گاوصندوق

گاوصندوق فوق امنیتی

در ادامه این مطلب قصد داریم امنیت گاوصندوق را در ابعاد مختلف مورد بررسی قرار دهیم.

قطعا در صورتیکه شما قصد خرید گاوصندوق را داشته باشید اولین موضوعی که باید آن را مورد توجه قرار دهید، مسئله امنیت گاوصندوق می باشد.

چرا که اصلا هدف از خریدن یک گاوصندوق خانگی و یا یک گاوصندوق اداری این است که شما اسناد و مدارک و اشیای مهم و گرانبهای خود را در آن نگهداری کنید و آن را از دسترس سارقین دور نگه دارید.

پس طبیعتا این مسئله امنیت برای انواع safebox ها در اولویت بالا می باشد.

اما حالا سوال اینجاست که مشتریانی که قصد خریدن یک صندوق ایمن و نسوز را برای منزل یا محل کار خود دارند چگونه می توانند اطلاعات لازم را در مورد محصول مورد نظر خود کسب کنند.

و با توجه به مدل های مختلف safebox های ایرانی و خارجی که امروزه در بازار وجود دارد و شرکت ها و برندهای مختلفی که تولید کننده انواع صندوق ها هستند مشتری به چه اطلاعاتی نیاز دارد تا بتواند یک صندوق ایمن متناسب با نیاز خود را خریداری کند، که در ادامه این مطلب قصد داریم اطلاعات لازم را جهت خرید یک صندوق مناسب و متناسب با نیاز شما در اختیار شما قرار دهیم.

امنیت گاوصندوق

موضوع حائز اهمیتی که در مورد امنیت گاوصندوق وجود دارد این است که اول ساخت گاوصندوق باید به گونه‌ای باشد که در برابر حوادث و بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله، آتش سوزی، سونامی و حوادثی از این قبیل دارای مقاومت بالایی باشد.

مورد بعدی که بسیار مهم است این است که ساختار قفل گاوصندوق باید با استفاده از متد ها و تکنولوژی های روز دنیا طراحی شده باشد که سارقین حرفه‌ای هم به آسانی نتوانند درب گاوصندوق را باز کنند و اشیای با ارزش و مدارک مهم موجود در آن را به سرقت ببرند.

قبل از اینکه بخواهیم قابلیتهای مهم یک گاوصندوق ایمن را به شما معرفی کنیم بد نیست که ابتدا شما را با شرکت های معتبر تولید safebox آشنا کنیم.

چرا که متاسفانه امروز جنسهای چینی به وفور در بازار یافت می شود، و به دلیل اینکه این محصولات با قیمت بسیار پایین در بازار عرضه می‌شود متاسفانه بسیار مورد استقبال مردم است اما این اجناس به هیچ عنوان فاکتورهای مهمی مانند امنیت را در ساختار خود ندارد.

در ابتدا شما به عنوان یک مشتری که قصد خریداری یک safebox با امنیت بالا را دارید باید برندهای معتبر safebox را بشناسید.

شرکت هایی از قبیل گاوصندوق کاوه، گاوصندوق گنجینه، گاوصندوق سدید، گاوصندوق نیکا، گاوصندوق سایروس، گاوصندوق خرم، گاوصندوق روستیک، از جمله معتبر ترین برندهای ایرانی هستند که در زمینه تولید انواع صندوق فعالیت می کنند.

و این شرکت‌ها دارای تولیدات مختلفی مانند بهترین گاوصندوق خانگی، گاوصندوق بانکی، گاوصندوق اسلحه، گاوصندوق هتلی، و غیره هستند.

و در صورتی که شما قصد خرید هر یک از این محصولات را داشته باشید کارشناسان مربوطه ویژگیهای هر کدام از این محصولات را در خصوص ایمن بودن و مقاومت هریک از این محصولات در برابر حوادث مانند آتش‌سوزی را به شما شرح می‌دهند.

برای مطالعه »» آشنایی با باتری گاوصندوق

5 روش موثر برای بالا بردن امنیت گاوصندوق

در این بخش قصد داریم که 5 روش موثر را برای بالا بردن امنیت صندوق به آن اشاره کنیم، اول این که سعی کنید جهت بالا بردن امنیت safebox حتما محصولی با وزن سنگین خریداری نمایید، حتما آن را در جای مخفی نگهداری کنید، مثالا درون کمد دیواری و یا زیر زمین.

برای مطالعه » دکوراسیون داخلی منزل

سوم این که قفل محصول باید به صورت دیجیتال یا اثر انگشتی باشد، ترجیحا قفل های Fingerprint و یا هوشمند دارای امنیت بالاتری هستند.

چهارم این که بدنه محصول باید از جنس ورقه های فولاد نسوز ساخته شود، و ضد ضربه و ضد دیلم باشد.

مورد پنجم هم در ساختار بدنه محصول از ویژگی ضد آب استفاده شود، و شما باید حتما محصول مد نظر خود را از یک فروشگاه معتبر و شناخته شده در تهران با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش خریداری نمایید.

برای مطالعه » ساخت مغازه

به عنوان مثال شرکت معتبر کاوه، یکی ازاین شرکت های ایرانی است که محصولات آن زبان ضد هستند.

و یا شرکت های دیگر مانند شرکت گاوصندوق آرکا هم از جمله شرکت های معتبر ایرانی هستند که شما می توانید به آن اعتماد کنید.

و همچنین شرکت گاوصندوق گنج بان هم یکی دیگر از شرکت های قدیمی و شناخته شده ایرانی است که می تواند اعتماد شما را به محصولات با کیفیت خود جلب نماید.

در بین شرکت های خارجی هم شرکت گاوصندوق ایگل یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده محصولات ایمن و با کیفیت است.

و همچنین شرکت گاوصندوق روستیک به عنوان یکی دیگر از تولید کنند های قدر safebox در دنیا فعالیت می کند.

جهت آشنایی بیشتر با این محصولات ایمن و ضد سرقت، شما می توانید مقاله گاوصندوق ضد سرقت را مطالعه نمایید.

برای مطالعه » ساخت بوتیک

برای مطالعه » آشنایی برای آشنایی با دیگر محصولات ایمن و ضد سرقت به لینک های زیر مراجعه نمایید :

گاوصندوق بامیل

گاوصندوق آیکو

گاوصندوق لوسل

گاوصندوق دکوراتیو

گاوصندوق آریا

گاوصندوق اسلحه

ویژگی های یک گاوصندوق ایمن

در بخش قبلی در مورد این صحبت کردیم که یک گاوصندوق ایمن باید دارای ساختار مناسبی باشد که بتواند در برابر حوادث و بلایای طبیعی مانند آتش‌سوزی مقاومت بالایی داشته باشد.

برای مطالعه » طراحی و ساخت ویلا

اما اما مسئله مهم این است که در برابر سرقت محصولات ما چه ویژگی هایی باید داشته باشند که از دسترسی سارقین جلوگیری کنند.

مهمترین ویژگی که در ساختار درب safebox باید وجود داشته باشد این است که سیستم قفل مدل های مختلف صندوق باید از نوع دیجیتالی یا اثر انگشتی باشد.

پس بنابراین برای استفاده از safebox در جاهای مهم مانند بانک ها و یا اینکه اگر شما قصد خرید گاوصندوق طلافروشی یا گاوصندوق آسانسوری را برای مراکزی مانند طلافروشی‌ها داشته باشید، به شما استفاده از گاوصندوق دیجیتال و همچنین گاوصندوق اثر انگشتی توصیه می شود.

البته امروز نوع پیشرفته از این صندوق ها بنام گاوصندوق بیومتریک نیز در دسترس می باشد.

برای مطالعه : در صورت تمایل می توانید مقاله بازگشایی گاوصندوق را مطالعه نمایید تا با نحوه دسترسی سارقین به محتویات درون safebox آشنا شوید.

برای مطالعه » طراحی و ساخت روف گاردن

سخن پایانی

در نهایت امیدوارم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، شما می توانید نظرات خود را پیرامون این مطلب در انتهای همین صفحه در بخش نظرات وارد نمایید.

همچنین لازم به ذکر است که فروشگاه سیف باکس طباطبایی علاوه بر عرضه و تولید انواع صندوق ایمن و ضد سرقت خدمات دیگری را مانند تعمیر گاوصندوق، حمل گاوصندوق، و خرید و فروش انواع گاوصندوق دست دوم را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با همکاران ما در این مجموعه تماس حاصل فرمایید تا شما را راهنمایی کنند.

برای مطالعه » کابینت پولیشی

سئوالات متداول در مورد امنیت گاوصندوق ؟

امنیت گاوصندوق باید چگونه باشد ؟

با توجه به توضیحاتی که در مقاله ارائه شد، امنیت گاوصندوق باید به گونه ای باشد که به راحتی قفل آن باز نشود، وزن آن سبک نباشد که به راحتی بتوان آن را جابجا کرد، ترجیحا در زیر محصول از چرخ استفاده نشود.

فاکتور های مهم برای بالا بردن امنیت گاوصندوق ؟

آن را در جای مخفی نگهداری کنید، دارای قفل دیجیتالی، اثر انگشتی و یا Fingerprint باشد، ضد ضربه و ضد دیلم باشد، جنس از از ورقه های فولاد نسوز باشد، دارای خاصیت ضد آب باشد، وزن آن نیز سنگین باشد.

امنیت گاوصندوق ایرانی بالاتر است یا خارجی ؟

هر کدام از محصولات ایرانی یا خارجی که ویژگی های ذکر شده را داشته باشد، دارای امنیت بالا است، و به طور کلی نمیتوان گفت که محصولات ایرانی دارای امنیت بالاتری هستند یا محصولات خارجی.

منبع :

safekaveh.com/امنیت-گاوصندوق-باید-چگونه-باشد/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا