خودرو

لیسه گیری خودرو در شیراز

لیسه گیری چیست

لیسه گیری بهترین روش برای از بین بردن خراش های عمیق روی بدنه خودرو است . متخصص با استفاده از شوینده های مخصوص نقاط آسیب دیده را تمیز می کند ، بعد آن نقاط را جلوی نور خورشید یا فرابنفش قرار می دهد ، سپس نسبت به رنگ خودرو عمل بتونه کاری و رنگ را انجام می دهد و در نهایت اضافات رنگ را بر می دارد که به این کار لیسه گیری خودرو می گویند.

اگر میخواهید لیسه گیری خودرو را در بهترین مرکز در تهران انجام دهید که با ارزان ترین قیمت و با استفاده از بهترین تجهیزات این کار برای شما انجام شود میتوانید به صفحه لیسه گیری خودرو مراجعه کنید. در این صفحه بهترین و نزدیک ترین مراکز را به شما معرفی میکنیم.

بدنه خودرو دارای سه لایه فلز است که در روشی که در این مقاله به آن اشاره شده است برای از بین بردن خش های عمیق که به لایه دوم و سوم نفوذ میکنند کاربرد دارد.صافکاری و نقاشی

اگر بعد از  از بین رفتگی رنگ خودرو عمل لیسه گیری را انجام ندهیم بعد از مدتی باید با صرف هزینه های به مراتب بیشتر نقاشی خودرو انجام دهیم. یکی از سوالاتی که بعد از سوال لیسه گیری چیست مطرح میشود این است که کاربرد لیسه گیری چیست و چرا باید لیسه گیری کرد؟

در واقع اگر خراش عمیق وسیعی روی بدنه خودرو ایجاد شده باشد یا به عبارتی رنگ بدنه به صورت ترک خورده درآمده باشد با انجام لیسه کاری خودرو میتوان از آسیب دیدن رنگ رویه خودرو پیشگیری کرد و تا حد ممکن جلوی هزینه های اضافی را بگیرید.

لیسه گیری چیست

تماس برای لیسه گیری رنگ خودرو

شما می توانید بدون اتلاف وقت و قبل از از بین رفتن رنگ رویه خودرو خود با متخصصین ما(در اقصی و نقاط تهران) تماس بگیرید و در صورت نیاز در محل شما حضور پیدا می کنند و از بابت هزینه های پایین تر و کیفیت کار بالاتر نسبت به صافکاری های دیگر مطمین باشید .

نکاتی که گفته شد اگر فردی بدون تجربه و با دقت پایینی انجام دهد هم محل خش بعد از مدتی به مراتب از روز اول بدتر می شود و غیر از این نکته ، نکته مهم تری وجود دارد و آن این است فردی که بدون تجربه یا کم تجربه اینکار را انجام دهد از قیمت خودرو به شدت کاسته می شود.

بجای اینکه شما با هزینه های به مراتب پایین تر که ما در اختیار شما قرار می دهیم به فرد ناشی بسپارید غیر از ، از بین رفتن رنگ خودرو ، زیبایی خود را از دست میدهد و  هم چنین در آینده برای فروش خودرو خود با ضرر مواجه می شوید .

مطالعه بیشتر : مشاهده انواع رنگ خودرو

قیمت لیسه گیری خودرو

بستگی به مدل و رنگ خودرو و عمق خراش ایجاد شده و مدت زمانی که خراش گذشته دارد و همچنین همان طور که اشاره شد از شوینده های مخصوص استفاده می شود و به خاطر همین دلایل قیمت ها متفاوت است و برای اینکه از هرینه ها اطلاع پیدا کنید با متخصصان مجرب ما تماس بگیرید.

اگر از هزینه های لیسه گیری و صافکاری اطلاعی ندارید میتوانید به صفحه نرخ اتحادیه نقاشی ماشین 1400 مراجعه کنید تا جدول نرخ های مصوب این خدمات را مشاهده کنید.

عوامل موثر بر قیمت لیسه گیری

از جمله فاکتور هایی که بر قیمت لیسه گیری خودرو تاثیر میگذارد میزان خش های بدنه اتومبیل و قدمت ایجاد خراش ها میباشد.

همچنین نوع رنگی که برای پولیش مورد استفاده قرار میگیرد و نوع ماشین از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت لیسه گیری میباشد.

قیمت لیسه گیری خودرو بر چه اساسی محاسبه می‌شود؟

قیمت لیسه گیری خودرو متناسب با اندازه خش‌های ایجاد شده و مدت زمان گذشته از آن و همین طور رنگ مورد نیاز برای ترمیم قبل از پولیش کاری و مواردی این چنینی متغیر می‌باشد. بنابراین قیمت خش گیری خودرو یا  لیسه گیری خودرو  تا حد زیادی به نوع ماشین، میزان خش و ترک‌های ایجاد شده بر روی بدنه خودرو، سطحی و عمیق بودن خش‌های ایجاد شده بر بدنه اتومبیل است.

چه زمانی به صافکار و نقاش کاربلد برای لیسه گیری خودرو نیاز دارید؟

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که در اثر یک تصادف یا برخورد با جایی خش‌های ریز و درشتی بر رنگ بدنه خودرو ایجاد شود. بی توجهی به این خش‌ها آسیب های گسترده دیگری را برای اتومبیل به دنبال دارد. این امر نیاز به یک فرد متخصص در زمینه لیسه گیری خودرو در زمان بروز چنین حوادثی را قوت می‌بخشد. 

داشتن دسترسی به تعمیرکاران و نقاشان با تجربه و کاربلد بدنه ماشین برای لیسه گیری خودرو یک مزیت در این زمان به حساب می‌آید. بازار آنلاین “اتوصافکار” با ایجاد یک بستر راحت این امکان را برای مشتری به وجود آورده است که به راحتی  برای لیسه گیری خودرو افراد متخصص را به کار گیرد.

چگونگی لیسه‌گیری بدنه خودرو‌ها توسط اتوصافکار

همانطور که گفتیم در خشگیری و رفع خراش‌های عمیق می‌توان از پروسه لیسه‌گیری یا لیسه‌کشی استفاده کرد. در زمانی که بر روی بدنه اتومبیل خراش‌های عمیق وارد می‌شود، متخصصان اتوصافکار ابتدا محل ایجاد خراش را با شوینده‌های مخصوص تمیز کرده و سپس ناحیه‌ای که دچار خط و خراش شده است را زیر نور آفتاب و یا زیر نو فرابنفش قرار می‌دهند تا عمق و مساحت دقیق خراش تعیین شود. متخصصین اتوصافکار با در نظر گرفتن کد رنگ خودرو آسیب دیده، اقدام به استفاده از بتونه‌های سنگی و رنگ خشک می‌کنند، این عمل برای پر کردن محل خراش دیده است. در واقع تیم متخصص اتوصافکار محل فرو رفتگی را با رنگ خشک یا جامد پر می‌کنند. پس از جذب رنگ توسط بدنه، نوبت به عمل لیسه‌گیری یا لیسه‌کشی می‌رسد؛ در این مرحله متخصصین اتوصافکار با استفاده از لیسه‌های نرم مخصوص خود، اضافات رنگ قرار گرفته در فرو رفتگی خراش را از بین می‌برند. متاسفانه دیده شده است برخی از صافکار‌ها و همکاران از عمل لیسه کشی امتناع می‌کنند و با استفاده از دستگاه پولیش سعی بر پخش کردن اضافات رنگ خشک می‌کنند، این عمل باعث کدر شدن اطراف ناحیه خراش دیده می‌شود و از نظر کارشناسان متخصص اتوصافکار، این عمل در انجام خشگیری مناسب نیست و لیسه‌گیری یا لیسه‌کشی جزئی از مراحل خشگیری ( خراش‌های عمیق ) است.

بعد از لیسه گیری خودرو چه باید کرد؟

بعد از انجام لیسه گیری، نوبت پولیش کاری می شود، در واقع پولیش کاری جزو مرحله آخر برای خش گیری بدنه می باشد
که در این مرحله با استفاده از پولیش های جامد و یا دستگاه‌های پولیش خاص افراد متخصص شروع به پولیش کاری می‌کنند که برای قبل از جوشکاری باید از خشک بودن بدنه اطمینان حاصل کرد.

در واقع پولیش انجام شده بر حسب رنگ بدنه اتومبیل مشخص می‌شود و رنگ خودرو هم با استفاده از دستگاه های پیشرفته خاص به صورت دقیق قابل تشخیص است.

و بعد از اینکه پولیش کاری انجام شد نوبت به واکس بدنه می‌رسد که در این صورت متخصصین تیم اتوصافکار با انجام واکس به بهترین شکل ممکن انجام می شود که در نتیجه آن تمام مشکلات و آسیب هایی که در بدنه خودرو وجود دارد به بهترین شکل ممکن رفع می گردد.

منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا