که معمولاً در این نوع گاوصندوق ها از سیستم های ردیاب و جی پی اس استفاده می شود تا در صورتی که گاوصندوق ها مورد سرقت قرار گرفته اند به کمک این سیستم ردیاب و جی پی اس به راحتی بتوان موقعیت سارق را شناسایی کرد.

قیمت گاوصندوق ایران کاوه در کرمان

معمولاً قیمت تعیین شده برای گاوصندوق های تولید شده توسط شرکت ایران کاوه می‌تواند به موارد مختلفی بستگی داشته باشد که مهم ترین فاکتور برای تعیین قیمت محصولات شرکت ایران کاوه مربوط به جنس گاوصندوق وزن گاوصندوق ابعاد گاوصندوق و همچنین استفاده از تکنولوژی های خاص مانند فاکتورهای مربوط به استاندارد UL در ساختار گاوصندوق های شرکت ایران کاوه می باشد که این موارد به صورت مستقیم در تعیین قیمت گاوصندوق های ایران کاوه تاثیرگذار است.

توجه » یکی از مدل های پرطرفدار شرکت ایران کاوه گاوصندوق هتلی است که این محصول با گارانتی معتبر توسط شرکت ایران کاوه به مشتریان ارائه می شود.

دفتر مرکزی گاوصندوق ایران کاوه در کرمان

دفتر مرکزی گاوصندوق ایران کاوه واقع در خیابان مولوی، باغ فردوس، خیابان رئیس عبداللهی، خیابان پیرمرادی، کوی آتش پنجه، پلاک ۲۱ و ۲۳ می باشد و دیگر شعبه بورس گاوصندوق کرمان و یا بهترین فروشگاه گاوصندوق در کرمان واقع در میدان قیام بعد از فروشگاه افق کوروش پلاک۹ می باشد.

آدرس کارخانه گاوصندوق ایران کاوه

آدرس کارخانه گاوصندوق ایران کاوه واقع در کیلومتر 14 جاده آبعلی(سرخه حصار) . روبروی بیمارستان شهید لواسانی می باشد.

تفاوت گاوصندوق ایران کاوه با کاوه

شرکت گاوصندوق ایران کاوه و شرکت گاوصندوق کاوه هر دو از جمله شرکت های ایرانی هستند که در زمینه تولید انواع گاوصندوق های نسوز و ضد سرقت سالیان سال است که فعالیت می کند و محصولات این دو شرکت در بازار گاوصندوق ایران با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و گارانتی معتبر به دست مشتریان می رسد.

از نظر کیفی محصولات هر دو شرکت دارای کیفیت بسیار بالا است و اکثر محصولات هر دو شرکت دارای قفل های هوشمند و ضد سرقت و همچنین استانداردهای UL در قسمت قبلی در مورد آن صحبت شد می باشند.

عملاً در ساختار کیفی و فنی محصولات هر دو شرکت هیچگونه تفاوتی وجود ندارد و تنها تفاوت این دو شرکت در نام برند آنها است که محصولات شرکت گاوصندوق ایران کاوه با برند رسمی شرکت ایران کاوه و محصولات شرکت گاوصندوق کاوه با برند رسمی گاوصندوق کاوه در بازار گاوصندوق ایران عرضه می شود.

گاوصندوق تقلبی ایران کاوه

امروزه متاسفانه در بازار گاوصندوق ایران مشاهده می شود که محصولات تقلبی به وفور یافت می شود و برای اینکه شما بتوانید محصولات شرکت ایران کاوه را به صورت اصل و اورجینال خریداری نمایید پیشنهاد میکنیم که حتماً به فروشگاه‌های معتبر گاوصندوق در سراسر کشور مراجعه نمایید و همچنین شما می توانید از طریق وب سایت Safekaveh.com خرید خود را به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

وب سایت وب سایت رسمی شرکت گاوصندوق ایران کاوه میباشد برای آن دسته از مشتریانی که ساکن کرمان هستند در ۲۴ ساعت کاری محصول خریداری شده را به دست مشتریان می رسانند و برای آن دسته از مشتریانی که ساکن سایر استان‌ها و شهرستان‌های کشور هستند در بازه زمانی ۳ تا ۵ روز کاری محصول خریداری شده را به دست مشتریان میرساند.

من یکی دیگر از موارد مهمی که به شما کمک میکند که گاوصندوق های شرکت ایران کاوه را به صورت تقلبی خریداری نکنید این است که در زمان خریداری محصول حتماً به استاندارد UL بر روی بدنه و درب محصولات توجه نمایید.

 

قوی ترین گاوصندوق جهان

قوی ترین گاوصندوق جهان کدام است؟ اکثر افراد فکر می کنند تنها مکان های مهم همانند بانک ها نیاز به امنیت فوق العاده ای دارند اما با این حال باید بگوییم مکان هایی در جهان وجود دارد که قوی ترین گاوصندوق جهان در آن ها قرار دارد. با ما همراه باشید در ادامه قصد داریم شما را با قوی ترین و بزرگترین گاوصندوق جهان آشنا کنیم.

پیشنهاد ویژه »» شما می توانید انواع صندوق ایرانی و خارجی را از فروشگاه سیف باکس شاپ خریداری کنید و همچنین می توانید در صورت خرید و استعلام محصولات با شماره های زیر تماس بگیرید.

02155625086 – 09122084335

بزرگترین گاوصندوق های جهان

هم اکنون یکی از بزرگترین گاوصندوق های جهان در کشور آمریکا شهر فلوریدا موجود می باشد این گاوصندوق یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین صندوق ها در جهان می باشد که از آن برای حفاظت از وسایل ارزشمند و ماشین های گران قیمت استفاده می شود.

برخی از خصوصیاتی که این گاوصندوق دارد این است که این صندوق دارای مقاومت بسیار بالا در برابر آتش سوزی و زلزله می باشد. همچنین لازم است بدانید این صندوق یکی از مجهزترین صندوق های جهان می باشد که برای موزه نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

بزرگترین گاوصندوق جهان ساخت کجاست؟ همانطور که در ابتدای این بخش گفت شد بزرگترین گاو صندوق جهان تولید کشور آمریکا می باشد که دارای خصوصیت فراوانی نیز است که بخشی از آن شامل مقاومت در برابر زلزله و آتش سوزی می باشد البته تعداد فراوانی از شرکت ها در کشورهای مختلف اقدام به تولید بهترین گاوصندوق کرده‌اند. در واقع در حال حاضر این شرکت ها جزء بهترین تولید کنندگان گاوصندوق در دنیا هستند. برخی از این شرکت ها شامل موارد زیر می باشند:

  • شرکت فورت ناکسFort Knox
  • شرکت Vault Pro
  • شرکت استوردی Sturdy
  • شرکت سیف باکس شاپ ایرانsafeboxshop
  • شرکت هوم‌لند سکیوریتی  Homeland Security Safes

پیشنهاد ویژه »» برای مشاهده و خرید انواع گاوصندوق و بهترین گاو صندوق توصیه می کنیم بر روی لینک کلیک نمایید و به صفحه مربوطه مراجعه کنید.

ویژگی بهترین گاوصندوق های جهان

برخی امکانات و ویژگی هایی که هنگام خرید گاوصندوق باید به آن توجه داشته باشید که شامل موارد زیر می باشد:

  • بدنه مستحکم
  • استاندارد آتش سوزی
  • نصب با رول بولت

بدنه مستحکم: یکی از ویژگی های مهم که در هنگام خرید باید از آن اطمینان حاصل کنید بدنه صندوق می باشد.

باید از جنس فولاد بدنه و درب محصول اطمینان حاصل کنید. با توجه به اینکه تعداد زیادی از برندها جنس فولادی دارند اما باید به این نیز دقت داشته باشید که نوع فولاد بسیار مهم است. بنابراین پیشنهاد می‌شود اطلاعات کافی در خصوص انواع جنس فولاد بدنه داشته باشید تا در زمان خرید صندوق از استحکام بدنه و درب صندوق مورد نظر خود اطمینان داشته باشید.

نکته: لازم است در خصوص درب های کامپوزیتی دقت فراوانی داشته باشید چرا که ضخامت زیاد آنها نشان دهنده استحکام و کیفیت بالای محصول نیست.

استاندارد آتش سوزی: استانداردهای آتش سوزی فراوانی متناسب با برندهای گوناگون برای گاوصندوق نسوز توزیع می‌شود. مهم ترین نکته در خصوص استاندارد گاوصندوق نسوز میزان درجه حرارت و مدت زمان مقاومت در آن دما می باشد.

نصب با رول بولت: یکی از مواردی که موجب افزایش امنیت و محافظت از صندوق در برابر سارقین می شود، نصب صندوق مورد نظر با استفاده از پیچ و مهره به زمین می باشد. دقت داشته باشید که این پیچ زمانی که با طول بیشتری در زمین نصب شده باشد محصول را در جای خود محکم تر می کند. همچنین ضخامت این پیچ ها بسیار مهم می باشد بهترین گزینه پیشنهاد شده استفاده از رول بولت برای نصب گاوصندوق به زمین می باشد.

پیشنهاد ویژه »» گاوصندوق مخفی

بهترین گاوصندوق خانگی

بهترین گاوصندوق خانگی را تنها افراد می توانند متناسب با خواسته هایشان انتخاب نمایند اما مهمترین نکته در خصوص انتخاب بهترین گاوصندوق خانگی این است که صندوقی را انتخاب کنید که دارای ایمنی و مقاومت بسیار بالایی در برابر حوادث احتمالی باشد.

 البته یکی دیگر است نکات مهم در خصوص بهترین گاوصندوق خانگی، خرید و انتخاب گاوصندوق مورد نظر از برندهای معتبر و معروف می باشد.

خرید گاوصندوق خارجی در کرمان

لازم است بدانید فروشگاه سیف باکس شاپ یکی از بهترین و معتبرترین فروشگاه های گاوصندوق فروشی می باشد که انواع گاوصندوق خارجی و ایرانی را به فروش می رساند و شما  می توانید انواع گاوصندوق خارجی را با بالا ترین کیفیت و مناسب ترین  قیمت ها از این فروشگاه خریداری کنید. برای خرید گاوصندوق خارجی و استعلام قیمت آن می توانید از طریق شماره های موجود در صفحه با کارشناسان سیف باکس شاپ تماس حاصل نمایید.

خرید گاوصندوق بزرگ در کرمان

برخی از افراد به دلیل شغل و حرفه ای که دارند به یک صندوق بزرگ احتیاج دارند از این رو نمی دانند که صندوق مورد نظر خود را از کجا خریداری نمایند. فروشگاه سیف باکس شاپ بهترین گزینه انتخابی از میان فروشگاه های گاوصندوق فروشی می باشد. از مهم ترین خصوصیات این فروشگاه می توان به گارانتی یکساله و 3 سال خدمات پس از فروش آن برای تمامی صندوق ها اشاره نمود. اگر قصد خرید گاوصندوق بزرگ از فروشگاه گاوصندوق فروشی سیف باکس شاپ را دارید می توانید به  سایت این  فروشگاه مراجعه نمایید و از محصولات این فروشگاه دیدن کنید.

پیشنهاد ویژه »» گاوصندوق گنجینه یکی از برند های معتبر می باشد که در فروشگاه سیف باکس شاپ به فروش می رسد. شما می توانید برای استعلام قیمت و دریافت لیست قیمت گاوصندوق گنجینه بر روی لینک موجود کلیک نمایید و به صفحه مربوطه در سیف باکس شاپ مراجعه نمایید.

قیمت گاوصندوق بزرگ در کرمان

اگر قصد خرید گاوصنندوق بزرگ را دارید پیشنهاد می کنیم در ابتدا برخی از ویژگی ها و قابلیت های محصول مورد نظر  را  به  همراه قیمت آن در چندین سایت معتبر بررسی نمایید و در آخر محصول مورد نظر را انتخاب و خریداری کنید.

البته لازم است بدانید ویژگی ها و قابلیت های هر صندوق تاثیر بسزایی در تعیین قیمت آن دارد که این ویژگی ها شامل: برند، کیفیت، ابعاد و اندازه و ……… می باشد.

برای استعلام قیمت گاوصندوق بزرگ با کارشناسان سیف باکس شاپ از طریق شماره های موجود در صفحه در ارتباط باشید.

 

 

گاوصندوق زیر ویترینی دست دوم  در کرمان

فروشگاه سیف باکس شاپ یکی از بهترین و معتبر ترین فروشگاه های عرضه کننده گاوصندوق زیر ویترینی دست دوم می باشد. شما می توانید برای خرید گاوصندوق زیر ویترینی دست دوم  با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به سایت سیف باکس شاپ مراجعه نمایید و یا از طریق شماره های زیر با کارشناسان این فروشگاه تماس حاصل نمایید.

02155625086 – 09915600045

گاوصندوق زیر ویترینی

 قبل از خرید گاوصندوق زیر ویترینی دست دوم در این  بخش برای آشنایی بیشتر شما با گاوصندوق زیر ویترینی به معرفی آن می پردازیم. گاوصندوق زیر ویترینی در حقیقت می تواند دو کار همزمان را انجام دهد، یعنی هم به عنوان ویترین و هم گاوصندوق فروشگاه شما می باشد. معمولا طلا فروشی های سنتی از گاوصندوق ویترینی و ایستاده برای نگه داری و محافظت جواهرات استفاده می کنند.

محل قرار گیری این نوع صندوق ها اغلب در بخش زیرین می باشد و طلاهای داخل ویترین و طلاهای که بر روی دیوار پشت سر هستند را داخل گاوصندوق ویترینی  می گذارند.

یکی  از معضلات این صندوق ها این می باشد که هر بار با باز کردن مغازه باید زمان زیادی را صرف چیدمان قاب ها در ویترین به آن اختصاص دهید. البته باید توجه داشته باشید این کار موجب از بین رفتن  تدریجی قاب ها نیز می شود. به مرور زمان این معضل با جایگزین شدن صندوق آسانسوری به جای ویترینی بر طرف شده است. توجه داشته باشید گاوصندوق آسانسوری یا گاوصندوق ویترینی آسانسوری یک نوع به روز شده گاوصندوق های ویترینی می باشد و مزایای فراوانی نیز دارد.

بنابراین از آنجایی که شغل جواهر فروشی و طلافروشی یکی از شغل های به روز می باشد، کسب موفقیت و پیشرفت در آن  نیاز مند استفاده از متد های بروز  می باشد. به همین علت طلافروشان استقبال فراوانی از گاوصندوق آسانسوری کرده اند.

یکی دیگر از مزایای گاوصندوق زیر ویترینی دست دوم می توان به ضد سرقت بودن آن  اشاره نمود. در خصوص ضد سرقت بودن  این صندوق باید بدانید به گونه ای است که سیستم مکانیکی در درون درب گاوصندوق تعبیه شده است.

اگر فردی قصد باز کردن درب را با استفاده از شیوه های غیر متعارف داشته باشد سیستم فعال شده و مانع باز شدن درب گاوصندوق می شود. نکته مهم در خصوص گاوصندوق های ویترینی جواهر فروشی این می باشد که طبق سفارشات و اندازه محل قرار گیری تولید می شود و در آن محل نصب شده و بخشی از آن محل می شود.

برای آشنایی و خرید گاوصندوق آسانسوری دست دوم روی لینک کلیک کنید و به صفحه مربوطه مراجعه نمایید.

انواع گاوصندوق ویترینی

گاوصندوق ویترینی دارای انواع گوناگونی می باشد.  که برخی از این صندوق ها شامل: صندوق های L شکل، صندوق مخصوص پاساژ (در سطح های غیر هم تراز محل کار شما و پیاده رو نیز امکان نمایش را دارد) صندوق های اشکال غیر هندسی سفارشی  و لوزی می باشد.

ویژگی های گاوصندوق زیر ویترینی

برای انتخاب و خرید یک گاوصندوق زیر ویترینی دست دوم بهتر است به نکات زیر توجه کنید:

  • صندوق انتخابی مورد نظر باید دارای سیستم ضد سرقت  باشد
  • گاوصندوق زیر ویترینی باید دارای قفل هوشمند ( جهت قفل مجدد درب پس از ۱۵ ثانیه) باشد.
  • دارای ورقهای فولادی مقاوم با ضخامت ۱۰ میلی متر باشد
  • دارای بتن مسلح فرموله با آرماتور ۱۶ میلی متر
  • دارای سیستم تعمیرات و نگهداری بر اساس گزارشات الکترونیک
  • استفاده از سیستم ایمن جک پیچ جهت افزایش ایمنی بجای استفاده از سیستم های غیر ایمن
  • امکان ارسال SMS جهت پیشگیری از سرقت یا آتش سوزی در فروشگاه
  • کنترل از راه دور بسته شدن درب صندوق در زمان بسیار کوتاه در زمان بروز حادثه (سرقت، آتش سوزی)

توجه داشته باشید متناسب با موارد و ویژگی های ذکر شده در بخش بالا قیمت گاوصندوق زیر ویترینی متغییر می باشد چرا که هر بخش از این ویژگی ها به عنوان یک قابلیت برای گاوصندوق مورد نظر شما حساب می شود. شما می توانید برای استعلام  قیمت گاوصندوق زیر ویترینی از طریق شماره های موجود درابتدای صفحه با تیم متخصص سیف باکس شاپ در ارتباط باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله مشخصات گاوصندوق زیر ویترینی مطالعه شود.

 

 

گاوصندوق زیر ویترینی مدل 1000BS

افراد زیادی قصد خرید گاوصندوق زیر ویترینی مدل 1000BS را دارند و پیش از آنکه با ویژگی های این محصول آشنا شوند، اقدام به خرید آن می کنند. توصیه می شود برای خرید هر نوع صندوق ابتدا اطلاعات لازم در خصوص آن را در چندین فروشگاه معتبر بررسی نمایید تا اطلاعات لازم در خصوص آن صندوق را داشته باشید و هنگام خرید آن دچار سردرگمی نشوید. گاوصندوق زیر ویترینی مدل 1000BS یکی دیگر از انواع گاوصندوق کاوه می باشد که دارای ویژگی های فراوانی می باشد. برخی از ویژگی و مشخصات گاوصندوق زیر ویترینی مدل 1000BS به شرح زیر می باشد:

  • گاوصندوق زیر ویترینی مدل 1000BS 60.5 سانتی متر است.

قیمت گاوصندوق طلا فروشی در کرمان

اکنون با توجه به اینکه یک طلافروشی و فروشگاه باید امنیت فوق العاده زیادی داشته باشد، از نظرشما قیمت گاوصندوق طلا فروشی چقدراست؟ اگر بخواهیم از دیدگاه منطقی آن را بررسی کنیم یک صندوق زیر ویترینی دارای قابلیت های زیاد و امینت بسیار بالایی می باشد که امکان دسترسی سارقین به اجناس فوق العاده ارزشمند را تقریبا به صفر می رساند. بنابراین قیمت این محصول نیز متناسب با قابلیت و کیفیت عالی که دارد، گران می باشد. البته توجه داشته باشید قیمت این گاوصندوق متناسب با قابلیت هایی که دارد، فوق العاده مناسب است.

پیشنهاد مطالعه : معرفی امن ترین گاوصندوق جهان

قیمت گاوصندوق دست دوم کرمان

لازم به ذکر است سیف باکس شاپ یکی از بزرگترین و معتبرترین فروشگاه های گاوصندوق می باشد که دارای نمایندگی های مختلف در سراسر کشور نیز می باشد. به همین منظور افرادی که به دنبال خرید گاوصندوق دست دوم کرج، گاوصندوق دست دوم قزوین و گاوصندوق دست دوم یزد هستند می توانند از طریق نمایندگی های سیف باکس شاپ اقدام به خرید گاوصندوق زیر ویترینی دست دوم کنند.

برای استعلام قیمت گاوصندوق دست دوم تبریز می توانید از طریق شماره های درج شده در ابتدای صفحه با کارشناسان سیف باکس شاپ تماس بگیرید.

منابع:

منبع: جنس گاوصندوق

منبع: بورس گاوصندوق در کرمان

منبع: قوی ترین گاوصندوق جهان

منبع: مرکز خرید گاوصندوق در کرمان

منبع: قیمت گاوصندوق کوچک ارزان دیجی کالا

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا