داغعلمی

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی ندای سلامت، با استفاده از جدیدترین و به روز ترین دستگاه های لیزر انجام می شود.

جهت آشنایی بیشتر با انواع روش های لیزر موهای زائد و دستگاه های مختلفی که میتوان برای نواحی مختلف بدن کار لیزر را انجام داد ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

هزینه لیزر موهای زائد

هزینه در نظر گرفته شده برای لیزر موهای زائد بدن بستگی به استفاده از روش‌های مختلف لیزر، و انجام لیزر و بروی نواحی مختلف بدن دارد.

لذا پیشنهاد می کنیم که با متخصصین مرکز لیزر در تهران تماس حاصل فرمایید، تا با دریافت مشاوره لازم قیمت در نظر گرفته شده برای انجام لیزر را استعلام نمایید، از طریق لینک زیر با مشاوره آنلاین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران ارتباط برقرار نمایید.

بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهران

مطب زیبایی ندای سلامت به عنوان معتبر ترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران، با استفاده از ۴ تا از بهترین روش های لیزر موهای زائد که در تمام دنیا این چهار روش توسط متخصصین زیبایی مورد تایید می باشد کار لیزر موهای زائد را انجام می دهد.

در ادامه به روش های مختلفی چه برای انجام لیزر موهای زائد استفاده می شود اشاره خواهیم کرد.

فیلم لیزر موهای زائد

در بخش زیر شما می توانید فیلم لیزر موهای زائد در کلینیک زیبایی ندای سلامت را مشاهده نمایید.

لیزر موهای زائد چیست

شمایی که قصد انجام لیزر موهای زائد را دارید بد نیست که اطلاعات علمی در مورد انجام این روش را بدانید، تا در نهایت با آگاهی کامل تصمیم نهایی خود را مبنی بر انجام این کار بگیرید.

لیزر یک پرتوی نوری است، منتها نوری که ویژگی های فیزیکی خاصی دارد و بسیار پر انرژی است.

لیزرها در پزشکی و صنعت استفاده های زیادی دارند به عنوان مثال در صنعت برای برش و حکاکی و در پزشکی از لیزر برای جراحی های مختلف مثل جراحی چشم استفاده می شود.

حالا نکته جالب در مورد لیزر این است که که می توان ویژگی های خاصی را در لیزر لحاظ کرد که بتوان از آن برای انجام یک کار خاص استفاده نمود، لیزر موهای زائد دقیقاً به نحوی طراحی شده است که بدون اثر گذاشتن روی قسمتهای دیگر پوست و بدن باعث از بین رفتن موهای زائد در نواحی مختلف بدن می شود.

انواع روش ها و فناوری های لیزر موهای زائد

روش ها و فناوری های مختلفی برای انجام لیزر موهای زائد وجود دارد، اما استفاده از چهار روشی که در قسمت زیر به آن اشاره می کنیم، این چهار روش جز روش هایی هستند که در تمام دنیا توسط متخصصین لیزر مورد تایید قرار گرفته اند.

این چهار دستگاه لیزر شامل الکساندریت Alexandrite ، روبی The ruby، دیود The diode، ان دی و ال پی ان دی یاگ ND and LP ND YAG، یا کندلا جنتل یاگ  Candela Gentle Yag هستند.

این دستگاه ها در لیزر درمانی برای از بین بردن موها زائد نواحی مختلف بدن از ایمن ترین و بهترین دستگاه ها محسوب می شوند.

بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد

بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد صورت کدام است؟ بهترین لیزر مو های زائد برای دیگر اعضای بدن چه نام دارد، تفاوت لیزر های موهای زائد صورت و بدن در چیست؟ آیا لیز مو های زائد برای بدن خطرناک می باشد؟ و  بسیاری از سوالات دیگر هنگام اقدام برای لیز موهای زائد برای انسان پیش می آید.

با گذشت زمان و بالا ترفتن تقاضا برای از بین بردن موهای زائد بدن ، انواع تکنولوژی های مختلف برای این امر به وجود آمده اند و اکنون لیزر موهای زائد چه در ایران و دیگر نقاط جهان برای این امر تقاضای فراوانی دارد.

اما همانطور که گفته شد دستگاه های و تکنولوژی های مختلفی برای این کار به وجود آمده اند که تفاوت هایی با یکدیگر نیز دارند. از جمله این تفاوت کار کارایی آن ها برای بخش های مختلف بدن و یا شدت و ضعف لیزر آن های می باشد.

به طور مثال برخی از دستگاه های لیزر مو های زائد برای صورت کاربرد مناسبی دارند و برخی دیگر نیز برای بخش های دیگر بدن کاربرد دارند. از جمله دستگاه های معروف برای لیزر مو های زائد می توان به دستگاه های زیر اشاره کرد. همچنین در ادامه ما به بررسی هرکدام و درنهایت معرفی بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد صورت و بدن می کنیم.

  • لیزر موهای زائد با دستگاه الکساندرایت
  • لیزر موهای زائد با دستگاه دیود یا همان دایودی
  • لیزر موهای زائد با دستگاه Nd-YAG
  • لیزر موهای زائد با دستگاه لیزر روبی
  • رفع موهای زائد با IPL
  • رفع موهای زائد با دستگاه Elight

استفاده از این جمله بهترین دستگاه برای لیزر موهای زائد کاملا نادرست است، شاید در سایتهای مختلف به این مورد برخورده باشید که به عنوان مثال حذف موهای زائد با دستگاه الکساندریت بهترین دستگاه لیزر موهای زائد می باشد.

اما همین ابتدا باید بدانید که نمی توان یکی از فناوری‌های یا دستگاه لیزر را به عنوان بهترین معرفی کرد و هرکدام از دستگاه‌ها مزایا و معایبی دارند.

و برای افرادی با رنگ پوست مختلف مناسب هستند، به عنوان مثال همین دستگاه الکساندریت بسیار سریع و کارآمد می باشد ولی برای رنگ پوست های تیره و موهای ضخیم چندان موثر نیست.

از اول از همه در نظر داشته باشید که هیچ دستگاهی بهترین نیست و بهترین دستگاه لیزر باید با توجه به شرایط و ویژگی های پوست و موهای شما انتخاب شود.

کاربرد های لیزر موهای زائد

از جمله مهم‌ترین کاربردهای لیزر موهای زائد این است که این روش را میتوان در هر نقطه‌ای از بدن استفاده کرد، البته مراجعات برای لیزر برخی از قسمتهای بدن بیشتر است.

به عنوان مثال در خانمها لیزر ناحیه تناسلی و لیزر موهای صورت بیشتر انجام می‌شود و در آقایان نیز لیزر موهای زیر بغل و لیزر موهای شکم برای آقایان ورزشکاری که قصد شش تکه کردن ماهیچه های شکم خود را دارند بیشتر دیده می شود.
در ادامه مطلب با کاربردهای لیزر موهای زائد در نواحی مختلف بدن بیشتر آشنا می شویم.

لیزر موهای زائد بیکینی و ناحیه تناسلی (ژاون)

لیزر کردن یکی از روش های مختلف از بین بردن مو های زائد بدن است که طرفداران زیادی هم دارد.

یکی از مناطق بدن که مورد لیزر قرار می گیرد، ناحیه بیکینی است. مو های زائد در این ناحیه ممکن است باعث شود فرد احساس زیبایی نداشته باشد.

بسیاری از بانوان برای رفع مو های زائ این ناحیه از موم یا تیغ استفاده می کنند که دردسر های مختص به خود را دارند. استفاده از لیزر مزایای زیادی دارد که یکی از مهم ترین آن ها همیشگی بودن آن است.

نتیجه لیزر موهای زائد بیکینی

این روش یکی از نتیجه بخش ترین روش هاست با توجه به این امر که در این روش فولیکول های مو به صورت کاملا از بین می روند و تقریبا دائمی محسوب می شود.

اگر مشکل هورمونی خاصی ندارید و پزشک مانعی برای انجام این پروسه برای شما تعیین نکرده، معمولا نتیجه بسیار رضایت بخش می باشد زیرا نه تنها مو ها بلکه فولیکول های آن ها نیز از بین می روند.

لیزر بیکینی و انواع آن

بخش خارجی ناحیه تناسلی در بیشتر افراد با مو پوشانده شده است که این مو ها به غیر از زائد بودن، مشکلاتی مثل تعریق را ایجاد می مت و در برخی موارد هم بر روی رابطه جنسی اثر منفی می گذارند.

بسیار از افراد با وسیله ای مانند تیغ اقدام به اصلاح این ناحیه می کنند که مشکلات مربوط به خود را دارد. استفاده بلند مدت از تیغ می تواند باعث قرمزی پوست و یا جوش در ناحیه تناسلی شود.

لیزر بیکینی یکی از روش های پر طرفدار از بین بردن مو های زائد این بخش است که در تمام جهان استفاده می شوند. دلیل محبوبیت این روش را می توان بدون درد بودن و همچنین دائمی بودن دانست.

افرادی که علاقه مند به انجام این کار هستند ، می توانند با پزشکان متخصص صحبت کنند تا آگاهی خود را از این امر افزایش دهند.

این لیزر معمولا در چندین جلسه انجام می شود. متخصص از دستگاه های لیزر استفاده می کند و این دستگاه میزان از پیش تعیین شده ای از لیزر را به ناحیه تناسلی که به ناجیه بیکینی معروف است می تاباند.

مو ها پس از گذشت چندین جلسه یا بسیار نازک شده و یا از بین می روند. اثر بخشی این روش معمولا حدود 85 درصد است و مدت زمان این جلسات نیز طولانی نیست و چیزی بین 8 تا 10 دقیقه به طول می انجامد.

پس ازاتمام هر جلسه نیز می توانید محل را ترک کنید و نیاز به مراقبت شدید درمانی نیست. صرفا نکاتی هستند که باید رعایت شوند. تعداد این جلسات هم به عوامل متفاوتی بستگی دارد.

عوارض و خطرات لیزر بیکینی

استفاده از هر روشی عوارضی را به دنبال دارد و بهتر است قبل از انتخاب ر.ش مد نظر خود از این عوارض آگاه شوید. نکته ای که باید در ذهن نگه دارید این است که هر روشی نیز اگر به صورت اصولی انجام شود، خطری به همراه ندارد.

لیزر نیز از این قاعده مستثنی نیست و اگر به صورت نا درست استفاده شود احتمال بروز مشکل و خطر بالاست.

تیغ می تواند باعث بریدگی ، زخم ، افزایش عفونت های پوستی ، جوش ، موی زیر پوستی و یا حتی تبخال و زیگیل تناسلی شود.

از آن حایی که لیزر روی فولیکول های مو اثر گذاشته و آن ها را تغییر می دهد ، استفاده از لیزر در ناحیه بیکینی در بعضی افراد می تواند باعث بروز عوارضی مثل قرمزی پوست شود.

در برخی موارد نادر سوختنگی هم مشاهده شده که این مساله به مهارت متخصص و میزان حساسیت پوست فرد بستگی دارد.

در برخی موارد نیز لیزر مو های زائد مو های بیکینی می تواند باعث خارش پوست شود که بدیهتا خاراندن این ناحیه توصیه نمی شود و همچنین باعث قرمز شدن پوست می شود. به یاد داشته باشید عوراض لیزر موقت است و از بین خواهد رفت.

مراقبت‌های قبل از لیزر بیکینی

برای آماده شدن برای لیزر کردن ناحیه بیکینی، لازم است مواردی را انجام دهید که در پایین به آن ها اشاره می شود.

از یک ماه پیش از اقدام به لیزر، باید از هر گونه وکس و اپیلاسیون دوری کنید زیرا این موارد به ریشه مو آسیب وارد می کنند و برای اثر  بخشی لیزر نیاز است که ریشه ی مو ها کاملا سالم و دست نخورده باشند.

برای رسیدن به بهترین نتیجه بین 48 تا 24 ساعت قبل از جلسه، مو های ناحیه مد نظر را با تیغ یا ژیلت شیو کنید.

فراموش نکنید که پیش از جلسه حتما به حمام بروید زیرا رعایت بهداشت در این روند بسیار پر اهمیت است.

از شوینده هایی با ph مناسب ناحیه تناسلی استفاده کنید و از مصرف هرگونه کرم و یا لوسیون یا هر نوع از مواد معطر خودداری کنید زیرا پس از لیزر باعث خارش و سوزش می شود.

به صورت جدی از قرار گیری زیر نور آفتاب خود داری کنید. برنزه کردن یکی از عواملی است که اثر بخشی لیزر را کاهش داده و به پوست آسیب می زند.

لباس گشاد و نرم و راحت بپوشید تا از اصطکاک با پوست جلوگیری شود.

مراقبت های بعد از لیزر بیکینی : یکی از مواردی که باید به صورت جدی از آن پرهیز کنید دست زدن به ناحیه لیزر شده است.

این ناحیه ممکن است ملتهب باشد و با هر بار تماس شما باعث خراش یا سوزش شود. بهتر است حتما متخصص و پزشک را در صورت مشاهده این حالت در جریان قرار دهید.

یکی از کار هایی که برای بهتر شدن التهاب و کاهش دمای منطقه ی لیزر شده می تواند انجام دهید استفاده از کمپرس یخ است تا دمای پوست و به صورت کلی بدن را کاهش دهید.

تلاش کنید پس از لیزر کردن ، از تیغ و ژیلت در این ناحیه استفاده نکنید زیرا روش درمانی را بی اثر می کند.

اگر چه ممکن است در بین جلسات درمان نیاز به شیو کردن داشته باشید که ایرادی ندارد. همچنین از هر گونه کندن مو، اپیلاسیون، کرم های مو بر و الکترولیز بر روی ناحیه خود داری کنید.

استفاده از تیغ پس از گذشت سه روز از جلسه درمانی موردی ندارد.

چند جلسه برای لیزر بیکینی کافی است ؟

معمولا بعد از جلسه های ششم یا هشتم، مو های زائد تا حدود 80 درصد از بین رفته اند. البته فاکتور مورد نظر برای تعیین کردن این عدد مو و پوست ناحیه است. ممکن است شخصی با 6 جلسه و شخصی دیگر با 9 جلسه به نتیجه مورد نظر خود دست یابد.

به صورت کلی ناحیه بیکینی راحت ترین ناحیه برای لیزر است و معمولا 6 تا 8 جلسه 30 دقیقه ای برای آن کفایت می کند. معمولا بعد از دو جلسه  مو ها کم پشت ونازک می شونداما برای از بین بردن تمام فولیکول ها و متوقف کردن رشد مو ها باید دوره را به اتمام برسانید.

آیا آقایان هم می توانند لیزر بیکینی انجام دهند؟

روش لیزر ناحیه بیکینی محدود به جنسیت نیست و آقایان هم می توانند ئر صورت تمایل از این روش استفاده کنند.

زیرا شیو کردن و تراشیدن مو با تیغ پوست را تحریک می ندو بسیار آزار دهنده است و از طفی از آن جایی که عموم آقایان مو های کلفت تری دارند، اپبلاسیون هم بسیار دردناک خاوهد بود و به همین علت مردان زیادی روش لیزر را ترجیح می دهند.

آیا باید موهای زائد را قبل از لیزر بیکینی اصلاح کنیم؟

لازم است که یک یا دو روز قبل از مراجعه مو های ناحیه مد نظر را شیو کنید زیرا اگر موها خیلی بلند باشند جلوی برخورد لیزر به فولیکلو ها را می گیرند.

اگر لیزر بلافاصله پس از شیو کردن انجام شود، می تواند باعث خارش و سوزش شود بنابراین بهتر است یکی یا دو روز قبل این کار را انجام دهید و مراقب باشید که خراش یا بریدگی در ناحیه ایجاد نشود.

آیا نتیجه لیزر بیکینی همیشگی است؟

یکی از اهداف لیزر همیشگی بودن آن است ولی ممکن است مواردی مانند تغییر هورمون ها یا حتی وزن، فولیکول های تازه ای به وجود بیایند.

بنابراین توصیه می شود پس از اتمام دوره ی لیزر، سالی یک بار برای لیزر کردن مراجعه کنید.

لیزر بیکینی یا اپیلاسیون بیکینی، کدام بهتر است؟

اپیلاسیون یک روش موقتی است که سرعت رشد مو را نیز کاهش می دهد اما از رویش مجدد آن ها جلوگیری نمی کند.

همچنین خطر تحریک شدن پوست و همچنین کشیدگی و شل شدن پوست هم وجود دارد. در این روش احتمال انتقال بیماری های مقاربتی هم بالاست.

اما لیزر نه تنها مو ها را به طور کامل و دائمی نابود می کند، بلکه درد کمتری هم درد و احتمال انتقال بیماری های مقاربتی هم وجود ندارد و خطر عارضه ی پوستی هم فرد را تهدید نمی کند.

آیا خانم هایی که به سندرم تخمدان پلی کیستیک PCOS  مبتلا هستند نیز می توانند لیزر بیکینی انجام دهند؟

بیماری هایی که ناشی از اختلال هورمونی هستند، بر رشد مو های بدن تاثیر دارند و از آن جایی که احتمال به وجود آمدن مجدد فولیکول های مو وجود دارد، نمی توان تضمینی برای نتیجه لیزر داشت.

هرچند افراد زیادی هستند که از این روش نتیجه ی دلخواه گرفته اند. به صورت کلی توصیه می شود حتما دوره را تکمیل کنید و در صورت تشخیص متخصص برای جلسات بیشتر در فاصله های مشخص به کلینیک مراجعه کنید.

آیا لیزر بیکینی باعث تیره شدن پوست می شود؟

این پروسه معمولا تاثیری روی رنگ پوست ندارد اما اگر رنگ پوست شما روشن است ممکن است لکه های تیره ای روی آن ایجاد شود که پس از چند روز محو می شوند. اما در نظر بگیرید بعد از لیزر تا چند روز در معرض نور خورشید قرار نگیرید.

بهترین دستگاه لیزر موهای بیکینی کدامند؟

دستگاه های مختلفی برای لیزر کردن وجود دارند مانند الکساندرایت، دکا، پلاتینیوم و … دستگاه لیزر دکا از بهترین و موثرترین دستگاه های لیزر برای ناحیه بیکینی است که بسیاری از کلینیک ها به دلیل قسمت بالای این دستگاه از آن استفاده نمی کنند.

این دستگاه جدیدترین لیزر بازار است و از رسیدن موارد غذایی به فولیکول مو جلوگیری می کند که در پروسه ی از بین بردن فولیکول مو بسیار موثر است.

تفاوت لیزر بیکینی و لیزر برزیلی چیست؟

لیزر خط بیکینی معمولا تا 3 اینچ فراتر از ناحیه خارج از خط شورت را در بر میگیرد

در لیزر برزیلی نواحی بیشتری تحت اشعه قرار می گیرد مانند لبه های بیرونی واژن  خط باسن. در این روش داوطلب باید کاملا برهنه شود.

حکم شرعی لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی

اگر مو های شرمگاه زنی زیاد باشد و امکان برداشتن آن ها از طرق دیگر امکان پذیر نباشد ، او می تواند جهت انجام لیزر به متخصص زن مراجعه کند و فقط  در حد نیاز عورت خود را نمایان کند. در غیر این صورت جایز نیست.

لیزر موهای زائد صورت

موهای زائد صورت احتمالا بیش تر از هر ناحیه دیگری از بدن برای آقایان و بانوان آزار دهنده است.

خیلی افراد احساس می‌کنند که موهای زائد صورتشان باعث می‌شود ظاهر زیبایی نداشته باشند و این موضوع باعث کاهش اعتماد به نفس آن ها می‌شود.

بنابراین بیش تر افراد از امتحان کردن روش های مختلف که باعث کاهش موهای زائد صورت می‌شود دریغ نمی‌کنند.

کاربردهای لیزر موهای زائد در صورت

با لیزر مو های زائد در صورت می‌توان مو های نواحی زیر را برای همیشه از بین برد :

  • دور ابرو ها
  • بین ابرو ها
  • پشت لب
  • چانه
  • گردن
  • پشت سر و گردن

لیزر موهای زائد صورت برای آقایان

ممکن است شما نیز جزو آقایانی باشید که از شیو کردن مداوم خسته شده باشید. در این صورت لیزر موهای صورت یک گزینه بسیار فوق العاده پیش روی شما است.

البته در بسیاری موارد، افراد از لیزر مو های صورت به عنوان یک روش درمانی استفاده می‌کنند. یکی از بیماری هایی که با لیزر درمان می‌شود فولیکولیت کاذب است.

بهترین کاندیدای لیزر موهای صورت

گرچه لیزر می‌تواند یک روش بسیار تاثیر گذار روی همه افراد باشد اما افرادی که پوست روشن و موهای ضخیمی دارند گزینه های مناسب تری برای استفاده از این روش می‌باشند.

این موضوع به این دلیل است که کنتراست رنگی پوست و مو در دستگاه های لیزری، اساس کار هستند.

عوارض لیزر موهای زائد صورت

عوارض لیزر مو های زائد معمولا گذرا هستند و نیازی به نگرانی ندارند اما می‌توانند شامل موارد زیر باشند:

  • قرمز شدن پوست و التهاب ( این مورد چند ساعت بعد از لیزر از بین خواهد رفت )
  • درد در ناحیه مورد نظر ( این مورد را می‌توانید با استفاده از کرم های موضعی بی حسی کاهش دهید تا کم تر آزار دهنده باشد )
  • تاول ( جزو موارد نادر است که در صورت استفاده از دستگاه نامناسب برای پوست شما به وجود می‌آید )‌
  • پوسته پوسته شدن
  • ایجاد اسکار ( این مورد تنها در صورتی پیش می‌آيد که اپراتور ناشی باشد و یا تنظیمات دستگاه به هم ریخته باشد. )

توصیه های لیزر موی صورت

بهتر است تا دو هفته قبل از انجام لیزر، مو های صورت را از ریشه خارج نکنید. یعنی از روش هایی مانند استفاده از اپلیدی، موم و وکس یا بند انداختن خودداری کنید.

تا ۲۴ ساعت قبل از جلسه لیزر موهای ناحیه مورد نظر را به طور کامل شیو کنید.

در صورت استفاده از دارو یا داشتن بیماری خاص حتما این موضوع را به پزشک خود انتقال دهید.

تا ۶ ماه پیش از مراجعه به پزشک از مصرف قرص های راکوتان پرهیز کنید.

سئوالات متداول در مورد لیزر موهای زائد صورت

آیا با یک بار لیزر کردن، همه موهای زائد صورت به طور دائمی حذف می‌شود؟

خیر. همان طور که گفته شد لیزر موهای زائد یک پروسه طولانی چند ماهه است که نیازمند حداقل ۳ جلسه متوالی می‌باشد.

آیا لیزر کردن، روش دائمی حذف موهای صورت است؟

هیچ روش صد در صدی برای از بین بردن دائمی مو های زائد وجود ندارد اما لیزر کردن یک روش فوق العاده برای کاهش محسوس این مو ها و موثرترین روشی است که تا کنون ابداع شده است.

آیا امکان رشد مجدد موهای زائد حذف شده در ناحیه صورت وجود دارد؟

بله. به همین دلیل است که معمولا پزشکان پیشنهاد می‌کنند پس از تمام شدن دوره های متوالی لیزر سالی یک بار مجددا برای لیزر مو ها اقدام نمایید.

آیا انجام لیزر صورت می‌تواند باعث آسیب به پوست صورت و چروکیدگی آن شود؟

لیزر مو های صورت می‌تواند عوارضی داشته باشد که چروک شدن پوست صورت یکی از آن ها نیست. ممکن است پوست شما دچار التهاب یا قرمزی موقت شود.

آیا می‌توان قبل از شروع به استفاده از لیزر، از ژیلت استفاده کرد؟

استفاده از ژیلت تا ۲۴ ساعت قبل از جلسه لیزر باید حتما صورت گیرد. در غیر این صورت از جلسات لیزر نتیجه ای دریافت نخواهید کرد.

آیا انجام لیزر برای حذف موهای صورت می‌تواند باعث آسیب به چشم شود؟

در صورتی که لیزر بدون محافظت از چشم ها انجام گیرد می‌تواند برای چشم ها بسیار خطرناک و آسیب رسان باشد. به همین علت پیش از شروع جلسه، باید از عینک های محافظ مخصوص بیمار استفاده کنید.

آیا امکان بروز واکنش پوستی به دنبال لیزر موهای زائد صورت وجود دارد ؟

پس از جلسات لیزر امکان بروز درد، قرمزی، التهاب و … روی پوست وجود دارد. البته اکثر این عوارض کاملا موقت و زود گذر هستند.

لیزر زیر بغل و غدد لنفاوی

امروزه یکی از راه های از بین بردن موهای زائد، لیزر درمانی است که مورد توجه بسیاری از زنان و مردان قرار گرفته است.

با توجه به مسائل بهداشتی و زیبایی، لیزر زیر بغل طرفداران بسیاری پیدا کرده و البته شایعه های زیادی از جمله اثر منفی آن روی غدد لنفاوی و تاثیر نداشتن آن در از بین بردن مو ها در مراجعین پراکنده شده و باعث شده بسیاری از آن ها از لیزر کردن این ناحیه خودداری کنند.

در اینجا یکی از مهم ترین سوالاتی که مطرح می شود این است که آیا این موارد واقعیت دارند؟

غدد لنفاوی یکی از اجزای مهم و اصلی سیستم ایمنی در بدن ما بوده که در زیر بغل هم وجود داشته است.

این غدد وظیفه ی انتقال گلبول های سفید به قسمت های مختلف بدن را بر عهده دارد و هرگونه اختلال در عملکرد این غدد منجر به ورم لنفاوی می شود.

همچنین یکی از راه های موثر برای درمان و از بین بردن ورم لنفاوی که بسیار هم موثر بوده لیزر درمانی می باشد، در نتیجه نه تنها لیزر درمانی با طول موج تنظیم شده ضرری نداشته بلکه در برخی موارد نیز باعث بهبودی این غدد می شود.

لیزر زیر بغل برای عرق

لیزر درمانی یک روش بسیار موثر در درمان عرق بیش از حد و اصطلاحا هایپرهیدروزیس است.

گرمای تولید شده توسط لیزر میتواند غدد عرق زیر بافت پوست را نابود کند.

آمار نشان می دهد فقط تعداد کمی از مراجعین در کنترل عرق زیر بغل خود ناموفق بوده اند و بسیاری از بیماران نتیجه گرفته اند و از نتایج خود راضی هستند.

نا گفته نماند که حتی یک جلسه لیزر می تواند تا مقدار بسیاری زیادی در درمان عرق تاثیرگذار باشد.

لیزر موهای زائد برای زیر بغل ایمن است؟

شما با انتخاب متخصصین پوست میتوانید از عوارضی مانند: درد، سوزش، تورم، تیرگی یا روشن پوست و سوختگی پوست جلوگیری کنید و فراموش نکنید که لیزر یکی از بهترین روش ها برای از بین بردن موهای زائد است که عوارض آن با انتخاب متخصص مورد اعتماد میتواند قابل کنترل بوده و برای شما خطرناک باشد.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد زیر بغل

معمولا موهای قسمت زیر بغل ضخامت زیادی دارند و لیزر این ناحیه میتواند به قرمزی و التهاب پوست منتهی شود پس حدالامکان در فصول سرد برای انجام لیزر این ناحیه مراجعه کنید تا عرق بیش از حد موجب سوزش یا خارش نشود.

فراموش نکنید که پس از انجام لیزر با لطافت با پوست خود رفتار کرده و از کیسه کشیدن و لیف استفاده نکنید تا پوستتان به حالت عادی باز گردد.

آیا لیزر روی تیرگی و سیاهی زیر بغل اثر دارد؟

داشتن زیربغل تیره برای برخی افراد پوشیدن لباس آستین کوتاه را سخت میکند و این موضوع برایشان ناراحت کننده است.

از روش های از بین بردن سیاهی زیر بغل می توان به میکرودرم آبریژن، روش پیلینگ اشاره کرد. در صورت بی اثر بودن این روش ها لیزر می تواند انتخاب بسیار خوبی باشد. انرژی اشعه لیزر باعث نابود شدن ملانین شده و در نتیجه پوست پروسه ی تغییر رنگ را آغاز میکند..

توجه کنید که افرادی که دارای پوست تیره تر هستند بهتر از انجام دادن این روش خودداری کرده و قبل از آن حتما با متخصص مشورت کنند.

مزایای لیزر موهای زائد زیر بغل

  • ماندگاری نتایج حاصل از لیزر
  • به صرفه بودن با در نظر گرفتن نتیجه ی طولانی مدت آن
  • کارآمد بالا و سرعت بسیار زیاد آن

آیا موهای زیر بغل از طریق لیزر کاملا از بین می روند؟

به دلیل متفاوت بودن سرعت رویش مو در بدن انسان و همچنین زیر بغل باید در ماه های مختلف و تعداد دفعات مورد نیاز این عمل را انجام دهید تا با موفقیت حداقل ۹۰ درصدی روبه رو شوید و طبیعتا حدف ۱۰۰ موها ممکن نبوده ولی ممکن است این درصد در بین افراد مختلف از ۹۰ تا ۹۵ درصد متغیر باشد.

لیزر موهای زائد پا

همانطور که قبل تر نیز گفتیم هزینه انجام لیزر موهای زائد به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت.

 میزان موهای زائد

هر چه میزان موهای زائد و حجم و ضخامت تار آن بیشتر باشد نیاز به جلسات نیز بیشتر خواهد بود با افزایش تعداد جلسات مسلماً هزینه این کار نیز برای شما افزایش پیدا خواهد کرد.

رنگ پوست و رنگ مو

یکی دیگر از عوامل تاثیر گذاری لیزر رنگ پوست و موی و رشد این موضوع از نظر جذب لیزرتوسط رنگدانه ها حائز اهمیت است.هرچه رنگ موی بدن نسبت به پوست تیره تر باشد جوابدهی لیزر بهتر خواهد بود.

افرادی که دارای موی روشن یا پوست تیره  هستند تعداد جلسات بیشتری را برای از بین بردن موهای زائد احتیاج دارند.

 هزینه رفت و آمد

یکی دیگر از عوامل موثر بر هزینه های لیزر مسیر انتخابی شما برای رفتن به کلینیک و فاصله شما از مرکز خواهد بود.

برای کاهش این هزینه ها سعی کنید به کلینیک نزدیک به محل زندگی خود مراجعه کنید.

 نوع دستگاه انتخابی

مسلما دستگاه های جدیدتر از نتایج بهتری برخوردار هستند اما در عین حال قیمت لیزر با این دستگاه ها نسبت به دستگاه‌های قدیمی متفاوت و پرهزینه تر خواهد بود.

نکته بعدی برای کاهش هزینه‌های لیزر این است که شما از پکیج های کلینیک مورد نظر برای لیزر کردن قسمت‌های  مد نظر خود استفاده کنید.

 لیزر موهای زائد ران پا

لیزر موهای زائد در ران پا این امکان را به شما می دهد که از شر برنامه روزانه تیغ زدن پاها یا قرارهای ماهانه اپیلاسیون و موم انداختن راحت شوید و پس از طی حدود چند جلسه بسته به نوع پوست ک مو با کاهش دائمی موها در منطقه ران احساس رضایت دائمی داشته باشید.

لیزر موهای زائد ران پا روشی دائمی است که به طور معمول در حدود ۷۰ درصد موها را بعد از تکمیل جلسات درمانی و دوره ها  از بین برده و و پاهای صاف و یکدست  برای شما به ارمغان خواهد آورد.

لیزر موهای ساق پا

معمولاً یکی از  پر مو ترین و ضخیم ترین موهای زائد بدن در قسمت ساق پا قرار دارد.

بانوانی که نیاز به پوشیدن لباس های مرتب و آراسته در مهمانی ها دارند همیشه با مشکل برطرف کردن موها در قسمت ساق پا درگیر هستند.

یکی از بهترین روش های برطرف کردن این مشکل لیزر موهای زائد در قسمت ساق پا است.

با توجه به ضخامت موهای این ناحیه تعداد جلسات مراجعه به کلینیک نسبت به دیگر قسمتهای بدن بیشتر خواهد بود.

علاوه بر این به دلیل نیاز بیشتر شات در این منطقه هزینه‌ ی لیزر ساق پا نسبت به دیگر قسمتهای بدن بیشتر است.

البته اگر موهای زائد ساق پای شما کرکی و نازک است ایا رنگ موی شما  روشن می‌باشد. لیزر کردن مو برای از بین بردن آن برای شما مناسب نیست.

 لیزر مو های زائد پا، چقدر طول می کشد؟

با توجه به بیشتر بودن موهای زائد در پاها نسبت به سایر نقاط بدن به طور کلی لیزر موها در قسمت پا مدت زمان بیشتری طول می‌کشد.

تعداد جلسات نیز بسته به میزان تراکم موها متفاوت است اما معمولاً  به دلیل ضخامت موها در پاها تعداد جلسات این فعالیت نیز کمی بیشتر از لیزر موها در سایر نقاط بدن خواهد بود.

لیزر موهای زائد پا وفواید آن چیست؟

  • صرفه جویی در وقت
  •  لیزر موهای زائد میتواند به اندازه صرف یک ساعت در هفته زمان صرفه جویی کند.
  • پاهای صاف
  •  لیزر موهای زائد با از بین بردن موهای زیر پوستی پوستی صاف و شفاف را  در زمان طولانی برای شما به ارمغان خواهد آورد.
  •  صرفه جوئی در هزینه
  •  اگر در زمان طولانی مقایسه کنیم هزینه لیزر نسبت به روش های دیگر اصلاح مقرون به صرفه خواهد بود زیرا دیگر نیازی به خرید کرم های موبر تیغ اصلاح و یا انجام اپیلاسیون نیست.

 نتایج به دست آمده از لیزر موهای زائد چگونه خواهد بود؟

سوالی که وجود دارد این است که آیا نتایج لیزر موهای زائد برای همه یکسان خواهد بود پاسخ ناخیر می‌باشد.

عواملی همچون تفاوت رنگ پوست و مو، مشکلات هورمونی، تراکم موها و ژنتیک و …  در کارکرد لیزر اثر می‌گذارد.

به طور کلی می توان گفت عملکرد و تاثیر لیزر بر روی موهای تیره و پوستهای روشن بسیار بهتر خواهد بود و هیچ لیزری نمی‌تواند موهای روشن، خاکستری و یا سفید را از بین ببرد، زیرا ای مو ها رنگدانه ای برای جذب نور ندارند.

علاوه بر این دقت و مهارت اپراتور و نوع دستگاه در میزان نتیجه گیری از لیزر تاثیر خواهد داشت.

عوارض احتمالی لیزر پا

لیزر موهای زائد به طور کلی عوارض جانبی خطرناکی را به همراه ندارد اما مهارت اپراتور و نوع دستگاه در عوارض کوتاه مدت آن تاثیر زیادی دارد. در ادامه به چندین مورد عوارض جانبی لیزر موهای زائد خواهیم پرداخت :

 قرمزی و التهاب

این علائم بسیار کوتاه مدت بوده و اولین واکنش است که پوست نسبت به اشعه نشان می‌دهد. میزان تورم و قرمزی را می‌توان با استفاده از کرم ها و یا گذاشتن کیسه های از بین برد.

پوسته پوسته شدن

ترفندی که پوست های خشکی دارند احتمالاً در ناحیه لیزر شده این عارضه دیده می شود که هرچند ظاهر ناخوشایندی دارد اما اثر آن کوتاه مدت است. برای درمان آن استفاده از کرمهای مرطوب کننده و کرم های حاوی آلوئه ورا توصیه می‌شود.

 تغییر رنگ در پوست

گاهی در منطقه لیزر شده تغییر رنگ پوست مشاهده می‌شود. برخی تصور می‌کنند که این تغییر دائمی خواهد بود اما این تصور اشتباه است  این تغییر رنگ حداکثر تا یک ماه باقی مانده و پس از آن پوست به رنگ طبیعی باز می‌گردد.

 سوختگی و تاول

در استفاده از دستگاه‌های قدیمی و در سالن های آرایشی  مواردی از سوختگی توسط اپراتورهای بی‌تجربه گزارش شده است. تنظیمات نادرست لیزر می تواند عوارضی از جمله سوختگی جای تاول و جای زخم را ایجاد کند.

در نهایت در صورتی که علاوه بر موهای زائد پا با مشکل میخچه پا نیز مواجه هستید، پیشنهاد می کنیم که مقاله لیزر میخچه پا را مطالعه نمایید.

لیزر موهای زائد برای آقایان

اول از همه می‌خواهیم بررسی کنیم که چرا آقایان به لیزر موهای زائد نیاز دارم، شاید اولین موردی که بسیار حائز اهمیت باشد این است که لیزر موهای زائد برای آقایان باعث کاهش تراکم موهای زائد برای آن دسته از آقایانی که پر مو هستند باشد، و موارد دیگری که به عنوان مثال باعث بهداشت و سلامت پوست خواهد شد.

و باعث اصلاح راحت تر و مشکل موهای زیر پوستی نیز برطرف خواهد شد، فرم دهی و آنکادر موهای صورت هم می تواند باعث جذابیت بیشتر ریش آقایان شود، و همچنین که لیزر موهای زائد می‌تواند و مردان ورزشکار هم کمک کند تا عضلات شکم و نواحی مختلف بدن آنها بهتر نمایان شود.

خطرات و عوارض لیزر موهای زائد

به طور کلی عوارض روش های درمانی لیزر به چند شکل مختلف پدیدار می شوند، برخی از عوارض طبیعی هستند و به هر حال در طی لیزر یا روش های زیبای دیگر شما داری تغییر در ساختار طبیعی بدن ایجاد می کند.

و باید انتظار داشته باشید که بدن شما با تغییر واکنش نشان دهد عوارضی مانند درد اندک و قرمزی پوست از جمله عوارض طبیعی لیزر موهای زائد هستند که خیلی زود برطرف خواهند شد.

اما عوارض دیگری مانند ایجاد اسکار، و سوختگی پوست بیشتر به این دلیل هستند که انجام روش لیزر توسط یک فرد غیر متخصص و در یک کلینیک غیر معتبر انجام شده است.

دیگر خدمات کلینیک زیبایی ندای سلامت :

هایفوتراپی

تزریق بوتاکس

مراقبت های لازم بعد از لیزر موهای زائد

از گرم شدن پوست جلوگیری کنید :

لیزر باعث گرم شدن بافتهای فولیکولی و موساز پوست می شود، محل های تحت درمان بلافاصله بعد از جلسه درمانی گرم تر از حالت عادی خواهد بود برای همین بعد از لیزر موهای زائد باید از هر فعالیت یا موقعیتی که باعث گرم شدن پوست شود دوری کنید.

جلوی تابش مستقیم نور خورشید قرار نگیرید :

لیزر به طور انتخابی آسیب های جزئی به فولیکول و پیاز مو وارد می کند، این آسیب انتخابی به دلیل بیشتر بودن تراکم ملانین ها در پیاز مو است.

نکته : ملانین رنگدانه طبیعی پوست و موی ما است و علاوه بر مو در لایه های پوستی ماه هم وجود دارد.

نور خورشید دارای اشعه ای مضر و سرطان زایی به نام اشعه UV یا همان اشعه فرابنفش می باشد و در حالت عادی رنگدانه‌های ملانین از پوست ما در برابر این اشعه دفاع می کنند و چون ممکن است در طی فرایند لیزر موهای زائد کمی از ملانین های پوست از بین بروند و سطر برخورد اشعه فرابنفش با پوست ما بیشتر می شود.

به همین دلیل در طول دوره درمان نباید در معرض مستقیم نور خورشید قرار بگیرید و خدای نکرده به بیماری سرطان پوست دچار شوید.

از جمله موارد دیگری که می‌توان به عنوان مراقبتهای بعد از لیزر موهای زائد اشاره کرد را در بخش زیر ذکر کرده ایم.

بعد از لیزر موهای زائد سعی کنید محل های تحت درمان را زیر لباس قرار دهید و برای برش های از بدن که پوشاندن ممکن نیست باید کرم ضدآفتاب استفاده کنید.

یادتان باشد که در سولاریوم از اشعه فرابنفش برای برنزه کردن استفاده می شود، پس سولاریوم هم نباید انجام دهید.

در واقع تا پنج هفته بعد از لیزر نمی‌توانید آفتاب بگیرید یا سولاریوم انجام دهید.

سعی کنید تا مدت سه تا چهار رفته از محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده نکنید.

سایر خدمات کلینیک زیبایی ندای سلامت در زمینه تزریقات زیبایی :

تزریق ژل لب

تزریق ژل به باسن

تزریق ژل به چانه

تزریق ژل به شقیقه

تزریق ژل به واژن

تزریق ژل به گونه

تزریق چربی

سوالات متداول در مورد لیزر موهای زائد

در این بخش به برخی از سوالاتی که توسط مراجعین مختلف به کلینیک لیزر موهای زائد ندای سلامت مطرح می‌شود را پاسخ داده ایم.

چه افرادی برای انجام لیزر مناسب نیستند ؟

  • افرادی که برنزه کرده و آفتاب گرفته اند
  • افرادی که بیماری‌های خاص پوستی دارند
  • زنان باردار و شیرده و کودکان

قیمت لیزر موهای زائد ؟

جهت استعلام قیمت لیزر موهای زائد با شماره 02188503893 تماس بگیرید.

بهترین کلینیک لیزر موهای زائد در تهران ؟

کلینیک ندای سلامت بهترین کلینیک تخصصی لیزر موهای زائد با بکارگیری بهترین متخصصین زیبایی پوست و مو می باشد.

لیزر موهای زائد چه مزیت هایی دارد ؟

  • صرفه جویی در زمان و صرفه جویی در هزینه موهای زائد
  • بعد از لیزر موهای زائد دیگر خبری از موهای زیر پوستی نیست
  • تحریک موهای در حال رشد
  • کاهش موهای زائد بدن به طور دائمی
  • شفاف تر و نرم تر شدن پوست
  • کاهش تحریک پوست
  • کاهش رشد موهای در حال رشد

آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست ؟

یکی از مهمترین سوالاتی که توسط بسیاری از مراجعین به مرکز لیزر موهای زائد در ندای سلامت مطرح می شود که آیا لیزر موهای زائد باعث ایجاد بیماری سرطان می شود.

به طور کلی پاسخ این سوال منفی است چرا که لیزری یکی از رایج ترین روش های درمانی برای از بین بردن موهای زائد، خال، زگیل، و غیره می‌باشد و پزشکان از آن به عنوان یک روش ایده آل بهره می‌برند و انرژی موجود در نور لیزر به صورت سطحی بوده و هرگز به عنوان وارد نمی‌شود و دستگاههای لیزر به گونه ای ساخته شده اند که تنها پیاز مو را هدف بگیرد.

البته این نکته را هم باید بگوییم که پزشک نیز باید در این کار مهارت داشته باشد تا نور لیزر را به صورت مستقیم و طولانی مدت بر روی فولیکول های پوست قرار ندهد.

پس از این موضوع نتیجه میگیریم که انجام کار لیزر درمانی حتماً باید در یک کلینیک تخصصی و تحت نظر پزشک متخصص انجام شود.

عملکرد لیزر موهای زائد چگونه است ؟

در مورد عملکرد لیزر موهای زائد باید گفت که نور لیزر هر چیزی که تیره رنگ باشد را حرارت داده و می سوزاند و با حرارت دادن و سوزاندن موی تیره رنگ داخل فولیکول مو، خود فولیکول نیز آسیب میبیند، و از بین می رود.

هر کدام از موهای بدن ما دارای یک چرخه رشد و استراحت هستند و در یک زمان مشخص اکثر موهای بدن ما در فاز استراحت هستند و تعداد کمی از آنها در فاز رشد هستند.

اگر در هنگام لیزر موهای زائد فولیکول مو در فاز استراحت باشد اشعه لیزر بر آن اثری ندارد و به همین دلیل است که برای از بین بردن تمامی موها به چند جلسه درمان با لیزر با فاصله های زمانی مشخص نماز است.

با هر جلسه رفع موهای زائد تعدادی از فولیکول های فعال مو ساخته می شوند و بالاخره پس از مدتی تمامی موها از بین میروند.

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود ؟

یکی دیگر سوالات مهمی که توسط مراجعین خانم مطرح می شود این است که آیا انجام لیزر باعث نازایی در خانمها می شود و حتی این سوال در برخی از آقایان هم وجود دارد که آیا انجام لیزر موهای زائد بدن ممکن است باعث ایجاد ناباروری در آقایان شود.

در پاسخ به این سوال هم باید گفت که در صورتی که به یک پزشک متخصص پوست و مو مراجعه کنید به راحتی برای شما اثبات خواهد کرد که لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی یا ناحیه بیکینی شما توسط لیزر کندلا الکس نمی تواند باعث نازایی می شود و می‌دانیم که شاید بعضی از اطرافیان شما ادعا کند که کسی را می‌شناسند که پس از لیزر موهای زائد ایشان نازل شده است.

اما این صحت ندارد چرا که یکی از متخصصین پوست و مو از دانشکده پزشکی دانشگاه نیویورک تحقیقات کاملی در مورد اثرات لیزر کندلا الکس روی نازایی انجام داده و به این نتیجه رسیده است که روش لیزر موهای زائد با هدف قرار دادن رنگدانه موجود در فولیکول مو انجام می‌شود و لیزرهایی که ما استفاده می کنیم مانند لیزر کندلا الکساندرایت کمتر از یک میلیمتر به پوست نفوذ می کنند و بنابراین راهی برای رسیدن به تخمدان های بیمار برای لیزر این دستگاه وجود ندارد.

و در صورتی که آنها به تخمدان های شما می‌رسیدند در صورتی که هرگز این اتفاق نمی افتد به هر حال تاثیر ناباروری نخواهد داشت.

آیا لیزر موهای زائد می تواند باعث سوختگی شود ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که بله، در صورتی که انجام لیزر توسط یک فرد مبتدی و غیر متخصص انجام شود می‌تواند عوارضی مانند سوختگی نواحی مختلف بدن را برای شما به دنبال داشته باشد.

آیا لیزر موهای زائد درد دارد ؟

در پاسخ به این سوال باید گفت که در این روش موهای زائد با استفاده از اشعه‌های نوری حذف می‌شود و طبیعتا بدون درد نمی باشد اما میتوان با استفاده از فاکتورهای متعددی این در را به شکل چشمگیری کاهش داد.

توجه داشته باشید در صورتی که لیزر موهای زائد خود را با دستگاه جدید و باکیفیت تری انجام دهید درد کمتری را تجربه خواهد کرد چرا که تکنولوژی پزشکی زیبای روز به روز در حال پیشرفت و بالا رفتن ظرافت در آن کیفیت هم افزایش می یابد.

مقایسه لیزر موهای زائد و الکترولیز

لیزر موهای زائد و الکترولیز دو روش محبوب در بین روش های طولانی اثر از بین رفتن موها هستند و هر دوی این روش را با هدف قرار دادن فولیکول های مو واقع در زیر سطح پوست کار می کنند و بر اساس اطلاعات انجمن جراحی پوستی آمریکا، لیزر موهای زائد با افزایش نزدیک به ۳۰ درصد از سال ۲۰۱۳ رو به رشد و فراگیر شدن بوده است و اگرچه محبوبیت الکترولیز نیز در حال افزایش است اما به اندازه لیزر درمانی معمول نیست.

نواحی انجام لیزر موهای زائد

در این بخش قصد داریم که نواحی انجام لیزر موهای زائد را در بدن آقایان و بانوان مورد بررسی قرار دهیم.

نواحی لیزر موهای زائد در بانوان و آقایان

در تصویری زیر شما نواحی مربوط به لیزر موهای زائد در بدن خانم ها و آقایان را مشاهده نمایید.

مقالات آموزشی در مورد لیزر موهای زائد :

در بخش زیر می توانید برخی از مقالات آموزشی در مورد لیزر را مطالعه نمایید، با کلیک برروی هر لینکی می توانید به صفحه مذکور مراجعه نمایید، و مقاله مورد نظر را مطالعه نمایید.

لیزر موهای زائد با دستگاه الکس

مزایای لیزر موهای زائد نسبت به اپیلاسیون و روش ها سنتی

آیا لیزر موهای زائد سرطان زاست

لیزر IPL

diode laser

آیا رنگ پوست در لیزر موهای زائد تاثیر گذار است؟

لیزر SHR

آیا لیزر موهای زائد باعث نازایی می شود

علت زیاد شدن مو بعد از لیزر

آیا لیزر باعث ایجاد زخم روی پوست می شود

کدام دستگاه لیزر درد کمتری دارد

از بین بردن موهای زائد صورت به روش سنتی

لیزر پلاتینیوم

آیا لیزر برای کیست تخمدان مضر است

لیزر تیتانیوم

دستگاه لیزر اسکلپیتون

جوش زدن بعد از لیزر

جوانسازی پوست صورت با لیزر آر اف فرکشنال

برداشتن خال و زیگیل با لیزر RF

لیزر ND:YAG

رفع سیاهی قوزک پا با لیزر

منبع :

www.nedayesalamat.com/لیزر-موهای-زائد/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا