گاوصندوق

گاوصندوق فرخی مدل اثر انگشتی

گاوصندوق فرخی در فروشگاه طباطبایی با قیمت مناسب و مقرون به صرفه و ضمانت نامه معتبر به فروش می رسد.

جهت خرید گاوصندوق فرخی شما می توانید 09122084335 و 02155625086 تماس بگیرید.

همچنین در صورتی که قصد دارید با مراجعه حضوری اقدام به خرید گاوصندوق فرخی نمایید، می توانید به آدرس تهران – خیابان مولوی باغ فردوس ، خیابان رئیس عبداللهی ،خیابان پیرمرادی کوی آتش پنجه پلاک ۲۱و۲۳، و همچنین شعبه دوم فروشگاه طباطبایی به آدرس تهران – میدان قیام بعد از فروشگاه کوروش پلاک ۹ مراجعه نمایید.

گالری عکس گاوصندوق فرخی

در بخش زیر می توانید تصاویر مربوط به گاوصندوق فرخی را مشاهده نمایید، و از بین آن ها مدل مورد علاقه خود را پیدا کنید.

ضمن این که می توانید با برقراری تماس با کارشناسان ما مشاوره لازم جهت خرید را نیز از آن ها دریافت نمایید.

جهت مشاهده بیشتر محصولات با کیفیت و بروز می توانید به وب سایت safekaveh.com مراجعه نمایید.

قیمت گاوصندوق فرخی

قیمت گاوصندوق فرخی به عوامل متعددی می تواند بستگی داشته باشد، به عنوان مثال گاوصندوق فرخی دیجیتال دارای قیمت نسبتا بالاتر، و گاوصندوق های فرخی با قفل مکانیکی دارای قیمت نسبتا پایین تر هستند.

شما با توجه به مدلی که تصمیم خرید آن را دارید می توانید با شماره های 09122084335 و 02155625086 تماس بگیرید و قیمت محصول مورد نظر خود را استعلام نمایید.

پیشنهاد ویژه » در صورتی که هزینه خرید گاوصندوق فرخی برای شما بالا است، می توانید با خرید گاوصندوق دست دوم با هزینه بسیار کمتر و مناسب تر محصول مورد علاقه خود را خریداری نمایید.

نمایندگی گاوصندوق فرخی در تهران

تنها نمایندگی معتبر گاوصندوق فرخی در تهران فروشگاه گاوصندوق طباطبایی است که صندوق های نسوز و ایمن را با بهترین قیمت و 2 سال گارانتی معتبر، به همراه 5 سال خدمات پس از فروش به مشتریان خود عرضه می کند.

گاوصندوق فرخی با گارانتی معتبر

فروشگاه طباطبایی برای تمامی محصولات خود از جمله گاوصندوق فرخی 2 سال گارانتی معتبر به همراه 5 سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته است.

برگه ضمانت نامه محصولات شرکت فرخی در زمان خرید محصول به شما ارائه می شود، که شما می توانید با نگه داشتن این برگه ضمانت نامه نزد خود، از خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش محصول خریداری شده استفاده نمایید.

انواع گاوصندوق فرخی

در بخش زیر انواع مدل های صندوق فرخی را به شما معرفی می کنیم، مدل های مختلف این محصول هر کدام در حوزه های مختلفی کاربرد دارند، که شما می توانید با توجه به نیاز خود هر کدام از این مدل ها را خریداری نمایید.

گاوصندوق فرخی دیجیتال

صندوق فرخی مدل دیجیتال قفل آن به صورت دیجیتالی طراحی شده است، این محصول از نظر امنیت دارای گرید B است که در بازار به عناون یک محصول ایمن عرضه و به فروش می رسد، شما می توانید جهت مشاهده مدل های مختلف محصولات دیجیتالی به صفحه گاوصندوق دیجیتال مراجعه نمایید.

گاوصندوق فرخی مدل اثر انگشتی

صندوق فرخی مدل اثر انگشتی همانطور که از نام آن مشخص است قفل آن به صورت اثر انگشتی طراحی شده است، و این محصول از نظر امنیتی دارای گرید A می باشد.

شما می توانید جهت مشاهده مدل های اثر انگشتی شرکت فرخی به صفحه گاوصندوق اثر انگشتی مراجعه نمایید.

گاوصندوق فرخی مدل ضد سرقت

نوع دیگری از صندوق های تولید شده توسط شرکت فرخی در بازار وجود دارد که آن را با نام صندوق های ضد سرقت می شناسند.

این مدل محصولات قفل آن ها هم به صورت دیجیتالی و هم به صورت Fingerprint طراحی شده است، ضمن این که در زمان تولید این محصولات در بدنه آن ها از ورقه های فولاد نسوز اسفاده شده است که مقاومت بالایی در برابر حرارت دارد، و در برابر دمای 800 درجه کوره هم می تواند مقاومت مقاومت می کند، جهت آشنایی بیشتر با این محصولات می توانید به صفحه گاوصندوق ضد سرقت مراجعه نمایید.

گاوصندوق فرخی مدل طلافروشی

گاوصندوق فرخی مدل طلافروشی مختص استفاده در طلافروشی ها و پاساژ ها و مراکز عرضه و فروش طلا و جواهرات و همچنین صرافی ها هم می توانند از این محصول استفاده کنند، و این محصول را در بازار بیشتر با نام گاوصندوق طلافروشی می شناسند.

البته نام دیگر این محصول گاوصندوق آسانسوری نیز می باشد.

گاوصندوق فرخی مدل بانکی

یک نمونه دیگر از محصولات تولید شده توسط شرکت فرخی مدل بانکی است که همانطور که از نام آن مشخص است جهت استفاده در بانک ها از آن اسفاده می شود.

فروشگاه طباطبایی طرف قرارداد با بانک ملت، بانک صادرات، بانک سپه، بانک قوامین، بانک کشاورزی، بانک گردشگری، بانک آینده، بانک سامان، بانک شهر، بانک دی، بانک توسعه تعاون، بانک تجارت، و بانک ملی است، که این بانک ها می توانند گاوصندوق بانکی را با قیمت مناسب و گارانتی معتبر از این فروشگاه خریداری نمایند.

گاوصندوق فرخی مدل هتلی

گاوصندوق فرخی مدل هتلی یکی دیگر از محصولات شرکت فرخی است که در فروشگاه طباطبایی با قیمت مناسب و گارانتی معتبر عرضه و به فروش می رسد.

صندوق های هتلی محصولاتی هستند که با ابعاد کوچک و وزن سبک طراحی و ساخته می شوند، جهت آشنایی بیشتر با این محصولات می توانید به صفحه گاوصندوق هتلی مراجعه نمایید.

مزایای خرید گاوصندوق فرخی

در مورد مزایای خرید گاوصندوق فرخی باید گفت که این محصول دارای قیمت مناسب نسبت به دیگر مدل های ایرانی است، همچنین این محصول دارای امنیت نسبتا مطلوب است.

و یکی دیگر از مزایای خرید گاوصندوق فرخی این است که شرکت تولید کننده محصولات خود را با گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش به مشتریان خود عرضه می کند.

همچین این محصول دارای وزن و ابعاد مناسب، و به صورت نسوز هم طراحی و ساخته شده است.

شرکت گاوصندوق فرخی

شرکت گاوصندوق فرخی حدود 30 سال است که در ایران بهترین صندوق های نسوز و ضد سرقت را تولید و در بازار عرضه می کند.

این مجموعه به عنوان یکی از شرکت های ایرانی موفق حتی توانسته است که محصولات خود را با خارج از کشور هم صادر نماید.

جهت آشنایی با فرآیند تولید محصولات مختلف در شرکت فرخی می توانید به صفحه ساخت گاوصندوق مراجعه نمایید.

امنیت گاوصندوق فرخی

محصولات تولید شده توسط شرکت فرخی دارای امنیت نسبتا مطلوبی هستند، چراکه در زمان فرآیند تولید و ساخت آن ها از قفل دیجیتالی و Fingerprint استفاده می شود.

اما برای بالا بردن امنیت یک صندوق راه کار های دیگری هم وجود دارد، که ما در مقاله گاوصندوق مخفی تمامی این موارد را به شما توضیح داده ایم.

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار بگیرد، شما می توانید با خرید گاوصندوق خانگی شرکت فرخی با 30 درصد تخفیف و گارانتی معتبر از تخفیفات این مجموعه استفاده نمایید.

منبع :

irbeans.ir/%da%af%d8%a7%d9%88%d8%b5%d9%86%d8%af%d9%88%d9%82-%d9%81%d8%b1%d8%ae%db%8c/

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا