گاوصندوق

قیمت گاوصندوق دو طبقه

گاوصندوق دو طبقه یکی از مدل های پر فروش فروشگاه طباطبایی میباشد، این محصول پرفروش در طرح ها و ابعاد مختلف و رنگ بندی های متنوع با کارایی های متفاوت برای استفاده در مکانهای مختلف عرضه می شود.

به عنوان مثال گاوصندوق نسوز دو طبقه برای استفاده در اماکن اداری و سازمان ها و گاوصندوق دیجیتال و ضد سرقت و گاوصندوق اثرانگشتی دو طبقه جهت استفاده در منازل و جاهای مهم از نظر امنیتی مورد استفاده قرار می گیرد.

جهت آشنایی بیشتر با این محصول در بخش زیر می توانید تصاویر مرتبط با گاوصندوق دو طبقه را مشاهده نمایید.

تصاویر گاوصندوق دو طبقه

در بخش زیر می‌توانید تصاویر محصولات مختلف گاوصندوق دو طبقه را مشاهده نمایید.

تصاویر محصولات گاوصندوق دو طبقه

قیمت گاوصندوق دو طبقه

ازآنجاکه فروشگاه سیف باکس کاوه نمایندگی اصلی فروش انواع گاوصندوق های ایرانی و خارجی در شهر تهران است، مقرون به صرفه ترین قیمت گاوصندوق های دو طبقه را به شما ارائه می دهد، پس اگر شما به دنبال خرید گاوصندوق ارزان در تهران هستید حتما سری به فروشگاه طباطبایی بزنید.

و جهت استعلام هزینه گاوصندوق دو طبقه می توانید از طریق لینک زیر با کارشناسان گاوصندوق ارتباط برقرار نمایید و هزینه در نظر گرفته شده برای صندوق های دو طبقه را استعلام نمایید.

عوامل موثر در قیمت گاوصندوق دو طبقه

عوامل متعددی می‌تواند بر قیمت نهایی گاوصندوق های دو طبقه تاثیر گذار باشد، قبل از اینکه به سراغ عوامل فنی اثرگذار در قیمت گاوصندوق های دو طبقه برویم باید بگوییم که متاسفانه در بازار ایران نوسانات بازار ارز تاثیر بسزایی بر روی قیمت انواع گاوصندوق به خصوص قیمت گاوصندوق کاوه می گذارد.

اما در مورد گاوصندوق های دوطبقه باید گفت که عواملی مانند ابعاد گاوصندوق، و نوع رمز دهی و قابلیت های ضد حریق و ضد برش بودن گاوصندوق، تواند بر روی قیمت در نظر گرفته شده برای این محصول مورد نظر شما اثر گذار باشد.

اما نیازی نیست شما نگران این موضوع باشید چرا که شما از طریق لینک بالا می توانید با دریافت مشاوره از کارشناسان گاو صندوق متناسب با نوع نیاز خود محصول مورد نظر را انتخاب کرده و هزینه اضافی را در اثر ناآگاهی برای خرید محصول پرداخت نکنید.

به عنوان مثال اگر برای منزل خود بخواهید گاوصندوق تهیه کنید، می توانید از محصولات گاوصندوق نیکا، یا گاوصندوق گنجینه و همچنین گاوصندوق سدید استفاده نمایید.

و برای مصارف اداری، مکان هایی مانند هتل ها استفاده از گاوصندوق هتلی، و برای بانک ها استفاده از گاوصندوق بانکی، و برای پادگان ها و اماکن نظامی گاوصندوق اسلحه، و برای طلافروشی ها و صرافی ها گاوصندوق آسانسوری و گاوصندوق طلافروشی پیشنهاد می شود.

قیمت گاوصندوق دوطبقه ایران کاوه

صندوق های دو طبقه ایران کاوه هم جز محصولات پرفروش در بازار هستند، و با توجه به برند معتبر این محصول طرفداران بسیار زیادی هم دارد، در صورتی که شما قصد دارید که گاوصندوق دو طبقه ایران کاوه را خریداری نمایید می توانید با شماره های 09122084335،02155625086 تماس بگیرید.

قیمت گاوصندوق دو طبقه دست دوم

در این بخش یک پیشنهاد ویژه برای شما داریم و آن هم این است که اگر علاقه مند به خرید گاوصندوق دو طبقه با نازل ترین قیمت هستید و می خواهید گاوصندوق دو طبقه را با ارزان ترین قیمت خریداری کنید پیشنهاد می کنید که گاوصندوق دو طبقه کار کرده و دست دوم را خریداری نمایید.

البته اگر نگران این هستید که گاوصندوق دو طبقه کار کرده و دست دوم ممکن است که کیفیت مطلوب را نداشته باشد، و شما با خرید این محصول پول خود را دور میریزید.

در این جا این تضمین را به شما می دهیم که در فروشگاه طباطبایی تمامی محصولات از جمله گاوصندوق دو طبقه دست دوم و کار کرده با ضمانت نامه معتبر به همراه خدمات پس از فروش به مشتریان ارائه می شود.

جهت آشنایی بیشتر با محصولات کار کرده و دست دوم می توانید به صفحه گاوصندوق دست دوم مراجعه نمایید.

وزن گاوصندوق دو طبقه

وزن گاوصندوق دو طبقه به عوامل متعددی می تواند بستگی داشته باشد، البته قبل از هر چیزی این نکته را یاد آور شویم که شما می توانید در فروشگاه طباطبایی گاوصندوق دو طبقه را با وزن دلخواه متناسب با محیط مورد نظر سفارش دهید که برای شما بسازند.

وزن گاوصندوق دو طبقه به عواملی مانند ابعاد، سایز و حجم گاوصندوق دو طبقه و همچنین مواد و متریالی که در گاوصندوق دو طبقه استفاده می شود بستگی دارد.

به عنوان مثال در محصولات نسوز و ضد سرقت که باید مقاومت بسیار بالایی در برابر حرارت و آتش سوزی داشته باشند، معمولا از مقدار زیادی ورقه فولاد نسوز استفاده می شود.

که همین موضوع باعث افزایش وزن گاوصندوق های دو طبقه شده است.

شما می توانید جهت مطالعه و آشنایی بیشتر در مورد وزن گاوصندوق دو طبقه به صفحه وزن گاوصندوق مراجعه نمایید.

جهت بررسی هر چه بیشنر وزن گاوصندوق دو طبقه پیشنهاد می کنیم که مقالات آموزشی زیر را مطالعه نمایید.

ابعاد گاوصندوق

حجم گاوصندوق

گاوصندوق دو طبقه کاوه

گاوصندوق دو طبقه با برند کاوه یکی از با کیفیت ترین، ایمن ترین، محصولات گاوصندوق دو طبقه در بازار می باشد.

این گاوصندوق های دو طبقه به صورت نسوز و ضد سرقت طراحی و ساخته شده اند، و مناسب برای استفاده در منزل و محیط های اداری و سازمانی هستند.

جهت آشنایی بیشتر با محصولات این شرکت می توانید به صفحه گاوصندوق کاوه مراجعه نمایید.

ویژگی گاوصندوق دو طبقه

یکی از بارزترین مشخصات و ویژگیهای گاوصندوق دو طبقه وجود دو فضای مجزا جهت تفکیک وسایل می باشد، که این امر موجب مستقل بودن پول نقد، ارز و طلا از اسناد و مدارک و عکس های با ارزش باشد، به این صورت که شما دیگر برای نگهداری از اسناد مدارک و دارایی‌های خود دو فضای کاملاً مجزا در اختیار دارید، و دیگر مثل گذشته نیازی نیست که همه آنها را در یک جا بگذارید.

و همچنین این ویژگی کمک می‌کند که چند کاربر قابلیت استفاده از بخش‌های مختلف گاوصندوق را داشته باشند.

یکی دیگر از ویژگی های مهم این محصول این است که این محصول دارای صندوقچه داخلی در طبقه بالا می باشد.

طراحی زیبای گاوصندوق نیز یکی دیگر از ویژگی‌های آن است که برای آن دسته از افرادی که قصد استفاده از این محصول در منزل را دارند نیز می توانند به هرچه زیباتر شدن دکوراسیون منزل آنها کمک کند.

اگر هدف شما از خرید این محصولات آپشن زیبایی است پیشنهاد می کنیم حتما سری به محصولات گاوصندوق ایگل، گاوصندوق لوسل و گاوصندوق روستیک بزنید.

و یکی دیگر از مشخصات مهم این محصول قابلیت نسوز بودن آن است و از آنجا که این محصول جنس و بدنه آن از فولاد ساخته شده است، مقاومت بسیار بالایی در برابر حریق و آتش سوزی دارد.

همچنین امنیت بالای این محصول هم که زبان زد خاص و عام می باشد، به ویژه مدل گاوصندوق الکترونیکی این محصول که دارای امنیت بالایی می باشد، و کار سارقان را برای بازکردن درب گاوصندوق دشوار می کند.

گاوصندوق دوطبقه چیست

شاید برای بسیاری از مشتریان جای سوال باشد که گاوصندوق ۲ طبقه دارای چه ویژگی ها و مشخصاتی است که نام این محصول را صندوق دو طبقه گذاشته اند.

در واقع باید گفت که گاوصندوق دو طبقه شامل دو درب مجزا برای استفاده های مختلف تعبیه شده است و درب بالا حاوی ۴ زبانی فعال و دو زبانی ساقه و یک زبانی غیر فعال می باشد.

که به تفکیک دو زبانه فعال و یک زبانی غیر فعال در قسمت جلوی درب گاوصندوق قرار دارد و در ضلع بالا و پایین درب های گاوصندوق دو طبقه هرکدام توسط زبان فعال و قسمت پشت گاوصندوق توسط دو زبان ثابت مهار می‌شود و قطر هر کدام از زبان ها حدود ۲۵ میلیمتر می باشد.

و از جنس فولاد تهیه شده است، در به پایین این محصول نیز توسط سه زبانی فعال و دو زبانه ثابت مهار می‌گردد که در چهار طرف درب محصول قرار داده شده است و همچنین جالب است بدانید که فولاد به کار رفته در بدنه این محصول حدود ۷/۴ سانتی متر است، و همچنین برای تقویت شدن این قسمت بتن در آن بکار رفته است.

مشخصات فنی گاوصندوق دو طبقه

مشخصات فنی این محصول عبارت است از :

  • وزن تقریبی : 440 کیلوگرم
  • نوع : بدون رمز، رمزدار، کلیدی، رمز دیجیتال
  • ابعاد بیرونی : ارتفاع »» 118 سانتی متر، عرض »» 53 سانتی متر، عمق »» 51 سانتی متر

نمایندگی گاوصندوق دو طبقه در تهران

فروشگاه سیف باکس کاوه تنها نمایندگی اصلی گاوصندوق های دوطبقه در تهران می باشد، جهت خرید این محصول پیشنهاد می کنیم که ابتدا با کارشناسان گاوصندوق در فروشگاه طباطبایی تماس گرفته و مشاوره لازم را جهت خرید این محصول از آنها دریافت نمایید، تا با اطلاعات دقیق تری اقدام به خرید این محصول نمایید.

گاوصندوق دو طبقه با گارانتی معتبر

فروشگاه طباطبایی دو سال ضمانت نامه معتبر به همراه ۵ سال خدمات پس از فروش را جهت خرید گاوصندوق های دوطبقه به مشتریان خود ارائه می دهد.

که به هنگام خرید محصول برگه ضمانت نامه به همراه مهره اصلی شرکت گاوصندوق به مشتریان تحویل داده میشود، و مشتریانی که در نظر دارند از خدمات گارانتی و خدمات پس از فروش محصول استفاده نمایند باید این برگه ضمانت نامه را نزد خود نگه دارند، البته قطعا این توضیحات به هنگام خرید محصول از سوی کارشناسان گاوصندوق به شما ارائه می شود.

سخن پایانی

در نهایت امیدواریم که ارائه این مطلب مورد توجه شما قرار گرفته باشد، شما می توانید با مراجعه به فروشگاه سیف باکس کاوه انواع محصولات این فروشگاه از جمله گاوصندوق دیپلمات، گاوصندوق دیواری، گاوصندوق خرم ، گاوصندوق دکوراتیو، گاوصندوق خانگی ، گاوصندوق مخفی جهت جاسازی در کمد و زیر زمین و دیگر محصولات این فروشگاه را مشاهده نمایید.

راجع به هرکدام از این صفحات می توانید تصاویر مربوط به محصولات را در هر صفحه مشاهده نمایید، ضمن اینکه فروشگاه طباطبایی علاوه بر فروش انواع گاوصندوق های ایرانی و خارجی و گاوصندوق دست دوم، خدمت تعمیرات گاوصندوق و حمل گاوصندوق، به همراه تعویض قفل گاوصندوق ، بازکردن گاوصندوق قدیمی، و ساخت گاوصندوق به سفارش مشتری را نیز به مشتریان خود ارائه می دهد.

سئوالات متداول در مورد گاوصندوق دو طبقه

قیمت گاوصندوق دو طبقه ؟

شما می توانید جهت استعلام هزینه گاوصندوق دو طبقه با شماره های 09122084335 ،02155625086 تماس بگیرید.

مرکز فروش گاوصندوق دو طبقه در تهران

فروشگاه طباطباییی معتبر ترین مرکز فروش گاوصندوق دو طبقه در تهران است، که این محصولات را با ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش به مشتریان خود ارائه می دهد.

گاوصندوق دو طبقه با گارانتی معتبر

فروشگاه طباطبایی دو سال ضمانت نامه معتبر به همراه ۵ سال خدمات پس از فروش را جهت خرید گاوصندوق های دوطبقه به مشتریان خود ارائه می دهد.

خدمات فروشگاه طباطبایی برای عرضه و فروش گاوصندوق دو طبقه شامل چه مواردی است ؟

فروشگاه طباطبایی برای عرضه و فروش انواع گاوصندوق دو طبقه علاوه بر ضمانت نامه معتبر و خدمات پس از فروش، خدمات دیگری مانند نصب گاوصندوق دو طبقه در محل، حمل و جابه جایی محصول تا درب منزل یا محل کار مشتری، تعمیرات تخصصی اجزای مختلف گاوصندوق دو طبقه را به مشتریان خود ارائه می دهد.

منبع :

گاوصندوق دو طبقه

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا