گاوصندوق

چطور گاوصندوق را از پله بالاببریم

برای اینکه بتوانید یک گاوصندوق را از پله بالا ببرید ابتدا باید بتوانید آن را جابجا کنید و اصول جابجا کردن گاوصندوق نسوز را بدانید یکی از اصول بسیار اساسی و مهم برای جابجایی گاوصندوق استفاده از ریل و یا یک تخته چوبی باشد که این امکان را به شما می‌دهد با استفاده از یک سیم بکسل گاوصندوق را جابجا کنید در نظر داشته باشید یا صندوق بسیار سنگین باشد و جا به جا کردن آن سخت و دشوار است.

به طور کلی برای جابجایی گاوصندوق با ریل باید بتوانید یک جک در حدود ۲۲ سانتیمتر  زیر گاوصندوق قرار داده و فاصله آن را از زمین بیشتر کنید پس از آنکه این کار را انجام دادید آن را زیر گاوصندوق قرار داده تا گاوصندوق مقداری از زمین بلند شود پس از اینکه  از زمین بلند شد با استفاده از یک سیم بکسل گاوصندوق را روی ریل حرکت دهید.

سیم بکسل به شما کمک خواهد کرد که گاوصندوق خانگی را از یک سطح شیب دار بالا ببرید در اثر انجام این کار یک سطح شیبدار درست کرده‌اید که بدون توجه به آنکه سرازیری حالت افقی و یا سربالایی باشد می‌توان آن را به بهترین شکل حرکت داد و از پله بالا برد.

بالا بردن وسایل سنگین از پله

اگر می­خواهید از پرداخت دستمزد باربری اجتناب کنید، نمی­توانید وسایل را یکباره با دوستانتان بلند کنید یا اثاثیه سنگین و جاگیر را یک دفعه جابجا کنید، روش­هایی وجود دارند که کمکتان می­کنند تا این کار را به تنهایی به انجام برسانید.

درباره قیمت گاوصندوق نیاز به مشاوره دارم

88890881-6

قبل از هر چیز شکل، اندازه و وزن اثاثیه ­تان را ارزیابی کنید. اگر قرار است آن­ها را از یک در یا راهروی باریک عبور دهید یا از پله­ ها بالا ببرید، قبل از شروع کار، اندازه­ گیری ­ها و ارزیابی­ های لازم را انجام دهید. بهترین راه ممکن برای جا ­به جایی و قرار دادن وسایل را پیدا کنید تا بدون برخورد با دیوارها و چارچوب در عبورشان دهید.

اگر قرار است به تنهایی این وسایل سنگین را بلند کنید، قسمت کردن بخش­های مختلف یک وسیله برای کاهش وزن آن می­تواند خیال شما را از بابت جا­بجایی آسوده سازد.

به سطحی که می­خواهید وسایلتان را روی آن حمل کنید از نظر لغزندگی، ناهمواری یا آسیب­ پذیر بودن توجه نمایید، استفاده از سطح شیب دار می­تواند کار را به طور قابل توجهی برایتان آسان سازد.

منبع : https://www.ganjbanco.com

منبع

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا