گاوصندوق

بهترین گاوصندوق آسیا

بهترین گاوصندوق جهان

یک گاوصندوق فوق ایمن توسط یک شرکت آلمانی ساخته شده است که در جهان عنوان بهترین گاوصندوق را به خود اختصاص داده است. این گاوصندوق فوق ایمن و لوکس برای شرکت Dottling که از تولیدکنندگان مهم و معتبر گاوصندوق است با نام Fortress ساخته شده است. از لحاظ ظاهری این گاوصندوق کمی با گاوصندوق های معمولی متفاوت است. به این صورت که یک در در پایین، دو محفظه استوانه ای شکل در بالا و یک کشو در وسط دارد. در دو محفظه استوانه ای شکل بالایی جای قرار دادن شش ساعت مچی لوکس تعبیه شده است و کشوی میانی آن نیز از جنس چوب سدر میباشد.

در درب پایینی شش محفظه دیگر برای قرار دادن ساعت و یک کشو هم برای قرار دادن اشیای گران بها وجود دارد.

کنترل سیستم ایمنی این گاوصندوق با یک برنامه نرم افزاری مخصوص است و الگوی چرخیدن قفل های آن ترکیبی از حالت های راست، چپ یا متغیر است.

برای خرید انواع گاوصندوق اورجینال با گارانتی 2 ساله با شرکت گنجبان تماس بگیرید.

بهترین مارک گاوصندوق خارجی

با توجه به ویژگی هایی که هر مارک گاوصندوق دارد می‌توان آن ها را دسته بندی کرد ولی اظهار نظر قطعی درباره بهترین گاوصندوق خارجی کاری مشکل است. زیرا هر گاوصندوق محاسن و مزایای خود را دارد. ولی معمولا آن ها را از لحاظ میزان ایمنی از طریق نحوه رمزگذاری و نسوز بودن آن ها دسته بندی می‌کنند.

گاوصندوق های ایگل با مدل های ایکو ژاپن، ایلو ژاپن، لوسل،، بامیل و سوپر آلیاژی سیرن و … و گاوصندوق سیف باکس تراست که معمولا در بازار با نام تجاری تراست شناخته می‌شوند از بهترین مارک های موجود در بازار می‌باشند که در مدل های خانگی و اداری و به صورت گاوصندوق دیجیتال و گاوصندوق اثر انگشتی یافت می‌شوند.

گاوصندوق گنجبان یکی از بهترین گاوصندوق های ایرانی

هنگام خرید بهترین گاوصندوق ایران با شناخت ویژگی های هر برند و آشنایی کامل با آن ها به راحتی می‌توانیم در نظر بگیریم که چه خریدی و از کجا انجام دهیم. برند گنجبان بیش از ۳۵ سال است که اقدام به ساخت گاوصندوق نموده است و از برندهای بسیار معتبر و شناخته شده در بین مردم می‌باشد.

این گاوصندوق با استفاده از بتن در ساخت درب ها توانسته است به عنوان گاوصندوق بانکی مورد استفاده قرار گیرد. قفل های این گاوصندوق ها مکانیکی و دیجیتالی است و شما می‌توانید انتخاب کنید که چه قفلی را مورد استفاده قرار دهید.

برند گنجبان گارانتی دو ساله برای محصولاتش در نظر گرفته است و شما در هنگام خرید علاوه بر برخوردار بودن از این گارانتی می‌توانیید از خدمات نصب و تعمیر آن با تخفیف استفاده کنید.

نسوز بودن گاوصندوق های گنج بان نیز از ویژگی های مهم آن است که تمام مدل های آن حداقل یک ساعت در دمای بالا مقاوم هستند.

از لحاظ ظاهری نیز گاوصندوق گنجبان مدل های متنوع با بودجع مورد نظر شما را دارا هستند.

برای خرید انواع گاوصندوق اورجینال با گارانتی 2 ساله با شرکت گنجبان تماس بگیرید.

بهترین گاوصندوق خانگی

گاوصندوق های خانگی حتما باید دو خصوصیت نسوز و ضد سرقت بودن را دارا باشند. در واقع آن ها باید نسبت به گاوصندوق های دیگر دارای امنیت بالاتری باشند چون در منازل احتمال سرقت بیشتر از ادارات است. با توجه به این که امروزه متاسفانه سرقت از منازل رو به افزایش است داشتن یک گاوصندوق امن و مطمئن تبدیل به یکی از نیازهای ما شده است زیرا با استفاده از آن ها می‌توانیم با خیال راحت از مدارکک و اشیاء قیمتی خود محافظت نماییم. از آن جا که گاوصندوق های خانگی معمولا کوچک هستند پس باید قابلیت پیچ شدن به زمین یا دیوار را داشته باشند که سارقین نتوانند آن را حمل نمایند.

شما میتوانید از دیگر خدمات گنجبان مانند تعمیر گاوصندوق در سراسر ایران بهره مند شوید.

ویژگی بهترین گاوصندوق خانگی

گاوصندوق های خانگی باید شرایط زیر را دارا باشند:

  • ضد حریق و ضد انفجار باشند.
  • دارای سنسورهای حرارت سنج و رطوبت سنج باشند.
  • جنس آن ها باید ضد ضربه و ضد دریل باشد.
  • سیستم دزدگیر و هشدار داشته باشند.
  • سبک و قابل حمل و قابل نصب بر روی دیوار یا داخل کمد باشند.
  • ظاهر زیبا داشته باشند.
  • قیمت مناسب داشته باشند.

بهترین گاوصندوق بانکی گنجبان

یکی از گاوصندوق های بانکی مناسب مناسب ۱۵۰۰ Ks گنجبان می‌باشد. این گاوصندوق ضد سرقت، در برابر دریل و پتک و برش بسیار مقاوم است و اجازه نمی‌دهد که درب آن باز شود. این گاوصندوق در برابر آتش مقاوم است و در دمای ۸۰۰ درجه نیز به مدت ۳ ساعت و ۴۵ دقیقه مقاومت می‌کند.

از ویژگی های دیگر این گاوصندوق بانکی گتجبان ضد سرقت بودن و ضد زلزله بودن است و سیستم ضد سرت آن به این صورت عمل می‌کند که اگر کسی با روش های غیر متعارف اقدام به باز کردن آن نماید مانع باز شدن درب می‌شود. این گاوصندوق ها قابلیت نصب یک یا چند رمز را دارند و رنگ آن ها کوره ای و مقاوم در برابر خط و خش است.

منبع : https://ganjbanco.com/

منبع 2

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا